PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ik kon gisteren eto'o en wellinton voor 4600 coins oppikkenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet er een leuk team voor +/- 50k? Moet over voldoende pace beschikken.
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kon gisteren eto'o en wellinton voor 4600 coins oppikken
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet er een leuk team voor +/- 50k? Moet over voldoende pace beschikken.
Holy shit, daarmee ren je ferrari's eruit .quote:Op zondag 13 januari 2013 12:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voldoende p's in ieder geval.
[ afbeelding ]
Of dit voor extra p's.
Prijzencheckers zijn voor paupers!quote:Op zondag 13 januari 2013 12:24 schreef Dudeweiser het volgende:
hee pazzel krijgt jouw website ook een prijzenchecker voor formatie en positiekaarten?
Gewoon voor 250c bin oppikken,quote:Op zondag 13 januari 2013 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe moet ik dan mijn 352 kaartjes goedkoop oppikken
zeg eindresultaatquote:Op zondag 13 januari 2013 12:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat gepricebumped worden
Alle UPs/transfers hebben volgens mij ook 80 fitness. Zelf let ik er bijna nooit op eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 12:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom hebben alle 'freshe' IF's en TOTY's maar 80 Fitness?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Denk het niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:35 schreef quer het volgende:
Is het mogelijk om voor een vriend op de ps3 offline te zijn? dat je hem soort van blokeert maar hij je nog wel als vriend ziet maar niet kan zien wanneer je online bent?
Verwijder hem gewoon!quote:Op zondag 13 januari 2013 12:35 schreef quer het volgende:
Is het mogelijk om voor een vriend op de ps3 offline te zijn? dat je hem soort van blokeert maar hij je nog wel als vriend ziet maar niet kan zien wanneer je online bent?
Brace yourself voor alle dm's die je gaat krijgenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mogguh.. Verkoopt er iemand hier nog coins voor ps3?
Het is wel een irritant iets. Een collega van mij zei laatst ook van: die en die is echt triest, hij heeft van de week tot 5 uur zitten gamen. Op dat soort dingen zit ik niet te wachten. En ik zal het eindresultaat posten, maar ben nog te druk met fitness kaartjes op dit momentquote:Op zondag 13 januari 2013 12:36 schreef leoon. het volgende:
[..]
Verwijder hem gewoon!
Zal toch wel geen goeie vriend zijn.
Oke oke, want wil ook wel graag met welliton en emenike spelen, een keer welliton en eto's gehad en na 2 wedstrijdne verkocht. Maar ik vond carlos eduardo toen geweldig! Dus een 352 met ze wil ik wel proberen maar geen Russische liga verdedigers enzquote:Op zondag 13 januari 2013 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel een irritant iets. Een collega van mij zei laatst ook van: die en die is echt triest, hij heeft van de week tot 5 uur zitten gamen. Op dat soort dingen zit ik niet te wachten. En ik zal het eindresultaat posten, maar ben nog te druk met fitness kaartjes op dit moment
squadfitnessen?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef Maver24 het volgende:
ben alweer lekker bezig met het handelen in fitness kaartjes, alweer 15k gemaakt in een uurtje tijd , niet slecht, zeker omdat het niet al te druk is op de markt
Zal wel meevallen toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:38 schreef quer het volgende:
[..]
Brace yourself voor alle dm's die je gaat krijgen
bin voor fitnesskaartjes 200?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef Maver24 het volgende:
ben alweer lekker bezig met het handelen in fitness kaartjes, alweer 15k gemaakt in een uurtje tijd , niet slecht, zeker omdat het niet al te druk is op de markt
Bassongquote:Op zondag 13 januari 2013 12:41 schreef Dudeweiser het volgende:
hmm Mariappa of Bassong als wide CB?
Op zich kun je via Carlos Eduardo makkelijk aan een hybrid beginnen. Bastos op LM, Ramires CDM etc Alleen de RM wordt een beetje een probleem.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oke oke, want wil ook wel graag met welliton en emenike spelen, een keer welliton en eto's gehad en na 2 wedstrijdne verkocht. Maar ik vond carlos eduardo toen geweldig! Dus een 352 met ze wil ik wel proberen maar geen Russische liga verdedigers enz
xbox of ps3?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
koop ze voor 1k en verkoop ze voor 1.5k , gaat prima deze ochtend
Hulkquote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich kun je via Carlos Eduardo makkelijk aan een hybrid beginnen. Bastos op LM, Ramires CDM etc Alleen de RM wordt een beetje een probleem.
Y.O.L.O, mijn team is trouwens af !quote:Op zondag 13 januari 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Allemaal Brazilianen met een Nigeriaan in de spits is niet echt een hybrid.
Ja klopt en Robinho kan ook nog LM. Maar heb Ramires al in een ander team, maar op zich met alleen maar Brazilianen is het makkelijk inderdaad. Maar ik wacht jou team nog even afquote:Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich kun je via Carlos Eduardo makkelijk aan een hybrid beginnen. Bastos op LM, Ramires CDM etc Alleen de RM wordt een beetje een probleem.
scripted is een hoaxquote:Op zondag 13 januari 2013 12:45 schreef JuniorTore het volgende:
Al lang niet meer gespeeld,
Nog steeds scripted?
Ik vind Hulk een mongool deze fifaquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:48 schreef Fuszy het volgende:
Is FOK! zo traag vandaag of ligt het aan mijn internet? Ik denk het tweede
hee, niet zo bijdehandquote:Op zondag 13 januari 2013 12:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja want spellen bestaan niet uit code.
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:45 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja klopt en Robinho kan ook nog LM. Maar heb Ramires al in een ander team, maar op zich met alleen maar Brazilianen is het makkelijk inderdaad. Maar ik wacht jou team nog even af
#SMLENOquote:Op zondag 13 januari 2013 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wtf, hij stond er al tien minuten op voor 20k BIN, ik zet hem erop voor 25k BIN en hij is direct weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die lazzari er naast op MIJN tp staat er voor 13k BIN op![]()
![]()
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door leoon. op 13-01-2013 13:00:57 ]
ik had een beetje het idee dat het een autobuyer was want hij was echt direct weg zodra ik hem listtequote:Op zondag 13 januari 2013 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
#SMLENO
Een matige reeks bronze packs wordt afgesloten met een squad fitness + Sp.Charleroi home kit in 1 pack, daardoor maak ik misschien nog winst ook.
Pellequote:Op zondag 13 januari 2013 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq heeft EA met bronze packs gedaan, op mijn main account krijg ik in mijn eerste bronze pack Pellé 4-3-3
Pellequote:Op zondag 13 januari 2013 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor de Feyenoord-fans.
Dat was inderdaad mijn planquote:Op zondag 13 januari 2013 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Blaise Matuidi halen als Sissoko niet bevalt
Mijn ervaring met hem is dat hij voor mij veel te duur is. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.quote:
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn ervaring met hem is dat hij voor mij veel te duur is. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
Zijn IF is echt een baas in mijn team!quote:
Hoe duur is die IF?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn IF is echt een baas in mijn team!
Ik kreeg er geen eens een melding van de quote, Thorbquote:
Nee, wel een ronaldo als je die wil proberen?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:05 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een TOTY Falcao te leen? Dan kan ik mijn ervaring delen met jullie over hem
Moet een Braziliaan zijn uit de Serie a...quote:Op zondag 13 januari 2013 13:07 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik kreeg er geen eens een melding van de quote, Thorb![]()
Is hernanes voor elke serie a middenvelder te vervangen? Hij is beetje sloom
Gaan ze ook echt weg voor 2k?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:12 schreef Toefjes het volgende:
230 team fitness kaartjes inmiddels. Met een verkoopprijs van 2K per stuk...
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:12 schreef Toefjes het volgende:
230 team fitness kaartjes inmiddels. Met een verkoopprijs van 2K per stuk...
Verwacht er nu nog niet te veel van. Ik koop ze voor 1200, verkoop ze voor 1600, 1700. Met de winst koop ik weer nieuwe kaartjes voor 1200 of 1300.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:15 schreef Jelle_96 het volgende:
Dan ga ik ook maar wat squadfitnessjes erop zetten. Thanks.
doe je dit op de ps3 of xbox ?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verwacht er nu nog niet te veel van. Ik koop ze voor 1200, verkoop ze voor 1600, 1700. Met de winst koop ik weer nieuwe kaartjes voor 1200 of 1300.
PS3. Daarom hebben wij ook andere marges. Kaartjes van 1000c zijn op de ps3 niet te krijgen helaasquote:
4 zijn onbekend maarquote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga een keer een wat goedkoper silverteam maken met wat onbekende silvers.
[ afbeelding ]
http://chuzzz.com/?id=20833
*POTS kijkt naar buiten, peinst een beetje....*quote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Verwachten jullie dat Donk nog gaat zakken? Anders koop ik 'm nu, lijkt me een erg fijne verdediger voor in m'n team
Alleen Anichebe is 'onbekend'. En Chibuike is slecht, een Nigeriaan zonder kracht.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga een keer een wat goedkoper silverteam maken met wat onbekende silvers.
[ afbeelding ]
http://chuzzz.com/?id=20833
Ik heb denk voor 350.000 kaartjes gekocht tijdens de crash aan gewoon fitnesskaartjes, maar ook aan squadfitnesses. Moet nu eerst die hele lading gewone kaartjes kwijtraken voordat ik pas bij de squadfitnesskaartjes kan komen op m'n volglijst. 700 items als hoogste bieder zag ik. :pquote:Op zondag 13 januari 2013 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS3. Daarom hebben wij ook andere marges. Kaartjes van 1000c zijn op de ps3 niet te krijgen helaas
Ik kijk ook naar buiten. Zie de strak blauwe lucht. Vraag me af of ik daar niet moet zijn, in plaats van hier.... Zucht..quote:Op zondag 13 januari 2013 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*POTS kijkt naar buiten, peinst een beetje....*
Nee.
Ik heb er nog nooit mee gespeeld, en je komt ze niet vaak tegen, dat bedoelde ik met 'onbekend'.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alleen Anichebe is 'onbekend'. En Chibuike is slecht, een Nigeriaan zonder kracht.
haha, ben je miljonairquote:Op zondag 13 januari 2013 13:20 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Ik heb denk voor 350.000 kaartjes gekocht tijdens de crash aan gewoon fitnesskaartjes, maar ook aan squadfitnesses. Moet nu eerst die hele lading gewone kaartjes kwijtraken voordat ik pas bij de squadfitnesskaartjes kan komen op m'n volglijst. 700 items als hoogste bieder zag ik. :p
Binnen is het fucking warm met die zon, buiten is het ijskoud in de zon. Ik weet het wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar buiten. Zie de strak blauwe lucht. Vraag me af of ik daar niet moet zijn, in plaats van hier.... Zucht..
Donk gaat stijgen.
Nee dat valt hartstikke mee haha. Ik heb echt ontzettend veel gewone kaartjes gekocht voor 200c. Ik denk dat ik voor zo'n 100k aan gewone kaartjes heb gekocht. Dat verklaart waarom ik zo veel items heb in m'n volglijst.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ben je miljonairEn als je het al was ben je multi miljonair
Hij speelde zeker met zijn 5atb team.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn FUT vernedering is compleet, ik heb van Kevin verloren
goed gespeeld hoor, als je niet zo GJE deed met je keeper had ik die 2de niet gemaaktquote:Op zondag 13 januari 2013 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
Nee, 352.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij speelde zeker met zijn 5atb team.
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
Verdedigend is al met 2 bij aanvallende corners. Hoeveel zag je er staanquote:Op zondag 13 januari 2013 13:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, 352.
Wel ultra verdedigend dacht ik te zien bij de hoekschopjes.
ik speel altijd verdedigend, anders ligt alles open achterin.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, 352.
Wel ultra verdedigend dacht ik te zien bij de hoekschopjes.
Lach niet koko, ik schaam me al heel erg. Ik kan alleen nog maar winnen H2H. Heb mijn laatste 6 potjes FUT volgens mij verlorenquote:
Dan kun je nie...quote:Op zondag 13 januari 2013 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speel altijd verdedigend, anders ligt alles open achterin.
verdedigen? Dat kan ik inderdaad nietquote:Op zondag 13 januari 2013 13:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan kun je nie...
Oh nee dat doet iedereen in divisie 1 ook.
Had ik ook maar moeten doen dan, in de plaats van aanvallendquote:Op zondag 13 januari 2013 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speel altijd verdedigend, anders ligt alles open achterin.
Waarom praat je tegen een vogel?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lach niet koko, ik schaam me al heel erg. Ik kan alleen nog maar winnen H2H. Heb mijn laatste 6 potjes FUT volgens mij verloren
Jij heet koko toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen een vogel?
[ afbeelding ]
dat is zijn bijnaam maar hij probeert er nu vanaf te komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij heet koko toch?Zo noemde ze jou hier eerst
Ah, zonde dat ik een heel goed geheugen heb en koko niet zomaar vergeet !quote:Op zondag 13 januari 2013 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is zijn bijnaam maar hij probeert er nu vanaf te komen.
Eens een Koko altijd een Kokoquote:Op zondag 13 januari 2013 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee, mijn vogel heet zo. For real!quote:Op zondag 13 januari 2013 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kom jij dan tegen mij, dan win ik sowieso en ben jij de slechtste.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eens een Koko altijd een Koko
Maar vanaf nu is Kevin dus niet meer de slechtste
Dat doet me deugdquote:Op zondag 13 januari 2013 13:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eens een Koko altijd een Koko
Maar vanaf nu is Kevin dus niet meer de slechtste
die heb je naderhand gewoon zo genoemdquote:Op zondag 13 januari 2013 13:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, mijn vogel heet zo. For real!
Als ze naar de rechtbank gaat kan ze er ook nog wel eens miljoenen uitslepenquote:
Nee, want Koko is al 2,5 jaar oudquote:Op zondag 13 januari 2013 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat doet me deugd
[..]
die heb je naderhand gewoon zo genoemd
Oh jawel hoor, maar daarmee verlies je meer dan dat je wint bij FUT.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heb je ook spelers met minder dan 90 pace?
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:35 schreef leoon. het volgende:
Of je zoekt op KOKO LI, zal vast ook wel wat hiermee te maken hebben
Ik vond dat plaatje al niet zo safe hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 13:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je moet je google safe search uitzetten :'
Dan ga je als het goed is veel kaarsvet zien.
hihiquote:Op zondag 13 januari 2013 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond dat plaatje al niet zo safe hoor
Zeur niet zo !quote:Op zondag 13 januari 2013 13:39 schreef Thezeurminator het volgende:
Wil alleen nog kouyate toevoegen maar daar moet ik nog 10k voor sparen. En evt een inf de sutter voor op de bank.
Ik denk dat ze dan 236 kilo bedoelenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ze naar de rechtbank gaat kan ze er ook nog wel eens miljoenen uitslepen
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:39 schreef tuan84 het volgende:
iemand 3 ton voor 30 eu? ps3. voorkeur voor abn of ps3 cards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter kom je clubs dan.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga nog een potje FUT online proberen, als ik dit verlies kan ik beter stoppen
Ken je plek ouwe reus, je hebt het tegen voormalig topscoorder van Band of Bradas.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter kom je clubs dan.
Kun je daar misschien eens scoren.
Die kunnen niet lopen man, of ze roldequote:
jij kan het wetenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kunnen niet lopen man, of ze rolde
Waarom niet een andere cdm dan tioté. Die gast is aan de bal vrij matig. Slechte passing. Niet heel snel. Ik zou eerder voor een ramires gaan of if luiz.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team is klaar....voorlopig dan
Neequote:
quote:
Ik heb ook Parker nog, die is prima aan de bal. Twijfel erover om hem te laten staan, maar laatste potjes liet ik verdedigend wat steekjes vallen (laksheid), dus daarom even Tiote.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Waarom niet een andere cdm dan tioté. Die gast is aan de bal vrij matig. Slechte passing. Niet heel snel. Ik zou eerder voor een ramires gaan of if luiz.
Andy Carroll kan allesquote:Op zondag 13 januari 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel goede spitsen in de BPL en dan nog die pauper nemen omdat je alleen kan crossen
JBGSquote:Op zondag 13 januari 2013 13:53 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik heb peter crouch getest trouwens een keer. Wat een slechte spits is dat. Ball control is echt 0. En zijn jumping is 34. Hij verliest kopduels van cbs van 1,85 met 70-80 jumping. Dus hij wint helemaal niet veel kopduels.. Meest dramatische gold spits.
Zeg aub dat je niet met die formatie gaat spelen..quote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
hebben alle 3 de cb's een link met de keeper in 5-2-2-1?
Nee. Dat is in 3-4-3.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
heb je weer verloren?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zeg aub dat je niet met die formatie gaat spelen..
Nee, 5212 wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
Zal ik er dan nu 1 openen?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:57 schreef BDIL het volgende:
Die homo Nepenthez heeft TOTY Ramos gekregen na zijn 3e 100k pack
Hij kreeg hem niet op zijn main, maar 3e accountquote:
Ik heb het hele jaar nog geen 100k pack geopend (de reden lijkt me wel duidelijk)quote:Op zondag 13 januari 2013 14:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij kreeg hem niet op zijn main, maar 3e account
ik had laatst zo'n debiele pakjestheorie gelezen en die zei dat je betere packs krijgt naarmate je clubvalue minder isquote:Op zondag 13 januari 2013 14:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij kreeg hem niet op zijn main, maar 3e account
Andere LCB. want 1.80quote:
Maakt niet zoveel uit want hij is snelquote:
Ik geloof het nog zo ookquote:Op zondag 13 januari 2013 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had laatst zo'n debiele pakjestheorie gelezen en die zei dat je betere packs krijgt naarmate je clubvalue minder is
Ik had wel dat als ik een IF op mijn main had ik niks meer kreeg een tijd, dus ging ik op mijn andere accounts openen tot ik een IF kreegquote:Op zondag 13 januari 2013 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had laatst zo'n debiele pakjestheorie gelezen en die zei dat je betere packs krijgt naarmate je clubvalue minder is
Koko? Hoorde ik koko?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
Was maar een grapje, ik ga geen 5 atb makenwel een 4 atb met IF Konko
ik ben net op tijd met mijn dure silvers dusquote:Op zondag 13 januari 2013 14:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja klopt. Dus zoveel heb ik niet verloren op mijn silvers
Het beste moment om te kopen was denk ik de eerste dag van TOTY. Toen ging Agbon voor 120k niet weg, nu gaat hij weer voor 155k.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben net op tijd met mijn dure silvers dus
Bullshit, ik heb al 3 van die packs geopend en heb geen TOTY. Dus ik heb er meer recht op dan jou. Daarnaast heb ik nog shitloads aa 7,5 en 15k packs geopend.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het moment is aangebroken, ik ga mijn eerste (en waarschijnlijk laatste) 100k pack openen. Als ik nu iets van meer dan een miljoen krijg is dat gerechtigheid
En?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het moment is aangebroken, ik ga mijn eerste (en waarschijnlijk laatste) 100k pack openen. Als ik nu iets van meer dan een miljoen krijg is dat gerechtigheid
ben je xbox en heb je een silver team?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:59 schreef BDIL het volgende:
Wie wil een potje H2H of FUT dan ? Voordat Man U- Liverpool begint
Hij is nu 12k dus wacht maar...quote:Op zondag 13 januari 2013 14:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wachten met IF konko verkopen of nu verkopen?
Hij hoef hier ook alleen maar te rennenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik zou die biabiany wisselen voor Menez. Die gast kan echt alleen maar rennen en staat ook nog eens altijd op de verkeerde plek.
Jezusquote:Op zondag 13 januari 2013 14:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 4-1-2-1-2 wel eens een keer proberen
Dat is juist het puntquote:Op zondag 13 januari 2013 14:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik zou die biabiany wisselen voor Menez. Die gast kan echt alleen maar rennen en staat ook nog eens altijd op de verkeerde plek.
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wss niks en is ie nu onderweg naar treinspoor.
Hij staat altijd op de verkeerde plek zijn workrates zijn kut. En je zou toch willen dat een RM wel een beetje kan verdedigen/passen Als je hem nou rw zou zetten dan snap ik het maar op RM heb je wel meer nodig dan alleen rennen.quote:
Op geen enkele veldpositie heb je meer nodig dan rennen.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Hij staat altijd op de verkeerde plek zijn workrates zijn kut. En je zou toch willen dat een RM wel een beetje kan verdedigen/passen Als je hem nou rw zou zetten dan snap ik het maar op RM heb je wel meer nodig dan alleen rennen.
Ik vind het grappig maar durf niet te lachenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wss niks en is ie nu onderweg naar treinspoor.
Hij hoeft alleen maar te rennenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Hij staat altijd op de verkeerde plek zijn workrates zijn kut. En je zou toch willen dat een RM wel een beetje kan verdedigen/passen Als je hem nou rw zou zetten dan snap ik het maar op RM heb je wel meer nodig dan alleen rennen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op geen enkele veldpositie heb je meer nodig dan rennen.
Ik wilde een andere PI maar ik dek me vast in voor als het echt zo is.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind het grappig maar durf niet te lachen
Je zou wat vaker naar stats als positioning moeten kijken, maar als ik je bij clubs zie spelen snap ik dat je daar weinig van weetquote:Op zondag 13 januari 2013 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op geen enkele veldpositie heb je meer nodig dan rennen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je zou wat vaker naar stats als positioning moeten kijken, maar als ik je bij clubs zie spelen snap ik dat je daar weinig van weet
Ik scoor juist heel vaak rebounds als ik in de spits staquote:Op zondag 13 januari 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je zou wat vaker naar stats als positioning moeten kijken, maar als ik je bij clubs zie spelen snap ik dat je daar weinig van weet
bollebal.comquote:
Je hebt een FUT app voor de ipadquote:Op zondag 13 januari 2013 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
Je kunt toch geen webapp doen op de Ipad he?
Als je een silver team hebt en een xbox.. Heb net mijn gold team verkocht en zit te traden.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doe je haten dan?
Kom na man utd - liverpool maar potje fifa tegen mij, ik maak je af !
Omdat je in eerste instantie verkeerd staatquote:Op zondag 13 januari 2013 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik scoor juist heel vaak rebounds als ik in de spits sta![]()
Ja is van je moeder ik weetquote:Op zondag 13 januari 2013 14:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar die is kut. en het is niet mijn ipad dus dan moet ik dat installeren
Dus? Een goal is een goal.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat je in eerste instantie verkeerd staat
Te weinig pace mattie.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:23 schreef vandermar het volgende:
Nu nog een 4-3-3 team. Misschien iets met Hulk en Reus ofzo
De hele tijd gaan rondpassen en dan komen klagen dat mensen containen zeker...quote:Op zondag 13 januari 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
Vorig jaar vond ik 4-1-2-1-2 best wel goed, eens kijken hoe het dit jaar is.
Ik ga wel een vieze speelstijl proberen aan te leren. Beetje rondpassen tot die ander gaat sliden
Nee kans dat hij een up krijgt is best groot.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:23 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb nog 200k over. Zal ik IF Bale kopen ofzo?
De kans op een UP Bale is erg groot zoals eerder geschreven.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:23 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb nog 200k over. Zal ik IF Bale kopen ofzo?
Containen doen ze nu ook al. Nu ga ik wachten op een gaatjequote:Op zondag 13 januari 2013 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
De hele tijd gaan rondpassen en dan komen klagen dat mensen containen zeker...
Vanuit oogpunt speler.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef DannyDeko het volgende:
IF Konko zo goedkoop
Wie is er hier beetje handig met skillmoves? Ik wil weten of je skillmoves uit oogpunt van de speler moet doen of vanaf jezelf
Oogpunt van de spelerquote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef DannyDeko het volgende:
IF Konko zo goedkoop
Wie is er hier beetje handig met skillmoves? Ik wil weten of je skillmoves uit oogpunt van de speler moet doen of vanaf jezelf
Spelerquote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef DannyDeko het volgende:
IF Konko zo goedkoop
spelertquote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef DannyDeko het volgende:
IF Konko zo goedkoop
http://livetv.ru/en/eventinfo/150264_manchester_utd_liverpool/quote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef Fuszy het volgende:
iemand een sopcast voor Man u - Liverpool?
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:25 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Die klere plugin is niet meer te vindenalternatiefje zoeken dus..
Wat is er zo tof aan liverpool. Vroeger had ik er meer respect voor toen ze nog spelers opleiden. Nu is het alleen maar kopen. Beetje zelfde als City alleen koopt Liverpool altijd de verkeerde spelers voor veel te veel geld.quote:
Di Maria rechtsbuiten en Cambiasso wisselen voor Vidal. Cambiasso is wel links.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:09 schreef DorperTed het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#iCmSPpOsITT:360
Ik vind Palacio niet echt geweldig hebben jullie tips voor een andere rechtsbuiten?
Ik vind Di Maria erg lekker spelen maar ik heb geen idee hoe ik die er fatsoenlijk in kan passen.
United heeft er ook maar 2 in de basis staan.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wat is er zo tof aan liverpool. Vroeger had ik er meer respect voor toen ze nog spelers opleiden. Nu is het alleen maar kopen. Beetje zelfde als City alleen koopt Liverpool altijd de verkeerde spelers voor veel te veel geld.
Neen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er wel een willen die het doet. Die firstrow stream is ook niksquote:Op zondag 13 januari 2013 14:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand al een goede sopcast gevonden?
Hetzelfde kan je vragen of United. Ik heb niks met United en ben al jaren fan van Liverpool. Misschien heb ik een passie met clubs die afzakken, want Leeds United vind ik ook tof.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wat is er zo tof aan liverpool. Vroeger had ik er meer respect voor toen ze nog spelers opleiden. Nu is het alleen maar kopen. Beetje zelfde als City alleen koopt Liverpool altijd de verkeerde spelers voor veel te veel geld.
Klopt maar veel spelers van United komen wel op hun 19-22ste als relatief onbekende naar United toe en worden dan langzaam gebracht en groeien uit tot basisspeler. Liverpool koopt gewoon veel spelers die zich al bewezen hebben. (van persie is een uitzondering).quote:Op zondag 13 januari 2013 14:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
United heeft er ook maar 2 in de basis staan.
Remy en Sturridge voorinquote:
quote:
CF is eigenlijk gewoon een spits vind ik staat altijd bij mij in de spits opgesteld ipv dat hij terug zakt naar het middenveldquote:Op zondag 13 januari 2013 14:41 schreef BDIL het volgende:
[..]Iemand met goede passing, schot en dribbel
Voor die onbekende namen tellen ze anders wel hele grote bedragen af. Smalling en Jones bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:38 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Klopt maar veel spelers van United komen wel op hun 19-22ste als relatief onbekende naar United toe en worden dan langzaam gebracht en groeien uit tot basisspeler. Liverpool koopt gewoon veel spelers die zich al bewezen hebben. (van persie is een uitzondering).
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef Fuszy het volgende:
iemand een GOEDE sopcast voor Man u - Liverpool?
Klopt het zijn redelijke bedragen maar er zit een filosofie en een gedachtegang achter. Dat is iets wat bij Liverpool compleet ontbreekt. Als je kijkt naar aankopen van Aquiliani , Borini,Caroll. Dat zijn gewoon allemaal gokken en hopen dat ze het goed dan bij liverpool.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor die onbekende namen tellen ze anders wel hele grote bedragen af. Zie Smalling en Jones bijvoorbeeld.
NIF di natale te leen aan iemand gegeven?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:44 schreef tuan84 het volgende:
godverredomme. ben hier zojuist opgelicht voor 40 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |