Er sterven jaarlijks 125000+ mensen aan alcohol in de VS. Daar zijn de verkeersongelukken nog niet bij ingerekend.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe niet aan drugs nee:p hoezo? Ik zie wat voor figuren het gebruiken en daar gaat het eigenlijk om, het GEDRAG dat ERBIJ komt kijken.
En alcohol ... dat drink ik wel (voordat je dat vraagt)dat vind ik geen probleem , tenzij iemand elke dag dronken is dan zou ik het wel een probleem vinden. Ik bedoel ik wil iemand die wat van zijn leven maakt en niet loopt aan te kloten.
Ja dat snapt TS dus niet.quote:
Ik weet ook wel dat t niet bij iedereen fout gaat! Ik ken ook mensen die drugs verantwoord gebruiken, maar ik vind dat t allemaal van die onrustige types zijn.. maar jullie vinden van niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Je bent helaas net zo kortzichtig, generaliserend en hypocriet bezig als TS. Welkom bij de club
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:17 schreef toastmann het volgende:
[..]
Er sterven jaarlijks 125000+ mensen aan alcohol in de VS. Daar zijn de verkeersongelukken nog niet bij ingerekend.
Er sterven jaarlijks "maar" 25000 mensen aan andere drugs in de VS. En dit is niet alleen omdat meer mensen alcohol drinken. Het gaat namelijk niet om de drug maar hoe je er mee omgaat.
Er bestaat namelijk ook zoiets als verantwoordelijk drugsgebruik. Niet te veel, niet te vaak. Pre en postloaden met allerlei vitamines en antioxidanten. Om die manier is bijv. XTC (MDMA) net zo veilig, al niet meer veilig dan alcohol.
Zou jij problemen hebben met een vriend die 1 of 2 keer per week dronken of iig flink aangeschoten is ? Wat als ik jou nu eens vertel dat drugs op een verantwoordelijke manier veel veiliger/gezonder is
dan die krat biet in het weekend ?
Ik zou zeggen, ga en jointje met hem roken en kom dan terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NomnomnomRustig aan.
Ik ken ze niet madeliefff, ik ga niet met jouw vrienden om.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat t niet bij iedereen fout gaat. Ik ken ook mensen die drugs verantwoord gebruiken, maar ik vind dat t allemaal van die onrustige types zijn.. maar jullie vinden van niet?
Je mag best een mening hebben, maar als je je mening baseert op je eigen fantasiebeeld slaat dat natuurlijk kant noch wal.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat zijn er veel mensen die doen net of je geen mening mag hebben omdat je nooit drugs hebt gebruikt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:19 schreef AnimeFan het volgende:
Misschien moet je eens meegaan naar het volgende feest
Ik weet ook wel dat verantwoord drugsgebruik geen kwaad kan, maar het gaat mij erom dat het vaak van die onrustige types zijn die t gebruiken.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:17 schreef toastmann het volgende:
[..]
Er sterven jaarlijks 125000+ mensen aan alcohol in de VS. Daar zijn de verkeersongelukken nog niet bij ingerekend.
Er sterven jaarlijks "maar" 25000 mensen aan andere drugs in de VS. En dit is niet alleen omdat meer mensen alcohol drinken. Het gaat namelijk niet om de drug maar hoe je er mee omgaat.
Er bestaat namelijk ook zoiets als verantwoordelijk drugsgebruik. Niet te veel, niet te vaak. Pre en postloaden met allerlei vitamines en antioxidanten. Om die manier is bijv. XTC (MDMA) net zo veilig, al niet meer veilig dan alcohol.
Zou jij problemen hebben met een vriend die 1 of 2 keer per week dronken of iig flink aangeschoten is ? Wat als ik jou nu eens vertel dat drugs op een verantwoordelijke manier veel veiliger/gezonder is
dan die krat biet in het weekend ?
Ik zou zeggen, ga en jointje met hem roken en kom dan terug
Dat is bullshit, jouw vrienden die het gebruiken zijn onrustig.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat verantwoord drugsgebruik geen kwaad kan, maar het gaat mij erom dat het vaak van die onrustige types zijn die t gebruiken.
dat denk je, maar er zijn genoeg mensen, waarvan partner noch vrienden weten dat ze het gebruiken...quote:Op zondag 13 januari 2013 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat verantwoord drugsgebruik geen kwaad kan, maar het gaat mij erom dat het vaak van die onrustige types zijn die t gebruiken.
Tuurlijk ben je onrustig als je een halve gram speed in je neus heb zitten.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat t niet bij iedereen fout gaat. Ik ken ook mensen die drugs verantwoord gebruiken, maar ik vind dat t allemaal van die onrustige types zijn.. maar jullie vinden van niet?
Wat geweldig zegquote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef mvgard het volgende:
[..]
dat denk je, maar er zijn genoeg mensen, waarvan partner noch vrienden weten dat ze het gebruiken...
jeuw thanks... zalt in mijn achterhoofd opslaanquote:Op zondag 13 januari 2013 17:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat geweldig zegMoet je vooral trots op zijn.
Iemand vraagt mij nu waarom ik hardop zit te lachenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe niet aan drugs nee:p hoezo? Ik zie wat voor figuren het gebruiken en daar gaat het eigenlijk om, het GEDRAG dat ERBIJ komt kijken.
En alcohol ... dat drink ik wel (voordat je dat vraagt)dat vind ik geen probleem , tenzij iemand elke dag dronken is dan zou ik het wel een probleem vinden. Ik bedoel ik wil iemand die wat van zijn leven maakt en niet loopt aan te kloten.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:28 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Iemand vraagt mij nu waarom ik hardop zit te lachen
True maar ik kan TS aan de ene kant ook wel begrijpen. Ze is onzeker en laten we eerlijk zijn, op zulke feestjes gaat het meestal om drugs, alcohol(jaja, ook drugs), seks en... muziek. Tuurlijk zullen er uitzonderingen zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag best een mening hebben, maar als je je mening baseert op je eigen fantasiebeeld slaat dat natuurlijk kant noch wal.
Ik hou wel van een beetje open minded mensen hoor . en met die onrustigheid bedoel ik dat natuurlijk niet tijdens drugsgebruik. Maar meer dat het van die gasten zijn die van de hak op de tak gaan, niet weten wat ze willen, niet standvastig zijn. Maar als jullie daar een ander beeld bij hebben hoor ik t graag.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:26 schreef toastmann het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je onrustig als je een halve gram speed in je neus heb zitten.
Drugsgebruikers zijn over het algemeen te generaliseren in mensen die passen in de groep net anders en die openstaan voor ideeën die door de rest van de maatschappij als raar,verkeerd en taboe worden beschouwd. Zijn misschien wat minder beïnvloedbaar door diezelfde maatschappij (Met uitzonderingen her en der). Wat is raar ? Wat is normaal ?
Ik ben geen onrustig type hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Het gedrag van diegene als hij niet onder invloed isquote:Op zondag 13 januari 2013 17:28 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Iemand vraagt mij nu waarom ik hardop zit te lachen
Dit is dan ook weer bullshitquote:Op zondag 13 januari 2013 17:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Het gedrag van diegene als hij niet onder invloed is
??quote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer bullshitIk gebruik geen drugs en ik lach ook vaker hardop.
Je mag uiteraard een mening hebben, maar een uitgesproken negatieve mening gebaseerd op niets anders dan negatieve verhalen van andere mensen en het beeld dat door media en het onderwijs geschetst wordt over bijvoorbeeld xtc? Ik vind dat kortzichtig.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat zijn er veel mensen die doen net of je geen mening mag hebben omdat je nooit drugs hebt gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |