Scherp, ze dacht zeker dat de trein wel op haar zou wachten.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:38 schreef beantherio het volgende:
Er wordt in dit topic vaak gezegd dat die griet "de trein is uitgezet" maar als ik haar verhaal goed begrijp is dat niet het geval. Blijkbaar mocht ze een kaartje kopen op het station maar vertrok de trein. Dat is niet "uit de trein gezet zijn".
Tot en met 00:36 reden er om het half uur treinen, er reden bussen, trams, taxi's en ze had kunnen lopen. Ook had ze haar moeder kunnen bellen. Het is onvoorstelbaar dat dit nieuws is.
Prima juist, niet ver van de eindbestemming en leert ze er misschien wat van...prima opvoeding van de NS. Mensen van 16 zijn niet achterlijk en weten heus wel hoe al die shit werktquote:Op zondag 13 januari 2013 19:33 schreef niels0 het volgende:
Er is niet veel meer over van het ooit zo tolerante Nederland. Dat is me inmiddels wel duidelijk.
Een meisje van 16 om 23.00 uit een trein zetten op Moerwijk terwijl Rijswijk 1 halte verder is. Waar gaat het over?
Als ze omgeving Julianalaantje woont dan is het helemaal raar dat ze zegt dat ze niet wist waar ze was. Kwestie van spoorwijk door er je bent er. Mijn oudtante van 85 loopt daar nog wel later over straat en Rijswijk station is op dat tijdstip echt niet veel veiliger.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een 16jarige die naar Las Vegas en Nee York is geweest, om de 2 jaar naar Bandung (Indonesië) gaat en nu bang is op een station in Den haag waar ze op nog geen 1,7 km vandaan woont (omg julianalaantje, precieze adres weet ik ook). S'nachts op de fiets met vriendinnen op fiets naar Den Haag gaan om te stappen (vriendinnen die ook in omgeving van het station wonen)
Verder is je troll poging treurig
Dat zei ze ook in het interview, dat ze het raar vond dat de trein niet op haar wilde wachten.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Scherp, ze dacht zeker dat de trein wel op haar zou wachten.
Het is een compleet onzinverhaal.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze omgeving Julianalaantje woont dan is het helemaal raar dat ze zegt dat ze niet wist waar ze was. Kwestie van spoorwijk door er je bent er. Mijn oudtante van 85 loopt daar nog wel later over straat en Rijswijk station is op dat tijdstip echt niet veel veiliger.
Er rijdt in de omgeving Moerwijk/Spoorwijk ook zat aan patrouillewagens. Die hadden haar best kunnen ophalen en ff thuis kunnen zetten of wachten tot de volgende trein of bus kwam als ze zich zo'n zorgen over haar maakten. En trouwens je hoort dan niet elk kwartier tram 17 onder je door rijden....quote:Op zondag 13 januari 2013 22:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is een compleet onzinverhaal.
Ze zegt ook dat ze een ander kaartje had, een duurder kaartje waarmee ze ook naar huis kon komen, maar een enkeltje R'dam-Rijswijk is echt niet geldig bij Moerwijk.
En ze had de politie en haar moeder continu aan de lijn, had ze 2 telefoons dan ? Dan kan iemand toch wat regelen ?
Meisjes van 16 kunnen tegenwoordig niet meer lezen?quote:
Dan nog geef je een boete en zet je haar niet midden in de nacht de trein uit.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:29 schreef Grouch het volgende:
[..]
Het meisje liet een kaartje zien van het traject Rotterdam- Rijswijk, wat ze dagelijks reed.
Ze reed nu op het traject Den Haag-Rijswijk - precies de andere kant op.
Dat riekt wel degelijk naar het met opzet geen kaartje hebben gekocht en hopen er met bluf uit te komen.
Midden in de nachtquote:Op zondag 13 januari 2013 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
en zet je haar niet midden in de nacht de trein uit.
Nog eerder he, ze had de trein van 22.28 genomen zei ze in dat interview, dus het was 22.38 ofzo.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Midden in de nacht
11 uur. En het was dus blijkbaar < 2km van haar huis. Kom op
Moeten ze eens doen bij een agressieve zwartrijder.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Midden in de nacht
11 uur. En het was dus blijkbaar < 2km van haar huis. Kom op
Dochter van een vergeten, ruim een jaar geleden overleden (wat op zich natuurlijk wel erg is), ouwe pindarocker.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het vreemd dat dit akkefietje in de media komt.. Om 23.00 uur rijden er nog treinen dus ik snap sowieso het probleem niet..
Jaren terug is er zelfs een album naar haar vernoemd, haar vader zal niet geweten hebben dat het zo'n aansteller zou worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Dochter van een vergeten, ruim een jaar geleden overleden (wat op zich natuurlijk wel erg is), ouwe pindarocker.
Nou gaan we, en masse, cd's van zijn band kopen, om dit NS-meisje financieel te ondersteunen.
Zoals al eerder aangegeven lijkt het verhaal van het meisje vol met onwaarheden te zitten. Dus waarom ben je zo zeker dat dat deel wel echt gebeurd isquote:Op zondag 13 januari 2013 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog geef je een boete en zet je haar niet midden in de nacht de trein uit.
't meisje weet het heel goed én het meisje weet ook wel dat haar verhaal heel 'boehoe' overkomt op een ieder uit haar omgeving.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:13 schreef macca728 het volgende:
Haha vandaag een groot stuk in het AD.
Nu weet het meisje niet meer of ze een verkeerd kaartje uit de automaat heeft gehaald, ze het goede kaartje kwijt was of het was misschen een oud kaartje.
Blijft de vraag waar het andere kaartje is, van Rijswijk naar Den Haag HS uiteraard.
Volgens de conductrice was ze in elk geval zelf uitgestapt
Echt dat er geen enkele "journalist" een kritische vraag stelt, een jong meisje dat hoe dan ook zwart rijft, zelf de trein uitgaat, dan wacht op de volgende trein (ongetwijfeld zonder nieuw kaartje) en die had vertraging van 10 min en dan de politie belt.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:18 schreef Chahna het volgende:
[..]
't meisje weet het heel goed én het meisje weet ook wel dat haar verhaal heel 'boehoe' overkomt op een ieder uit haar omgeving.
Iedereen in haar omgeving weet namelijk hoe de situatie hier (Moerwijk/Spoorwijk/Rijswijk) is en dat ze in een poep en een zucht thuis zou zijn geweest, al was ze gaan kruipen.
Ja vond het al zo vreemd dat die het oppikten en zo kritiekloos waren.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aha er gaat nu rond dat mama Tielman goed bevriend is met Juliette (iemand met invloed op tvwest ofzo) dat verklaart het nieuwsitem denk ik
Waar lees je dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aha er gaat nu rond dat mama Tielman goed bevriend is met Juliette (iemand met invloed op tvwest ofzo) dat verklaart het nieuwsitem denk ik
Facebookdiscussie bij vrienden van vrienden waar ik mee kan lezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waar lees je dat?Ik wil ook meesmullen met die roddels!!!
Moeder had ook op de fiets kunnen stappen en 5 minuutjes kunnen fietsen. Het is echt een afstandje van niks. De meeste mensen wonen uberhaupt verder van een station dan de afstand tussen dit "verkeerde" station en haar huis.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er rijdt in de omgeving Moerwijk/Spoorwijk ook zat aan patrouillewagens. Die hadden haar best kunnen ophalen en ff thuis kunnen zetten of wachten tot de volgende trein of bus kwam als ze zich zo'n zorgen over haar maakten. En trouwens je hoort dan niet elk kwartier tram 17 onder je door rijden....
Nee dit verhaal rammelt aan alle kanten.
Maar het was k-k-k-k-k-k-k-k-k-koud!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:20 schreef Fides het volgende:
[..]
Moeder had ook op de fiets kunnen stappen en 5 minuutjes kunnen fietsen. Het is echt een afstandje van niks. De meeste mensen wonen uberhaupt verder van een station dan de afstand tussen dit "verkeerde" station en haar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh zie geen facebook van Loraine helaas haha.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Facebookdiscussie bij vrienden van vrienden waar ik mee kan lezen.
Ja, er reden wel trams maar die reden niet!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:52 schreef whY... het volgende:
Dit is het station overigens met de tram en bushalte op struikel afstand.
http://goo.gl/maps/ccn7Q
Nee niet naar haar huisjequote:Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja, er reden wel trams maar die reden niet!
Wordt een collectors item, nuquote:Op maandag 14 januari 2013 06:36 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Jaren terug is er zelfs een album naar haar vernoemd, haar vader zal niet geweten hebben dat het zo'n aansteller zou worden.
[ afbeelding ]
En natuurlijk waren die tramchauffeurs ook verkrachters, daar ga je niet zo maar de weg aan vragen als 16 jarig meisje.quote:
Loraine Jane Tielmanquote:Op maandag 14 januari 2013 11:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
oh zie geen facebook van Loraine helaas haha.
Doe vriendschapsverzoekquote:Op maandag 14 januari 2013 11:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Loraine Jane Tielman
Ik zie die wel, maar ik weet niet via welke vrienden, in die ene reactie, de admiraal meer kan lezen.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef macca728 het volgende:
Of anders iedereen onder de 18 de toegang ontzegt tot de trein.
Ja toch de enige oplossing ? Stel je voor je kind van 16 staat ergens een uur te wachten in het donker en in de kou.quote:
Valt nog mee, de gemiddelde 16 jarige heeft hele andere omslagfoto's.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Oh die zag ik wel, wat een rare omslagfoto
Leer lezen, dat had ze ook. Ze had alleen het verkeerde kaartje gekocht. Zoiets kan iedereen overkomenquote:
Ik zal zelf maar leren lezen, ze had een kaartje Rotterdam-Rijswijk, waar ze elke dag naar toe gaat.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Leer lezen, dat had ze ook. Ze had alleen het verkeerde kaartje gekocht. Zoiets kan iedereen overkomen
Vaak moet je daar dan alsnog wel een boete over betalen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:18 schreef macca728 het volgende:
oh ik zal eens kijken
Nou ik hoop dat NS haar beleid aanpast en voortaan elke zwartrijder er gewoon uitzet met een boete en niet meer de mogelijk geeft alsnog een kaartje op het perron te kopen, wat sowieso oneerlijk is tegenover de mensen die wel gewoon een kaartje kopen.
Allemaal verkrachters daar in Moerwijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
eerst is het station verlaten en dan lopen er oppeens allemaal rare mensen.
wat zijn volgens haar en haar moeder 'rare' mensen?maar er waren dus wel mensen..
wat een zeikwijf om zo in paniek te raken. met geld een een telefoon bij je hoef je je nergens zorgen om te maken hoor.
Ik denk dat ze een retourtje Rijswijk - Rotterdam had, voor school of zo, maar met vriendinnen, of een vriendje, naar Den Haag is gegaan. Vermoedelijk dacht ze dat dat niks uitmaakt, omdat de prijs ongeveer overeenkomt.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Leer lezen, dat had ze ook. Ze had alleen het verkeerde kaartje gekocht. Zoiets kan iedereen overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |