ooh dan is het goedquote:
Chocolade!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
welk chocolaatje vinden jullie het lekkerste uit dat celebrations bakje?
ik die dove met chocolade, maar mn moeder heeft die verstopt
allemaalquote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
Dove met caramelquote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
ohja die bedoel ikquote:
Ja, wel okay thanks. En met jou?quote:
hahaa jaaquote:Op zondag 13 januari 2013 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, dacht ik al, want dove met chocolade is een beetje dubbel
Vind ik ook wel okayquote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
I'm not gonna write you a love sooong.
oud liedje, maar wel leuk
jaa lekker vrolijk. En het verhaal is ook wel leukquote:
Dat is toch een gehaktbal met saté sausquote:
soort van gehakt, weet niet precies wat het isquote:Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch een gehaktbal met saté saus![]()
Dan weet ik niet wat je bedoeld. Ik bedoel een gehaktbalquote:Op zondag 13 januari 2013 17:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
soort van gehakt, weet niet precies wat het is
nee geen gehaktbalquote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je bedoeld. Ik bedoel een gehaktbal
Jammer. Of eigenlijk niet, want nu heb geen zin in die bereklauwquote:
bereklauw is soort van vlees met uien en pindasausquote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer. Of eigenlijk niet, want nu heb geen zin in die bereklauw
quote:
Ze duwen er alleen een paar uien tussenquote:
Die mogen ze van mij houdenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze duwen er alleen een paar uien tussen
Inderdaadquote:
fkin lekker gefrituurdquote:Op zondag 13 januari 2013 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze duwen er alleen een paar uien tussen
Ah bij ons ziet dat er altijd zo chemisch uitquote:
En datquote:
frikandelquote:Op zondag 13 januari 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah bij ons ziet dat er altijd zo chemisch uitMaarja beter gewoon een ordinaire frikandel
Dat heb ik nog nooit op. Wat is dat precies dan?quote:
Ja, soort van puree deeg, echt lekker je moet het gewoon een keer proberen is moeilijk uit te leggenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit op. Wat is dat precies dan?Ik ken het wel overigens.
Ah ze zijn ook nog minder vetquote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, soort van puree deeg, echt lekker je moet het gewoon een keer proberen is moeilijk uit te leggen
Eet je dat vaak dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:22 schreef Dientje12 het volgende:
nog beter, me zusje gaat naar de snackbar hoef ik niet te halen xd
quote:
Niet grapjes afpakken.quote:
oh sorryquote:
quote:
ga wat eten dan!quote:
Straks avondetenquote:
Oooh, nog even wachten danquote:
Uhu, wel lekkere spaghetti met kip en pikante sausquote:
laat dat pikante maar weg danquote:Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, wel lekkere spaghetti met kip en pikante saus
Valt mee hoor, beetje spicy moet kunnenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
laat dat pikante maar weg dan
pasta
Naah, hoeft voor mij nietquote:Op zondag 13 januari 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee hoor, beetje spicy moet kunnenik kan er ook niet tegen als het `te' is dus
quote:
quote:
Geen zin om te typenquote:
Sollyquote:
Goedzo. Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Geleerd.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goedzo. Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
quote:
Met op haar te reageren zonder te typenquote:
Wel goed dat je weer eens geleerd hebtquote:
eetsequote:
Godsamme nu klinkt het alsof ik nooit wat doequote:Op zondag 13 januari 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed dat je weer eens geleerd hebt
Dat zeg jij altijd welquote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsamme nu klinkt het alsof ik nooit wat doe
Oh nou. Laat dat weer eens maar weg danquote:
okiquote:Op zondag 13 januari 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nou. Laat dat weer eens maar weg dan
ga eens leren danquote:Op zondag 13 januari 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet vanavond ook nog maar even wat doen denk ik. anders komt het niet goed
Godsamme, alsof ik nooit wat doequote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godsamme, alsof ik nooit wat doe![]()
![]()
Nee heb vandaag al paar uurtjes geleerd hoor
Scheelt dat ik mijn tentamens pas smiddags heb. Met al die sneeuw volgende week vertrouw ik de NS al helemaal niet meerquote:
Gaat het sneeuwenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt dat ik mijn tentamens pas smiddags heb. Met al die sneeuw volgende week vertrouw ik de NS al helemaal niet meer
In jouw grot blijft het wel droog hoorquote:
sneeuw is zo hatelijk dan jaquote:Op zondag 13 januari 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt dat ik mijn tentamens pas smiddags heb. Met al die sneeuw volgende week vertrouw ik de NS al helemaal niet meer
okee, ja ik dacht, misschien moet ik toch een beter plekje zoeken 's nachts.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In jouw grot blijft het wel droog hoor![]()
![]()
Ja gaat sneeuwen, vooral dinsdag
Nooquote:
Om te zien vind ik het wel mooi hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
foto's maken in de sneeuw![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook leuk omdat ik het best goed kanquote:
jaaquote:Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om te zien vind ik het wel mooi hoor
Dat is die zekerquote:Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa
[ afbeelding ]
deze foto vond ik nog wel goed gelukt
ik bedoelde dezequote:
Zelf gemaakt?!quote:
Dat is ook mooiquote:Op zondag 13 januari 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoelde dezeverkeerde link
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Eetsequote:
Duidelijk een hobby van je want het zijn erg mooie en goede foto's!quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duidelijk een hobby van je want het zijn erg mooie en goede foto's!
Zeker indrukwekkend dan als het geen professionele camera isquote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]Jaa, ik doe het als ik zin heb! Vind het wel heel leuk om te doen.
En ik vind de kwaliteit van de foto's ook nog best goed als je weet dat het is gemaakt met een samsung van 65 euro van drie jaar terug
samsung es15. zie dat ie niet eens meer verkocht wordtquote:Op zondag 13 januari 2013 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker indrukwekkend dan als het geen professionele camera is![]()
Ik weet eigenlijk nooit waar foto's van te maken. Ik heb dan ook geen camera meer ookquote:Op zondag 13 januari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
samsung es15. zie dat ie niet eens meer verkocht wordt
Ja dat weet ik ook niet zo goed. Je kunt gewoon op ooghoogte foto's maken. Maar ik vind het wel leuker om verschillende standpunten te nemenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nooit waar foto's van te maken. Ik heb dan ook geen camera meer ook
Ik gebruik alleen mijn telefoon soms maar dat komt niet veel voor. Eigenlijk wel jammer want ik vind het altijd wel leuk om naar foto's te kijken
Ja, daar heb je gelijk in. Zou het ook best willen doen eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet zo goed. Je kunt gewoon op ooghoogte foto's maken. Maar ik vind het wel leuker om verschillende standpunten te nemenmoet gewoon bij je opkomen, of je moet iets zien dat je denkt, oh dat ga ik zo fotograferen
Doe het danquote:Op zondag 13 januari 2013 18:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Zou het ook best willen doen eigenlijk
En dan koop ik een camera en dan doe ik er weer niets meequote:
Probeer het dan eerst met je mobiel danquote:Op zondag 13 januari 2013 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan koop ik een camera en dan doe ik er weer niets mee
Ik gebruik instagram niet eens. Vind het ook stom dat de foto's dan niet meer op Twitter zichtbaar zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Probeer het dan eerst met je mobiel dan
instagrammuuh
Nee instagram was ook een grapje.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gebruik instagram niet eens. Vind het ook stom dat de foto's dan niet meer op Twitter zichtbaar zijn.
Precies, bloedirritant. Gelukkig doe ik niet veel op Twitter. Ik heb na ongeveer 1,5 jaar minder dan 1100 tweetsquote:Op zondag 13 januari 2013 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee instagram was ook een grapje.
jaa, den klik je een tweet aan om die foto te zien. Moet je op die link klikken en nieuw tabblad openen. Dan maar niet hoor.
Ik gebruikte het echt te veel. Heb na twee jaar 12.000quote:Op zondag 13 januari 2013 18:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, bloedirritant. Gelukkig doe ik niet veel op Twitter. Ik heb na ongeveer 1,5 jaar minder dan 1100 tweets
ben blij dat je er om kunt lachenquote:
OMGquote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik gebruikte het echt te veel. Heb na twee jaar 12.000
ikrquote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG
Ik weet nooit iets te tweeten eigenlijk. Meestal ben ik negatief over bedrijven erop
goed zo!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik haal plezier uit de kleine dingen van het leven
Prima tochquote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ikrmaar zit er nu niet meer op. soms om frustratie te uiten. En als ik me verveel.
Ja, die eerste 2 waren van een zwangerschaps forum/board hier zeg maar. De laatste 2 van voetbalquote:
Ja, ik ga wil ook liever al mijn tweets verwijderen. Maarja. Kan volgens mij niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima toch
Ik lees ook nooit tweets van anderen eigenlijk. Het slaat nergens op dat ik het uberhaupt heb
doe ik ookquote:
Ow vet.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die eerste 2 waren van een zwangerschaps forum/board hier zeg maar. De laatste 2 van voetbal
Dat kan wel maar daar ben je wel even mee bezig. Is vast wel een app voorquote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik ga wil ook liever al mijn tweets verwijderen. Maarja. Kan volgens mij niet.
jaa ik zie welquote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan wel maar daar ben je wel even mee bezig. Is vast wel een app voor
Niemand gaat door je 12k tweets lezen natuurlijkquote:
Nee ik hoop van nietquote:Op zondag 13 januari 2013 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand gaat door je 12k tweets lezen natuurlijk
Was het lekkerquote:
Gelukkig maar.quote:
Ja zekahhquote:
hoezo datquote:Op zondag 13 januari 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zekahh![]()
Ik mag mezelf trouwens vanaf dinsdag ook tot de categorie hipster scharen
Beats by Dre-headphone besteldquote:
hahaha wauwquote:
Omdat het gewoon een bazengeluid heeftquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een bazengeluid heeft
Ooit op je oren gehad? Of vind je het alleen kut omdat iedereen ermee loopt?quote:
Het geluid is gewoon niet echt beter. Je betaalt voor het merk.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooit op je oren gehad? Of vind je het alleen kut omdat iedereen ermee loopt?
Ik heb ook een Sennheiser gehad. Verschil merk je zo duidelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het geluid is gewoon niet echt beter. Je betaalt voor het merk.
Mensen die niet Sennheiser![]()
Mja goed. Moet je zelf weten natuurlijk.
Ja boeiendquote:Op zondag 13 januari 2013 18:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beetje laat, nu ben je niet meer hipster maar mainstream.
Opgepompte bass vergeleken met clean geluid ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook een Sennheiser gehad. Verschil merk je zo duidelijk
Vond dat wel meevallen. en het zit echt chill aan je oren, met die Sennheiser en ook andere headphones krijg ik echt oorpijn na een paar uurquote:Op zondag 13 januari 2013 18:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Opgepompte bass vergeleken met clean geluid ja.
Ik geef het niet graag toe, maar hypo heeft wel gelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja boeiendIk betaal gewoon voor de kwaliteit. niet voor uberhaupt een merk ofzo
Wat kan mij het verrotten dat er al miljoenen mensen mee lopen
ach ja. Als jij ze goed vindt.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond dat wel meevallen. en het zit echt chill aan je oren, met die Sennheiser en ook andere headphones krijg ik echt oorpijn na een paar uur
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik geef het niet graag toe, maar hypo heeft wel gelijk.
Mwah vind ik niet. Die haat is er alleen maar omdat iedereen ermee loopt. Net als mensen die op Apple haten. beetje jammerquote:Op zondag 13 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik geef het niet graag toe, maar hypo heeft wel gelijk.
De haat is er omdat het voor de prijs absurd is maar mensen het toch kopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. Die haat is er alleen maar omdat iedereen ermee loopt. Net als mensen die op Apple haten. beetje jammer
Eigenlijk is het geluid helemaal niet zo goed. Ik heb ze van Bose en die vind ikzelf een stuk beterquote:Op zondag 13 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een bazengeluid heeft
Jouw haat op applequote:Op zondag 13 januari 2013 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De haat is er omdat het voor de prijs absurd is maar mensen het toch kopen.
Het is duur ja. maar dan heb je ook wat. achja, maakt verder ook niet uitquote:Op zondag 13 januari 2013 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De haat is er omdat het voor de prijs absurd is maar mensen het toch kopen.
Ja Bose is ook goed inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geluid helemaal niet zo goed. Ik heb ze van Bose en die vind ikzelf een stuk beter
Beats zien er cool uit maar de kwaliteit vind ik niet super. Ik zeg niet dat ze slecht zijn maar voor die prijs kun je een beter geluid krijgen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. Die haat is er alleen maar omdat iedereen ermee loopt. Net als mensen die op Apple haten. beetje jammer
Apple is wel top, beats is echt té duur, kwaliteit vind ik ook goed hoor, maar ja, als je het gaat vergelijken.. Moet wel zeggen dat ze er mooier uitzien en lekkerder zitten dan andere.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar voor diezelfde prijs kan je iets halen wat vele malen beter is maar gewoon een ander merk isquote:Op zondag 13 januari 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is duur ja. maar dan heb je ook wat. achja, maakt verder ook niet uit
Vind Beats ook mooier dan Bosequote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Apple is wel top, beats is echt té duur, kwaliteit vind ik ook goed hoor, maar ja, als je het gaat vergelijken.. Moet wel zeggen dat ze er mooier uitzien en lekkerder zitten dan andere.
Ja maar wat ik net al zei. Ze zitten ook veel lekkerder, ik heb verschillende headphones gehad waar ik gewoon echt veel pijn aan mijn oren van kreegquote:Op zondag 13 januari 2013 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar voor diezelfde prijs kan je iets halen wat vele malen beter is maar gewoon een ander merk is
Welke kleur?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar wat ik net al zei. Ze zitten ook veel lekkerder, ik heb verschillende headphones gehad waar ik gewoon echt veel pijn aan mijn oren van kreegIk wil gewoon goeie kwaliteit
Zal je ongetwijfeld ook wel bij andere merken hebben maar ok.
Zwart.quote:
Nicequote:
Ik wilde ook rood maar die kon je niet meer bij Bol krijgen dusquote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice
Ik zou rood, zwart of wit kiezen. Ook in die volgorde
Dat is wel jammer. Maar goed, zwart is ook gewoon mooiquote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde ook rood maar die kon je niet meer bij Bol krijgen dus
Geen ideequote:
de ontlasting van een hipster.quote:
TOPICKAAP - onder de streep gaat het over mijn goddelijkheidquote:
en Vans en Uggs en Starbucksquote:
Ik vind dat b alleen zo lelijk, als ze nou daarvan een J maken(zo begint mijn voornaam), dan had ik het gekocht.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind Beats ook mooier dan Bose
Maar ik vind het geluid van Bose weer beter
Ik vind ze mooi in alle opzichten eigenlijk welquote:Op zondag 13 januari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind dat b alleen zo lelijk, als ze nou daarvan een J maken(zo begint mijn voornaam), dan had ik het gekocht.
exact dit. Voornaamlettergenootquote:Op zondag 13 januari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind dat b alleen zo lelijk, als ze nou daarvan een J maken(zo begint mijn voornaam), dan had ik het gekocht.
faalquote:Op zondag 13 januari 2013 19:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
TOPICKAAP - onder de streep gaat het over mijn goddelijkheid
omdat je een jood bent, complot, denk aan de 6 miljard joden die gestorven zijn tijdens ww2 mensenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waarom word mijn topic overname massaal genegeerd?
Jouw naam begint zeker met een b.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi in alle opzichten eigenlijk wel
6 miljardquote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat je een jood bent, complot, denk aan de 6 miljard joden die gestorven zijn tijdens ww2 mensen
Btuartquote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw naam begint zeker met een b.
6 miljard ja?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat je een jood bent, complot, denk aan de 6 miljard joden die gestorven zijn tijdens ww2 mensen
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat denke ge zelfquote:Op zondag 13 januari 2013 19:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]doe je je zo voor of weet je het echt niet?
Fair enoughquote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, had geen zin om 2happy te quoten.
Je denkt altijd iets.quote:
Ik heb er niet zoveel last van eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 19:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn ja. Geen overbevolking meer. 90% van de bevolking is toch stom.
bijvoorbeeldquote:
Neem eerst haar dijbeen die is het lekkerstquote:Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga haar zo afslachten, tering tyfus domwijf met wie ik samen aan een PO moet werken.
Coooooolquote:Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga haar zo afslachten, tering tyfus domwijf met wie ik samen aan een PO moet werken.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
kapotquote:
Ook problemen met groepsopdrachten? Wurgneigingen krijg ik van zulke mensen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Eva Braun`iequote:
Ik heb nu bijna alles gedaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ook problemen met groepsopdrachten? Wurgneigingen krijg ik van zulke mensen.
Whutquote:Op zondag 13 januari 2013 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna alles gedaan.
ik hoorde van vrienden dat ze een uur in de mediatheek heeft gezeten, en aan iedereen vroeg: wie is Julius Caesar.
GVD, zoek op Google dan.
Ik hou er niet vanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
Groepsopdrachten
Jammer genoeg voor het vrouwelijk geslacht kunnen die dat niet.
Help je mee haar lijk opruimen?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cooooool
Ik hou wel van een beetje agressie
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna alles gedaan.
ik hoorde van vrienden dat ze een uur in de mediatheek heeft gezeten, en aan iedereen vroeg: wie is Julius Caesar.
GVD, zoek op Google dan.
Geen probleem. Wel een beetje laten lijden eerst hoorquote:
True story bro, tevens is zij ook diegene die niet wist wie Obama was, wat ik toen nog in de PUB SC had verteld.quote:
Je bent wel voor de helft afhankelijk van die andere, maar het goede partners moet dat geen probleem zijnquote:
Wurgen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story bro, tevens is zij ook diegene die niet wist wie Obama was, wat ik toen nog in de PUB SC had verteld.
Ga ff heel snel wat niveautjes omlaag zegquote:Op zondag 13 januari 2013 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story bro, tevens is zij ook diegene die niet wist wie Obama was, wat ik toen nog in de PUB SC had verteld.
Ze weet wel meer niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]! 4 havo en dat niet weten ja? Afslachten zeg ik je.
Je mag haar zo vaak verkrachten als je wilt als je dat bedoelt.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen probleem. Wel een beetje laten lijden eerst hoor
Is de naam PUB gewoon aangepast naar JONG? Hoe is dat gegaan en wanneerquote:Op zondag 13 januari 2013 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet snel tevreden over wat een ander doet en doe het dan liever zelfquote:Op zondag 13 januari 2013 19:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je bent wel voor de helft afhankelijk van die andere, maar het goede partners moet dat geen probleem zijn
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze weet wel meer niet.
Enige wat ze weet is dat ze negers aantrekkelijk vindt
Ik denk eerder een bepaald onderdeel aan de negerquote:Op zondag 13 januari 2013 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze weet wel meer niet.
Enige wat ze weet is dat ze negers aantrekkelijk vindt
[..]
Je mag haar zo vaak verkrachten als je wilt als je dat bedoelt.
In haar slaap, met een kussen, tot ze niet meer beweegt.quote:
Snitches get stitchesquote:Op zondag 13 januari 2013 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Zou ik snitchen bij de leraar dat ze niks had gedaan?
Omdat ik toen ziek was, niemand wou samen met haar werken, dus toen moest ik verplicht met haarquote:Op zondag 13 januari 2013 19:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
waarom werk je samen met dit kind?
Veel plezierquote:Op zondag 13 januari 2013 19:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
In haar slaap, met een kussen, tot ze niet meer beweegt.
En dan het lijk oplossen in salpeterzuur.
Perfectionistquote:Op zondag 13 januari 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet snel tevreden over wat een ander doet en doe het dan liever zelf
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
In haar slaap, met een kussen, tot ze niet meer beweegt.
En dan het lijk oplossen in salpeterzuur.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik toen ziek was, niemand wou samen met haar werken, dus toen moest ik verplicht met haar
quote:
You serious bro?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is de naam PUB gewoon aangepast naar JONG? Hoe is dat gegaan en wanneer
Hè bah.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk eerder een bepaald onderdeel aan de neger__
Ja, ik ben ontzettend lang niet online geweestquote:
Nou ja ik weet toch hoe sterk je bent.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja durf je nog bij mij te slapen nu?
Help je mee?quote:
Dat houdt het leven toch spannendquote:Op zondag 13 januari 2013 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja durf je nog bij mij te slapen nu?
Daarom het 'met een kussen. In je slaap'quote:Op zondag 13 januari 2013 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja ik weet toch hoe sterk je bent.
Ik denk 2.5 maanden geleden ofzoquote:Op zondag 13 januari 2013 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben ontzettend lang niet online geweest
FUCK YOU.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Help je mee?
Oh wacht, je bent niet sterk want je krijgt geen eens icetea flesje open, HAHAHAHA
Ik slaap wel op m'n buik of zijquote:Op zondag 13 januari 2013 19:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom het 'met een kussen. In je slaap'
Maar ik maakte 'm open johquote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FUCK YOU.
IK LIET JOU GVD EEN FOTO ZIEN VAN DAT ICETEAFLESJE, OPEN, HA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |