abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_354690
En wordt ook hierop binnen FOK! een forum gevormt. Ik denk dat Eiland Robinson veel interressanter wordt....
Begin bij het begin en eindig nooit!
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 13:05:15 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_354699
Er zal een eiland Robinson forum worden geopend inderdaad. Weet jij trouwens of die ook live-streams hebben ? Volgens mij niet namelijk...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_354707
Nee vlgs mij zijn er geen live-streams vanaf dat eiland....Sterker ik denk zelfs dat men het opneemt en daardoor met vertraging wordt uitgezonden.
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 13:17:37 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_354717
Lees net wel dat in de VS de deelnemers een rat hebben gevild, geroosterd en opgegeten. Het is iig echt back to basic
pi_354732
Is er ook al een officiële website van expeditie Robinson??
Lijkt me erg leuk.
Saving the world in style...at least they say....
pi_354748
Ik hoor net dat de mensen reeds terug zijn!! ! der deelnemers is 12 kilo afgevallen! Zelfs de presentator is 2 kilo kwijt. Schijnt heeeeeeeeel erg back to basic te zijn geweest.
pi_354770
Ik heb een tijdje geleden een heel leuk stuk hierover gelezen in de vara-gids. Die Amerikanen schijnen walgelijk politiek correct te zijn geweest. Een neger (dacht ik?) schijnt hiervan op slimme wijze gebruik te hebben gemaakt (dat heeft hij daarna ook toegegeven). Een voorbeeldje: een meid sjouwde zich rot en hij hoefde niks te dragen. Ze durfde er niks van te zeggen (anders zou ze voor racist uitgemaakt kunnen worden?).

Gelukkig zullen we hier in Nederland geen problemen mee hebben. In BB2 zal nl de enige allochtoon als 1e eruit gestemd worden

Er stond trouwens ook een stuk in over het eten van de rat en de weerstand die het heeft opgewekt. Hmf ik weet niet meer precies hoet het allemaal zat. Het is een tijdje geleden dat ik het gelezen heb.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_354958
Is dit niet hetzelfde principe als "Aangespoeld"? Dat is toch al op tv geweest? Ik vond er niet veel aan, veel te gemaakt.
dat waren nog eens tijden...
  vrijdag 22 september 2000 @ 15:16:08 #9
3767 Herald
Come get some
pi_354983
Ik vraag me af hoe dat met die camera mensen gaat. Die worden ook op dat eiland gedropt maar verder wordt er (denk ik) weinig aandacht aan ze gegeven.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_355113
quote:
Op 22 september 2000 15:04 schreef Uniquehorn het volgende:
Is dit niet hetzelfde principe als "Aangespoeld"? Dat is toch al op tv geweest? Ik vond er niet veel aan, veel te gemaakt.
Ja het concept is het zelfde alleen in shipwrecked waren de deelnemers engelse pubertjes...Als je ergens geen TV programma mee moet maken zijn het wel engelse pubertjes. Bovendien waren ze verschikkelijk dom. De VS en de NL versie schijnen toch wel wat mensen gestuurt te hebben die meer mature waren en iets beter ontwikkeld in de bovenkamer.
  Admin zaterdag 23 september 2000 @ 20:36:07 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_357303
Iemand enig idee wanneer dit programma van start gaat ? "In Oktober" is niet echt duidelijk ofzo...
pi_357312
quote:
Op 23 september 2000 20:36 schreef Danny het volgende:
Iemand enig idee wanneer dit programma van start gaat ? "In Oktober" is niet echt duidelijk ofzo...
Ik dacht dat het op 15 november begint...We zoeken het effe op
  zaterdag 23 september 2000 @ 20:46:36 #13
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_357315
Volgens mij heb ik es gelezen dat het programma al lang en breed is opgenomen. Niks geen live-shit. De deelnemers hebben een zwijg-plicht gekregen over het verloop van het programma. Ook zal het maar één keer per week worden uitgezonden.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  zaterdag 23 september 2000 @ 20:49:49 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_357318
En hoe vaak het uitgezonden wordt per week? Lijkt me best interresant, wat ik van de versie die op Fox is uitgezonden gezien heb vond ik wel leuk idd erg back to basic, varkens vangen enzo nix huis nix verwarming nix geen keuken Stuk minder tijd om over koetjes en kalfjes te praten.

Ach daar staat m'n antwoord al Fok! rules!

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 23-09-2000 20:51]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_357328
Net gehoord op tv, 8 oktober begint het.
" Silence is also a form of speech."
  Redactie Frontpage zondag 24 september 2000 @ 03:33:42 #16
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_358087
Jaaaaaaaaaaa, het begint op 8 oktober, mijn verjaardag!!! Een beter verjaardagscadeau zou ik me niet kunnen wensen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_359300
Bevestiging is idd binnen:

Vanaf 8 oktober elke zondag rond 21.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Ruth van Baaijen
Communicatieafdeling SBS 6 / NET 5

Dan kunnen we dus goed zien wat de verschillen zijn. Alleen jammer dat het slechts 1 x per week is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')