Vrijdagquote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
Toch is Waites de grote favoriet met 1.6 om 2.6. Verrassend als je het mij vraagt...quote:
Waites heet alles op de automatiche piloot gespeeld. Tuurlijk is hij favoriet. Hij kan echt veeel beter dan wat hij tot nu toe heeft laten zien en staat toch in de finale. Dat zegt veel over Waites. Kijken alleen zijn wedstrijden op de GSOD en je weet waarom hij dik favoriet is. Denk ook dat hij makkelijk wint.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toch is Waites de grote favoriet met 1.6 om 2.6. Verrassend als je het mij vraagt...
Gemiddeld per wedstrijd;
O'Shea; 86.73 , 89.43 , 94.77 en 94.80
Waites; 90.15 , 89.35 , 92.16 en 90.48
Zit wat mij betreft ook dichter bij elkaar. Waites is in principe in staat hogere gemiddeldes te gooien (maar is ook naar beneden getrokken door gebrek aan tegenstand en speelt nooit zijn beste spel op Lakeside), maar waar O'Shea constant is is Waites dat minder. Lijkt qua matchup op Taylor versus Van Gerwen een paar weken terug.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toch is Waites de grote favoriet met 1.6 om 2.6. Verrassend als je het mij vraagt...
Gemiddeld per wedstrijd;
Waites was al voor het toernooi begon de huizenhoge favoriet. Hij heeft als je het mij vraagt een hoop mazzel gehad. Gemiddelden zeggen ook niet alles, Waites mist te veel dubbels en zijn tegenstanders hebben hem niet gestraft tot nu toe. O'Shea doet dat normaal gesproken wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gemiddeld per wedstrijd;
Top twintig? Ik zie Waites de top 8 wel halen en in staat major-titels pakken in de PDC.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:06 schreef Pascaltjuh het volgende:
Waites zal, ook al is hij debutant in de finale, wel gaan winnen. Beste darter in de BDO met ook goede resultaten in de GSOD. Zal een top twintig-speler kunnen zijn in de PDC. Hij zal de overstap gaan maken, helaas voor de BDO. Hoop echter dat we er allen naast zitten en O'Shea de titel pakt, drie maal scheepsrecht was het toch....
Moet 'ie wel wat beter gooien op z'n dubbels dan hij deze week doet.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:23 schreef glaciest het volgende:
[..]
Top twintig? Ik zie Waites de top 8 wel halen en in staat major-titels pakken in de PDC.
Neequote:Op zondag 13 januari 2013 17:23 schreef glaciest het volgende:
[..]
Top twintig? Ik zie Waites de top 8 wel halen en in staat major-titels pakken in de PDC.
Idd. top 16 zeker wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:23 schreef glaciest het volgende:
[..]
Is optimistisch, maar het zal wellicht kunnen. Echter moet je wel constant op hoog niveau zijn voor top tien PDC en dat zie ik Waites niet doen, vandaar top twintig.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:23 schreef glaciest het volgende:
[..]
Constant hoeft ook niet, Van Barneveld heeft ook 1 jaar lopen zwalken en het WK dan wel goed gedaan dat hij in de top 8 terugkeert.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:36 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Is optimistisch, maar het zal wellicht kunnen. Echter moet je wel constant op hoog niveau zijn voor top tien PDC en dat zie ik Waites niet doen, vandaar top twintig.
Is lastig te zeggen, Waites speelt een week per jaar tegen de zwaardere jongens.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:48 schreef glaciest het volgende:
Hij heeft al een PDC-major op z'n naam staan en ik vind hem niet slechter dan huidige top-8 spelers Wade, Whitlock, Hamilton en Newton.
Nee hoor, het is zijn hele houding, doen en laten, arrogantie en ongelooflijk verschrikkelijke hoofd.quote:
BBC is nu begonnen met de uitzending.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet nog niet of ik ga kijken vanavond. Hoelaat begint het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |