Ik ben zo een douche die het aan de auto aanpast. Op mijn BMW uit 1994 staan die flatblades niet vind ik, dus daar zitten gewoon 'oude' stijl wissers op. Incl. spoiler en een speciaal druk systeem in het wisser mechaniek zelf, omdat de 540i 250km/h kan halen
Jammer dat dat druksysteem stuk is, dus dan heb je bij 130km/h al slechte wissers.. Geloof dat er nu SWF op zit. Ik koop meestal SWF, Bosch of Valeo.
Voor de Audi net Bosch wissers besteld, gewoon de oude stijl zeg maar. Was totaal 18 euro online. Komen nog wel verzendkosten bij, maar had toch nog wat dingen nodig.
Verder vind ik de flatblades die je op oude stijl armen kunt doen vaak niet zo mooi, die krijgen dan zo een grote bult in het midden. Heb voor mijn vorige Audi een keer originele wisser armen gekocht van een nieuwe type, waar dan de flatblades in klikken. Dat was dan wel weer een mooie oplossing.
Het is ook belangrijk dat je de voorruit (en wissers eventueel) netjes schoonmaakt. Op m'n werk of in de wasstraat (dat zijn klusjes voor de loodsmedewerkers) worden de ruiten met iets schoongemaakt waardoor je bijna altijd een wazig zicht krijgt als je de ruitenwissers gebruikt
Zelfs als er nieuwe op zitten is het zo weer terug. Alleen met veel regen is er genoeg vocht om ze echt goed schoon te krijgen. Meerdere keren gemeld, maar schijnbaar is het niet zo belangrijk voor de mensen die op kantoor zitten..