Ik zou het juist andersom willen zien hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 16:41 schreef madeliefff het volgende:
Hoe oud is je vriend ts? als iemand in zijn jeugd af en toe wat drugs gebruikt zou ik dat wel oke vinden, maar mannen boven een jaar of 24 die nog aan drugs doen vind ik triest. van die gasten die niet volwassen willen wordenen dat zie je dan in alles terug niet alleen in het drugs gebruik.
Dit dus.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je redeneert wel heel erg (enkel) vanuit jezelf TS:
[..]
[..]
[..]
Ook lijk je Fok! te gebruiken als een soort van helpdesk voor/van het leven: http://forum.fok.nl/user/history/390048
Mijn tip voor jou is dan ook: probeer je eens in te leven in een ander en reageer ook eens een keer in een topic waar je zelf niet direct belang bij hebt. Het zou je maar zo een stuk sympathieker kunnen maken.
Je vriendje gaat heus niet meteen ieder leuk meisje zoenen met een pilletje achter zijn kiezen. De kans is groter dat hij een heel warm gevoel krijgt als hij aan jou denkt. Of juist niet, want je lijkt me geen prettig persoon.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef xoxoxox het volgende:
omdat ze zeggen dat t een soort lovedrug ofzo is maar dat moet weer per persoon verschillend zijn en volgens mij is het zo als je bepaalde gevoelens hebt dat die versterkt worden met xtc klopt dat?
Daar heeft leeftijd niks mee te maken, al is het verstandiger om onder een bepaalde leeftijd niet te gebruiken. Voor de rest heb je gelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik zou het juist andersom willen zien hoor. Als je onder je 21e al drugs gebruikt is dat geen goede keuze. Je kunt er heel goed verantwoord mee omgaan, maar je moet wel weten wat je doet.
En daar heb je een bepaalde leeftijd voor nodig
Mwah. Waarom heeft je leeftijd daar niets mee te maken? Ik denk dat je, zodra je de puberteit uitkomt, je slimmere keuzes in je leven begint te maken en gevolgen van je acties beter leert overzien. Het getal 21 dat ik net noemde is dan natuurlijk een arbitraire grens en het verschilt per persoon, maar ik denk niet dat de gemiddelde puber een verstandig drugsgebruiker zou zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:46 schreef Trippii het volgende:
[..]
Daar heeft leeftijd niks mee te maken, al is het verstandiger om onder een bepaalde leeftijd niet te gebruiken. Voor de rest heb je gelijk.
Misschien wel maar boven een bepaalde leeftijd zou je toch wat meer verwachten van een man dan behoefte aan drugs hebben. Dan is t alsof diegene in zijn jeugd is blijven hangen of dingen gemist heeft en er nu aan begint, geen rust kan vinden etc. En dat is een no go area voor mij hehe.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik zou het juist andersom willen zien hoor. Als je onder je 21e al drugs gebruikt is dat geen goede keuze. Je kunt er heel goed verantwoord mee omgaan, maar je moet wel weten wat je doet.
En daar heb je een bepaalde leeftijd voor nodig
Je hebt nog nooit iets gebruikt he? Wat vind je van alcohol dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Misschien wel maar boven een bepaalde leeftijd zou je toch wat meer verwachten van een man dan behoefte aan drugs hebben. Dan is t alsof diegene in zijn jeugd is blijven hangen of dingen gemist heeft en er nu aan begint, geen rust kan vinden etc. En dat is een no go area voor mij hehe.
Ik doelde meer op dat ik genoeg mensen van laten we zeggen 30+ ken die nooit zouden moeten gebruiken. Verder is gebruiken in de groei enzo niet slim natuurlijk, dan is 18-21 inderdaad beterquote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
Mwah. Waarom heeft je leeftijd daar niets mee te maken? Ik denk dat je, zodra je de puberteit uitkomt, je slimmere keuzes in je leven begint te maken en gevolgen van je acties beter leert overzien. Het getal 21 dat ik net noemde is dan natuurlijk een arbitraire grens en het verschilt per persoon, maar ik denk niet dat de gemiddelde puber een verstandig drugsgebruiker zou zijn.
Ah. Dan had ik je verkeerd begrepen. Je hebt gelijkquote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef Trippii het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat ik genoeg mensen van laten we zeggen 30+ ken die nooit zouden moeten gebruiken. Verder is gebruiken in de groei enzo niet slim natuurlijk, dan is 18-21 inderdaad beter.
Ik zei het ook een beetje onhandig met "heeft leeftijd niks mee te maken"quote:Op zondag 13 januari 2013 16:57 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ah. Dan had ik je verkeerd begrepen. Je hebt gelijkIk ken 50-plussers die nooit zouden moeten gebruiken
haha.
Met edit:quote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit iets gebruikt he? Wat vind je van alcohol dan?
Dat denk je, de mensen bij wie het fout gaat zie je het, er zijn genoeg mensen die op een normale manier gebruiken waar jij niets van weet. Dat zullen er meer zijn dan je denkt.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik zie wat voor figuren het gebruiken
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Je vriend dingen 'verbieden'.
Maak maar een eind aan de relatie.
Ik denk dat je er geen flikker vanaf weet en je beeld over drugs onterecht slechts associeert met de drugsmisbruikers.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe niet aan drugs nee:p hoezo? Ik zie wat voor figuren het gebruiken en daar gaat het eigenlijk om, het GEDRAG dat ERBIJ komt kijken.
En alcohol ... dat drink ik wel (voordat je dat vraagt)dat vind ik geen probleem , tenzij iemand elke dag dronken is dan zou ik het wel een probleem vinden. Ik bedoel ik wil iemand die wat van zijn leven maakt en niet loopt aan te kloten.
Het lijkt mij niet meer dan normaal om van de partner te verwachten dat deze geen drugs gebruik.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waarom zou haar vriend er iets van moeten leren? Als ze hem in deze levensfase ongehinderd door enige kennis van zaken en zonder ook maar het minste beetje interesse voor wat hij wil/voor wat hem beweegt al allerlei verboden op wil gaan leggen is de beste knul goed mogelijk een stuk beter af zonder. Ik zou voor een dergelijke relatie iig niets voelen.
Je bent helaas net zo kortzichtig, generaliserend en hypocriet bezig als TS. Welkom bij de clubquote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe niet aan drugs nee:p hoezo? Ik zie wat voor figuren het gebruiken en daar gaat het eigenlijk om, het GEDRAG dat ERBIJ komt kijken.
En alcohol ... dat drink ik wel (voordat je dat vraagt)dat vind ik geen probleem , tenzij iemand elke dag dronken is dan zou ik het wel een probleem vinden. Ik bedoel ik wil iemand die wat van zijn leven maakt en niet loopt aan te kloten.
Weer zon typische narrowminded vrouw, hele dag kakelen en nadenken homaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Sinds wanneer is alcohol geen drugs? Je meet met 2 maten en oordeelt over dingen waar je overduidelijk geen kaas van hebt gegeten.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Heb je wel enig idee wat xtc doet? je oordeelt veeeel te snel en gemakkelijk. Het overgrote deel van de mensen die wel eens een pilletje nemen maakt wat van zijn/haar leven. Voor de meeste mensen zijn drugs een aanvulling op een leuk leven en geen noodzaak voor een leuk leven.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |