Vriend!quote:
Geloof dat je tot 24 weken een abortus kan doen in sommige gevallen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vriend!![]()
Benieuwd wat Nina gaat doen met dr kind.. Houdt ze nooit lang geheim natuurlijk. Abortus is nu te laat begreep ik? Lijkt me onwaarschijnlijk dat dat kind er echt komt..
In de serie kon het tot afgelopen vrijdag. Dus ja, geen idee... ze is iig nog geen 24 week!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof dat je tot 24 weken een abortus kan doen in sommige gevallen.
Ik heb geen idee hoever Nina is
Ja in een serie gaat alles altijd andersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In de serie kon het tot afgelopen vrijdag. Dus ja, geen idee... ze is iig nog geen 24 week!
Oh god nee, alsjeblieft zeg.... Nog maanden dat gezeik met Nina en Mike. Nee dank jequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in een serie gaat alles altijd anders
Ben benieuwd hoe of wat, zal wel een van de clifhangers worden!!!!
Ja we hebben we helaas niets over te zeggen en vaak duren de verhaallijnen te lang naar mijn Mening. Ja Nick terug, die zal wel verminkt en onherkenbaar zijn als die ooit al terug komt!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh god nee, alsjeblieft zeg.... Nog maanden dat gezeik met Nina en Mike. Nee dank je![]()
Ik hoop op een nieuwe verhaallijn met NickEn dan iets met Janine en Maxime.
Welke van de twee? Ze zijn allebei 50 (en allebei mooi, vind ik tenminste).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is het ook een prachtige vrouwIk wil er ook zo uit zien als ik 50 ben!
Marjoleinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welke van de twee? Ze zijn allebei 50 (en allebei mooi, vind ik tenminste).
Caroline vind ik een geval apart. De ene keer ziet ze wel uit als 50, terwijl ze er de andere keer 10 jaar jonger uitziet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind Carolien er wel aardig 50 uitzien
In GTST ziet ze er altijd wel ouwelijk uit, maar dat kan ook door ''Janine'' dr kledingstijl komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Caroline vind ik een geval apart. De ene keer ziet ze wel uit als 50, terwijl ze er de andere keer 10 jaar jonger uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schreeuw het niet te hard, straks krijgt ze een kort pittig kapsel.. Rood met een zwarte pluk ofzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Net goed, Rikki.
Wanneer gaat ze een keer naar de kapper? Dat haar is veel te lang en onverzorgd.
"Jef dat is mijn hoofddoek."quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ik Nuran was, zou ik allang vertrokken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |