Ik ben toch al met bewijzen gekomen... Zie eerdere posts... Mensen blijven opzettelijk reageren en helpen het topic om zeep.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef rene90 het volgende:
TS, de reacties die je weg wilt hebben blijven staan. Je krijgt gewoon de kans om hierop te reageren en het zijn legitieme vragen. Juist als je al deze reacties gaat deleten krijg je censuur en dat willen we niet.
Ik heb ook eens mijn scootershop gebeld en die zeggen inderdaad hetzelfde.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef Prowl het volgende:
Op kenteken zou gewoon speedake moeten staan, heb ff wat kentekens er door gegooid en daar staat overal netjes speedake /zenith / buxi bij
Dan is het iig niet jou probleem meer maar wel voor diegene die hem koopt (die jou ws aansprakelijk stelt als er wat gebeurt)quote:
Ik zou hier DM's kunnen posten die ik van TS gehad heb, maar dan verlaag ik me wel heel erg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik heb ook eens mijn scootershop gebeld en die zeggen inderdaad hetzelfde.
Er klopt hierbij echt iets niet.
Al geven ze wel aan dat het niet verboden is andere kappen op een model te zeggen, het gaat er feitelijk om wat er technisch onder zit.
In dit geval lijkt TS dus snorkappen van een Speedake gebruikt te hebben om zijn brom buxi op te pimpen.
Sorry TS, maar als lijkt tegen je te spreken.
(heb een beetje een Armstrong gevoel (nee nee nee en over een paar jaar bij Oprah zitten en zeggen dat het toch zo is))
Ik heb hem zo gekocht bij de dealer, ik heb er zelf op gereden en verder niets eraan gedaan. Zo kreeg ik hem van de dealer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik heb ook eens mijn scootershop gebeld en die zeggen inderdaad hetzelfde.
Er klopt hierbij echt iets niet.
Al geven ze wel aan dat het niet verboden is andere kappen op een model te zeggen, het gaat er feitelijk om wat er technisch onder zit.
In dit geval lijkt TS dus snorkappen van een Speedake gebruikt te hebben om zijn brom buxi op te pimpen.
Sorry TS, maar als lijkt tegen je te spreken.
(heb een beetje een Armstrong gevoel (nee nee nee en over een paar jaar bij Oprah zitten en zeggen dat het toch zo is))
Net telefonisch contact gehad met het RDW, deze zeiden dat het gewoon als een bromfiets geregistreerd staat bij hun en dat het framenummer een bromfiets (45 KM/u) betreft. Of er ooit nieuwe kappen op zijn gezet, geen idee? Dat kan ik moeilijk achterhalen bij een scooter als deze die verschillende eigenaar heeft gehad. Ik kan alleen zeggen dat ik er altijd fijn op heb gereden en de informatie die ik van het RDW krijg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:47 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dan is het iig niet jou probleem meer maar wel voor diegene die hem koopt (die jou ws aansprakelijk stelt als er wat gebeurt)
Je mag zeggen wat je wil hoor. Geen idee waarom er bij het RDW 'Buxi' staat, zoals gezegd contact gehad met RDW en deze hadden hier verder niets op aan te merken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik zou hier DM's kunnen posten die ik van TS gehad heb, maar dan verlaag ik me wel heel erg.
Ik blijf zeggen, Chop-Shop brommer.
Ow nog iets, de Buxi bestaat niet. De Buxy wel.
Google maar eens op Peugeot Buxi en dan op Peugeot Buxy. Dus hoe dat ding in godsnaam Buxi kan heten op kenteken, is mij een raadsel.
Of er werken woordblinde apen bij het RDW, of er is meer aan de hand.
Er klopt niks aan deze hele brommer. Waarschijnlijk niet TS zijn schuld, maar toch.
Ergens voel ik me schuldig aan deze hele shitstorm, maar het knaagde gewoon aan me. Iets klopte er niet en het is de TS zijn eigen schuld dat het zover gekomen is.
Als hij niet als een totale mongool mij via DM had aangevallen en gewoon een pleusibele verklaring had, dan had ik mijn post netjes ge-edit. Maar van dreigementen ben ik niet gediend en al helemaal niet als hij dreigt de mods erbij te halen.
Heeft hij toch gedaan en de mods stellen me blijkbaar in het gelijk.
Eigen schuld TS. Oprecht hoop ik dat je de brommer kan verkopen en er iemand blij mee kan maken, maar behandel oprechte mensen nooit meer als stront. Dit krijg je er van.
Als je geen kritiek of wat dan ook wil op je handelswaar, ga lekker naar Marktplaats.
Je snapt het nog steeds niet hé... wellicht is er door een vorige eigenaar gewoon een 'snor' kappenset opgezet. Ik heb het framenummer e.d. allemaal doorgegeven bij RDW en hij is gewoon altijd een bromfiets geweest, ook voor 2005. Kappen komen wellicht van een snor, als je de stickers eraf haalt is er geen probleem (je weet trouwens dat zulke stickers niet eens meer geldig zijn tegenwoordig?)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef Prowl het volgende:
Samenvatting:
Deze is omgekat voordat ie in 2005 een kenteken kreeg
RDW heeft een foutje gemaakt bij het schouwen destijds
Zolang er geen slapende honden wakker gemaakt worden is er prima op deze snor bromfiets te rijden
Lees eens wat ik typ? Je leest helemaal niet. Het zijn gewoon Speedake kappen die erop zijn gezet waarschijnlijk en hier is niets verboden aan. Wat ben jij vervelend zeg, wel zeggen dat er allemaal niets van klopt wat ik zeg maar niet eens de berichten lezen, alleen je eigen mening maar klaar hebben. Ik weet ook niet sinds wanneer het V&A forumdeel bedoeld is voor discussies?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:22 schreef Prowl het volgende:
Nee jij wil niet snappen wat we jou duidelijk proberen te maken
Het V&A deel is inderdaad eigenlijk niet bedoeld voor discussie, tenzij er reden is voor discussie wat nu blijkbaar het geval is. Om dit via DM te doen is dan ook niet nodig want het kan van belang zijn voor andere kopers.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef speedfast het volgende:
[..]
Lees eens wat ik typ? Je leest helemaal niet. Het zijn gewoon Speedake kappen die erop zijn gezet waarschijnlijk en hier is niets verboden aan. Wat ben jij vervelend zeg, wel zeggen dat er allemaal niets van klopt wat ik zeg maar niet eens de berichten lezen, alleen je eigen mening maar klaar hebben. Ik weet ook niet sinds wanneer het V&A forumdeel bedoeld is voor discussies?
Ja, is gedaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef Stimolol het volgende:
Heb je t framenummer op t frame zelf ook nagecheckt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |