Geef gewoon eens alle informatie en wees zo uitgebreid mogelijk. Ga er gewoon vanuit dat onze glazen bol vandaag niet werkt en dat wij zoveel mogelijk informatie nodig hebben om ook maar enigsinds te kunnen helpen.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:28 schreef wilheijneman het volgende:
er staat in dat doordat de zorgverzekeraar geen contrakt aanbied omdat de prijs niet overeenstemt met wat zij in gedachte hebben. En dat daardoor de klanten niet meer of minder kunnen komen
groeten Wil
Nee, dat is niet goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:23 schreef wilheijneman het volgende:
Hallo,
baas komt met een verklaring en vraagt deze te ondertekenen dat heb ik gedaan is dat goed?
Dat 'graag meer informatie' denken wij ook.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:56 schreef wilheijneman het volgende:
oke hier kan ik wel wat mee.
bedankt.
graag meer informatie
"Ik verklaar hierbij vanaf maandag 14 januari 2013 geen salaris meer te willen ontvangen en eventueel werk op vrijwillige basis te doen.quote:
En een verminderde of geen ontslagvergoeding.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:48 schreef Janneke141 het volgende:
Afhankelijk van de formulering heb je zonet je WW-rechten verspeeld.
Wij kunnen er helemaal niks mee.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:56 schreef wilheijneman het volgende:
oke hier kan ik wel wat mee.
bedankt.
graag meer informatie
Ja, dat is wel een beetje treurig als je het zo bekijktquote:Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef Plantagehouder het volgende:
En dit heeft hbo logopedie gedaan
Kom op!quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:23 schreef wilheijneman het volgende:
Hallo,
baas komt met een verklaring en vraagt deze te ondertekenen dat heb ik gedaan is dat goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |