abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121508104
Hoe oud is je vriend ts? als iemand in zijn jeugd af en toe wat drugs gebruikt zou ik dat wel oke vinden, maar mannen boven een jaar of 24 die nog aan drugs doen vind ik triest. van die gasten die niet volwassen willen worden :') en dat zie je dan in alles terug niet alleen in het drugs gebruik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 16:42:38 ]
pi_121508226
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:41 schreef madeliefff het volgende:
Hoe oud is je vriend ts? als iemand in zijn jeugd af en toe wat drugs gebruikt zou ik dat wel oke vinden, maar mannen boven een jaar of 24 die nog aan drugs doen vind ik triest. van die gasten die niet volwassen willen worden :') en dat zie je dan in alles terug niet alleen in het drugs gebruik.
Ik zou het juist andersom willen zien hoor :'). Als je onder je 21e al drugs gebruikt is dat geen goede keuze. Je kunt er heel goed verantwoord mee omgaan, maar je moet wel weten wat je doet.

En daar heb je een bepaalde leeftijd voor nodig :)
pi_121508229
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je redeneert wel heel erg (enkel) vanuit jezelf TS:

[..]

[..]

[..]

Ook lijk je Fok! te gebruiken als een soort van helpdesk voor/van het leven: http://forum.fok.nl/user/history/390048

Mijn tip voor jou is dan ook: probeer je eens in te leven in een ander en reageer ook eens een keer in een topic waar je zelf niet direct belang bij hebt. Het zou je maar zo een stuk sympathieker kunnen maken. ^O^
Dit dus.

Al die ikke ikke ikke posts. Hier wachten tot je hoort wat je wilt horen en er dan op reageren, maar de overige 99% negeren. Vraag er dan ook niet naar.
pi_121508242
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef xoxoxox het volgende:
omdat ze zeggen dat t een soort lovedrug ofzo is maar dat moet weer per persoon verschillend zijn en volgens mij is het zo als je bepaalde gevoelens hebt dat die versterkt worden met xtc klopt dat?
Je vriendje gaat heus niet meteen ieder leuk meisje zoenen met een pilletje achter zijn kiezen. De kans is groter dat hij een heel warm gevoel krijgt als hij aan jou denkt. Of juist niet, want je lijkt me geen prettig persoon.
What Would Goku Do
pi_121508307
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:44 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik zou het juist andersom willen zien hoor :'). Als je onder je 21e al drugs gebruikt is dat geen goede keuze. Je kunt er heel goed verantwoord mee omgaan, maar je moet wel weten wat je doet.

Daar heeft leeftijd niks mee te maken, al is het verstandiger om onder een bepaalde leeftijd niet te gebruiken. Voor de rest heb je gelijk.
pi_121508510
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:46 schreef Trippii het volgende:

[..]

Daar heeft leeftijd niks mee te maken, al is het verstandiger om onder een bepaalde leeftijd niet te gebruiken. Voor de rest heb je gelijk.
Mwah. Waarom heeft je leeftijd daar niets mee te maken? Ik denk dat je, zodra je de puberteit uitkomt, je slimmere keuzes in je leven begint te maken en gevolgen van je acties beter leert overzien. Het getal 21 dat ik net noemde is dan natuurlijk een arbitraire grens en het verschilt per persoon, maar ik denk niet dat de gemiddelde puber een verstandig drugsgebruiker zou zijn.
pi_121508654
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:44 schreef erikkll het volgende:

[..]

Misschien wel maar boven een bepaalde leeftijd zou je toch wat meer verwachten van een man dan behoefte aan drugs hebben. Dan is t alsof diegene in zijn jeugd is blijven hangen of dingen gemist heeft en er nu aan begint, geen rust kan vinden etc. En dat is een no go area voor mij hehe.
pi_121508770
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Misschien wel maar boven een bepaalde leeftijd zou je toch wat meer verwachten van een man dan behoefte aan drugs hebben. Dan is t alsof diegene in zijn jeugd is blijven hangen of dingen gemist heeft en er nu aan begint, geen rust kan vinden etc. En dat is een no go area voor mij hehe.
Je hebt nog nooit iets gebruikt he? Wat vind je van alcohol dan?
pi_121508800
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef erikkll het volgende:

[..]

Mwah. Waarom heeft je leeftijd daar niets mee te maken? Ik denk dat je, zodra je de puberteit uitkomt, je slimmere keuzes in je leven begint te maken en gevolgen van je acties beter leert overzien. Het getal 21 dat ik net noemde is dan natuurlijk een arbitraire grens en het verschilt per persoon, maar ik denk niet dat de gemiddelde puber een verstandig drugsgebruiker zou zijn.
Ik doelde meer op dat ik genoeg mensen van laten we zeggen 30+ ken die nooit zouden moeten gebruiken. Verder is gebruiken in de groei enzo niet slim natuurlijk, dan is 18-21 inderdaad beter :).
pi_121508836
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef Trippii het volgende:

[..]

Ik doelde meer op dat ik genoeg mensen van laten we zeggen 30+ ken die nooit zouden moeten gebruiken. Verder is gebruiken in de groei enzo niet slim natuurlijk, dan is 18-21 inderdaad beter :).
Ah. Dan had ik je verkeerd begrepen. Je hebt gelijk ;) Ik ken 50-plussers die nooit zouden moeten gebruiken :P haha.
pi_121508898
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:57 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ah. Dan had ik je verkeerd begrepen. Je hebt gelijk ;) Ik ken 50-plussers die nooit zouden moeten gebruiken :P haha.
Ik zei het ook een beetje onhandig met "heeft leeftijd niks mee te maken" ;).
  zondag 13 januari 2013 @ 16:59:54 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121508952
-nounou-

[ Bericht 49% gewijzigd door motorbloempje op 13-01-2013 17:03:26 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 13 januari 2013 @ 17:02:23 #113
392471 hont33
Boerderij crew
pi_121509060
-je hoeft niet te reageren, heus-

[ Bericht 86% gewijzigd door motorbloempje op 13-01-2013 17:03:10 ]
baffende honten pijpen niet
pi_121509211
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef erikkll het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit iets gebruikt he? Wat vind je van alcohol dan?
Met edit:
ik doe niet aan drugs nee:p hoezo? Ik zie wat voor figuren het gebruiken en daar gaat het eigenlijk om.
En alcohol ... dat drink ik wel (voordat je dat vraagt ;) )dat vind ik geen probleem , tenzij iemand elke dag dronken is dan zou ik het wel een probleem vinden. Ik bedoel ik wil iemand die wat van zijn leven maakt en niet loopt aan te kloten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 18:44:50 ]
pi_121509256
Af en toe een pilletje of een jointje op een gelegenheid maakt echt niet nog dat je je leven verkloot.
Ja doei.
pi_121509272
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:05 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Ik zie wat voor figuren het gebruiken
Dat denk je, de mensen bij wie het fout gaat zie je het, er zijn genoeg mensen die op een normale manier gebruiken waar jij niets van weet. Dat zullen er meer zijn dan je denkt.
pi_121509287
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Je vriend dingen 'verbieden'. :N

Maak maar een eind aan de relatie. :')
Rustig aan.
pi_121509347
quote:

[..]

ik doe niet aan drugs nee:p hoezo? Ik zie wat voor figuren het gebruiken en daar gaat het eigenlijk om, het GEDRAG dat ERBIJ komt kijken.
En alcohol ... dat drink ik wel (voordat je dat vraagt ;) )dat vind ik geen probleem , tenzij iemand elke dag dronken is dan zou ik het wel een probleem vinden. Ik bedoel ik wil iemand die wat van zijn leven maakt en niet loopt aan te kloten.
Ik denk dat je er geen flikker vanaf weet en je beeld over drugs onterecht slechts associeert met de drugsmisbruikers.
Rustig aan.
pi_121509349
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Waarom zou haar vriend er iets van moeten leren? Als ze hem in deze levensfase ongehinderd door enige kennis van zaken en zonder ook maar het minste beetje interesse voor wat hij wil/voor wat hem beweegt al allerlei verboden op wil gaan leggen is de beste knul goed mogelijk een stuk beter af zonder. Ik zou voor een dergelijke relatie iig niets voelen. :D
Het lijkt mij niet meer dan normaal om van de partner te verwachten dat deze geen drugs gebruik.
Bovendien heeft hij er ook nog over gelogen.
Ik doe mijn best.
pi_121509431
quote:

[..]

ik doe niet aan drugs nee:p hoezo? Ik zie wat voor figuren het gebruiken en daar gaat het eigenlijk om, het GEDRAG dat ERBIJ komt kijken.
Je bent helaas net zo kortzichtig, generaliserend en hypocriet bezig als TS. Welkom bij de club >:O
404 - Not Found
  zondag 13 januari 2013 @ 17:10:41 #121
392471 hont33
Boerderij crew
pi_121509499
quote:

[..]

Weer zon typische narrowminded vrouw, hele dag kakelen en nadenken homaar.
  zondag 13 januari 2013 @ 17:11:15 #122
367999 toastmann
Pseudoneurowetenschapper
pi_121509530
TS, XTC heeft jouw ex meer te bieden dan jij hem kan bieden.
gwn geniete
  zondag 13 januari 2013 @ 17:11:30 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121509545
quote:

[..]

Sinds wanneer is alcohol geen drugs? Je meet met 2 maten en oordeelt over dingen waar je overduidelijk geen kaas van hebt gegeten.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 13 januari 2013 @ 17:12:36 #124
392471 hont33
Boerderij crew
pi_121509599
Hihi als je drugs gebruikt weet je niet meer wat je doet en zie je olifantjes en kaboutertjes. :')
pi_121509713
quote:

[..]

Heb je wel enig idee wat xtc doet? je oordeelt veeeel te snel en gemakkelijk. Het overgrote deel van de mensen die wel eens een pilletje nemen maakt wat van zijn/haar leven. Voor de meeste mensen zijn drugs een aanvulling op een leuk leven en geen noodzaak voor een leuk leven.

Je verwart recreatief gebruik (vergelijkbaar met een biertje in een kroeg in het weekend) met drugsmisbruik. Het gedrag dat bij drugs komt kijken kén je namelijk niet, omdat je alleen de negatieve gevallen kent. De uitzondering, om het zomaar te zeggen, zoals dat bij alcohol net zo goed voorkomt. Zie het als de persoon die compleet bezopen op de stoep loopt te kotsen. Als je daar je beeld over alcohol mee bepaalt, krijg je niet bepaald een positief gevoel terwijl een beetje alcohol gewoon best gezellig kan zijn. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')