abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121518870
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het vreemd dat dit akkefietje in de media komt.. Om 23.00 uur rijden er nog treinen dus ik snap sowieso het probleem niet..
TV West heeft wel meer van dit soort streken, die maken het nieuws als het ware.
pi_121519669
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef iFok. het volgende:
Dit kan je toch niet maken. Prima, geef haar een boete. Maar om 23:00 's nachts iemand eruit zetten, wetende dat ze daardoor niet thuis kan komen gaat toch echt een stap te ver.

Aanpakken die man.
Ze kreeg de kans een boete te kiezen maar toch ging ze de trein uit. Eigen keuze volgens mij. Na afloop was moeder waarschijnlijk erg boos op haar en heeft ze er een lulverhaaltje van gemaakt. Tjsa, moet je maar niet bewust zwartrijden.

Welke man?
pi_121519759
quote:
12s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:13 schreef Cherna het volgende:
Apart verhaal en dat dit het nieuws haalt. Wonderbaarlijk.

Daarbij ik wist niet dat station Den Haag Moerwijk zover verwijderd is van station Rijswijk.
Vreemd dat een zestien jarige totaal onbekend is in die omgeving en wel in Rijswijk bekend is. Hoeveel km liggen deze twee stations van elkaar af? Vreemd verhaal.

Je zou bijna denken dat deze dame geen geldig vervoersbewijs had en de conducteur haar zonder boete de kans gaf in Moerwijk alsnog een geldig kaartje te nemen uit de automaat en een trein later te nemen die er nog wel degelijk reden.
Ze had (bewust) ook geen geldig vervoersbewijs en waarschijnlijk sla je in de laatste alinea de spijker op de kop. Ze was in het interview trouwens wel boos over het feit dat de trein niet wilde wachten totdat ze een kaartje had gekocht. Nee he he natuurlijk wacht die trein niet op je, mevrouw die denkt dat alles om jou draait.

Stations liggen trouwens 2 kilometer van elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 20:39:09 ]
pi_121519866
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze kreeg de kans een boete te kiezen maar toch ging ze de trein uit. Eigen keuze volgens mij. Na afloop was moeder waarschijnlijk erg boos op haar en heeft ze er een lulverhaaltje van gemaakt. Tjsa, moet je maar niet bewust zwartrijden.

Welke man?
Ik weet natuurlijk niet wat er precies is gebeurd. Daarnaast vind ik het te saai om uit te zoeken wat er precies is gebeurd. Maar dit was mijn reactie op het verhaal wat zij vertelde (eenzijdig dus). ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef iFok. het volgende:

[..]

Of vrouw. Diegene die haar eruit heeft gezet.
  zondag 13 januari 2013 @ 20:43:14 #95
321876 Cherna
Fuck the System
pi_121520050
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze had (bewust) ook geen geldig vervoersbewijs en waarschijnlijk sla je in de laatste alinea de spijker op de kop. Ze was in het interview trouwens wel boos over het feit dat de trein niet wilde wachten totdat ze een kaartje had gekocht. Nee he he natuurlijk wacht die trein niet op je, mevrouw die denkt dat alles om jou draait.

Als een 16 jarige dan toch nog zo laat op straat mag rondhangen dan loop je dat normaal gesproken. Bespaar je nog geld uit ook.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_121520839
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Nielsch het volgende:
quote:
Het meisje belde de politie en werd geholpen door een agent, die telefonisch contact met haar hield totdat haar moeder haar kon ophalen. Dit lukte niet direct, omdat ze niet over een auto beschikt.
Waarom kwam die koe niet gewoon op de fiets haar dochter halen?, minder dan 10 minuutjes fietsen dus.(en ja, ik snap dat ze niet op station rijswijk woont, maar kan nooit erg ver uit de buurt zijn aangezien ze in het interview zei dat ze PERSE 11 uur thuis moest zijn. ... En er om 11 uur uit werdt gezet :')
pi_121521046
quote:
99s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:55 schreef CrashO het volgende:

[..]

[..]

Waarom kwam die koe niet gewoon op de fiets haar dochter halen?, minder dan 10 minuutjes fietsen dus.(en ja, ik snap dat ze niet op station rijswijk woont, maar kan nooit erg ver uit de buurt zijn aangezien ze in het interview zei dat ze PERSE 11 uur thuis moest zijn. ... En er om 11 uur uit werdt gezet :')
Misschien had ze een taxi moeten bellen, in plaats van de politie :')
pi_121521139
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien had ze een taxi moeten bellen, in plaats van de politie :')
Ze kreeg het nummer van de taxi toch van de politie, maar dat was ze vergeten, zei ze ?
Terwijl de politie heel de tijd aan de lijn hing.
  zondag 13 januari 2013 @ 21:16:49 #99
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_121522176
:')
pi_121522616
quote:
12s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef Cherna het volgende:
Als een 16 jarige dan toch nog zo laat op straat mag rondhangen
Mwa, 11 uur vind ik niet echt laat voor een 16 jarige. Draaide zelf ook vanaf me 16e nacht en avonddiensten in de weekenden in het Havengebied van Amsterdam.

Sterker nog, De kroegen puilen tussen 23:00 en 04:00 ook uit met 16 jarigen tijdens de weekenden. :z

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 21:24:17 ]
  zondag 13 januari 2013 @ 21:38:30 #101
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_121523617
Er wordt in dit topic vaak gezegd dat die griet "de trein is uitgezet" maar als ik haar verhaal goed begrijp is dat niet het geval. Blijkbaar mocht ze een kaartje kopen op het station maar vertrok de trein. Dat is niet "uit de trein gezet zijn".

Tot en met 00:36 reden er om het half uur treinen, er reden bussen, trams, taxi's en ze had kunnen lopen. Ook had ze haar moeder kunnen bellen. Het is onvoorstelbaar dat dit nieuws is. :{
pi_121524313
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:38 schreef beantherio het volgende:
Er wordt in dit topic vaak gezegd dat die griet "de trein is uitgezet" maar als ik haar verhaal goed begrijp is dat niet het geval. Blijkbaar mocht ze een kaartje kopen op het station maar vertrok de trein. Dat is niet "uit de trein gezet zijn".

Tot en met 00:36 reden er om het half uur treinen, er reden bussen, trams, taxi's en ze had kunnen lopen. Ook had ze haar moeder kunnen bellen. Het is onvoorstelbaar dat dit nieuws is. :{
Scherp, ze dacht zeker dat de trein wel op haar zou wachten.
pi_121525752
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:33 schreef niels0 het volgende:
Er is niet veel meer over van het ooit zo tolerante Nederland. Dat is me inmiddels wel duidelijk.
Een meisje van 16 om 23.00 uit een trein zetten op Moerwijk terwijl Rijswijk 1 halte verder is. Waar gaat het over?
Prima juist, niet ver van de eindbestemming en leert ze er misschien wat van...prima opvoeding van de NS. Mensen van 16 zijn niet achterlijk en weten heus wel hoe al die shit werkt :')
  zondag 13 januari 2013 @ 22:10:16 #104
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_121525876
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Een 16jarige die naar Las Vegas en Nee York is geweest, om de 2 jaar naar Bandung (Indonesië) gaat en nu bang is op een station in Den haag waar ze op nog geen 1,7 km vandaan woont (omg julianalaantje, precieze adres weet ik ook). S'nachts op de fiets met vriendinnen op fiets naar Den Haag gaan om te stappen (vriendinnen die ook in omgeving van het station wonen :') )

Verder is je troll poging treurig
Als ze omgeving Julianalaantje woont dan is het helemaal raar dat ze zegt dat ze niet wist waar ze was. Kwestie van spoorwijk door er je bent er. Mijn oudtante van 85 loopt daar nog wel later over straat en Rijswijk station is op dat tijdstip echt niet veel veiliger.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_121526293
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Scherp, ze dacht zeker dat de trein wel op haar zou wachten.
Dat zei ze ook in het interview, dat ze het raar vond dat de trein niet op haar wilde wachten.

:')
pi_121526335
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:

[..]

Als ze omgeving Julianalaantje woont dan is het helemaal raar dat ze zegt dat ze niet wist waar ze was. Kwestie van spoorwijk door er je bent er. Mijn oudtante van 85 loopt daar nog wel later over straat en Rijswijk station is op dat tijdstip echt niet veel veiliger.
Het is een compleet onzinverhaal.

Ze zegt ook dat ze een ander kaartje had, een duurder kaartje waarmee ze ook naar huis kon komen, maar een enkeltje R'dam-Rijswijk is echt niet geldig bij Moerwijk.

En ze had de politie en haar moeder continu aan de lijn, had ze 2 telefoons dan ? Dan kan iemand toch wat regelen ?
  zondag 13 januari 2013 @ 22:25:41 #107
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_121526941
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het is een compleet onzinverhaal.

Ze zegt ook dat ze een ander kaartje had, een duurder kaartje waarmee ze ook naar huis kon komen, maar een enkeltje R'dam-Rijswijk is echt niet geldig bij Moerwijk.

En ze had de politie en haar moeder continu aan de lijn, had ze 2 telefoons dan ? Dan kan iemand toch wat regelen ?
Er rijdt in de omgeving Moerwijk/Spoorwijk ook zat aan patrouillewagens. Die hadden haar best kunnen ophalen en ff thuis kunnen zetten of wachten tot de volgende trein of bus kwam als ze zich zo'n zorgen over haar maakten. En trouwens je hoort dan niet elk kwartier tram 17 onder je door rijden....
Nee dit verhaal rammelt aan alle kanten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 13 januari 2013 @ 22:27:13 #108
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_121527043
Het valt nog mee dat ze er geen verkrachting bij verzonnen heeft :')
pi_121527507
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
ooien op een verlaten station i
Meisjes van 16 kunnen tegenwoordig niet meer lezen?
Of dacht ze dat ze door gelderland aan het tienertoeren was.
Aanstelleritus
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_121530833
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:29 schreef Grouch het volgende:

[..]

Het meisje liet een kaartje zien van het traject Rotterdam- Rijswijk, wat ze dagelijks reed.
Ze reed nu op het traject Den Haag-Rijswijk - precies de andere kant op.

Dat riekt wel degelijk naar het met opzet geen kaartje hebben gekocht en hopen er met bluf uit te komen.
Dan nog geef je een boete en zet je haar niet midden in de nacht de trein uit.
pi_121530943
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
en zet je haar niet midden in de nacht de trein uit.
Midden in de nacht :')
11 uur. En het was dus blijkbaar < 2km van haar huis. Kom op :')
pi_121531080
quote:
99s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:48 schreef CrashO het volgende:

[..]

Nog eerder he, ze had de trein van 22.28 genomen zei ze in dat interview, dus het was 22.38 ofzo.
pi_121531103
quote:
99s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:48 schreef CrashO het volgende:

[..]

Moeten ze eens doen bij een agressieve zwartrijder.

Maar dan blijft de conducteur veilig voorin zitten.
  maandag 14 januari 2013 @ 00:20:45 #114
3542 Gia
User under construction
pi_121532144
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het vreemd dat dit akkefietje in de media komt.. Om 23.00 uur rijden er nog treinen dus ik snap sowieso het probleem niet..
Dochter van een vergeten, ruim een jaar geleden overleden (wat op zich natuurlijk wel erg is), ouwe pindarocker.
Nou gaan we, en masse, cd's van zijn band kopen, om dit NS-meisje financieel te ondersteunen.
pi_121535171
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Dochter van een vergeten, ruim een jaar geleden overleden (wat op zich natuurlijk wel erg is), ouwe pindarocker.
Nou gaan we, en masse, cd's van zijn band kopen, om dit NS-meisje financieel te ondersteunen.
Jaren terug is er zelfs een album naar haar vernoemd, haar vader zal niet geweten hebben dat het zo'n aansteller zou worden.

pi_121535464
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan nog geef je een boete en zet je haar niet midden in de nacht de trein uit.
Zoals al eerder aangegeven lijkt het verhaal van het meisje vol met onwaarheden te zitten. Dus waarom ben je zo zeker dat dat deel wel echt gebeurd is ;)?
pi_121536474
Haha vandaag een groot stuk in het AD.

Nu weet het meisje niet meer of ze een verkeerd kaartje uit de automaat heeft gehaald, ze het goede kaartje kwijt was of het was misschen een oud kaartje.

Blijft de vraag waar het andere kaartje is, van Rijswijk naar Den Haag HS uiteraard.

Volgens de conductrice was ze in elk geval zelf uitgestapt
pi_121536548
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:13 schreef macca728 het volgende:
Haha vandaag een groot stuk in het AD.

Nu weet het meisje niet meer of ze een verkeerd kaartje uit de automaat heeft gehaald, ze het goede kaartje kwijt was of het was misschen een oud kaartje.

Blijft de vraag waar het andere kaartje is, van Rijswijk naar Den Haag HS uiteraard.

Volgens de conductrice was ze in elk geval zelf uitgestapt
't meisje weet het heel goed én het meisje weet ook wel dat haar verhaal heel 'boehoe' overkomt op een ieder uit haar omgeving.
Iedereen in haar omgeving weet namelijk hoe de situatie hier (Moerwijk/Spoorwijk/Rijswijk) is en dat ze in een poep en een zucht thuis zou zijn geweest, al was ze gaan kruipen.
pi_121536636
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:18 schreef Chahna het volgende:

[..]

't meisje weet het heel goed én het meisje weet ook wel dat haar verhaal heel 'boehoe' overkomt op een ieder uit haar omgeving.
Iedereen in haar omgeving weet namelijk hoe de situatie hier (Moerwijk/Spoorwijk/Rijswijk) is en dat ze in een poep en een zucht thuis zou zijn geweest, al was ze gaan kruipen.
Echt dat er geen enkele "journalist" een kritische vraag stelt, een jong meisje dat hoe dan ook zwart rijft, zelf de trein uitgaat, dan wacht op de volgende trein (ongetwijfeld zonder nieuw kaartje) en die had vertraging van 10 min en dan de politie belt.

Echt wat hoop ik dat die beelden van de camera openbaar worden.

En NS moet nu gewoon zeggen , we zijn fout, vanaf nu niemand onder de 18 de trein in, want stel je voor dat er iemand onder de 18 alleen bij een station komt te staan in het donker.
pi_121536779
TV West heeft alle reacties maar weer weggehaald, echt een zielige omroep is dat, er stond niets verkeerds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')