Ik zet het wel op het lijstje erbijquote:Op zondag 13 januari 2013 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeuk ga zelf wel een keertje kijken dan
is Geen haast bij idd
Somsquote:
neeuh Toek was vroeger ook normaler. Maar ik denk dat hij ergens de laatste maanden een klap van een molen heeft gehad.quote:
1 klap maarquote:Op zondag 13 januari 2013 13:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
neeuh Toek was vroeger ook normaler. Maar ik denk dat hij ergens de laatste maanden een klap van een molen heeft gehad.
quote:
quote:
Jij begon.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Nou jongens, doe eens lief voor ons arme Toekje.
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
Nou jongens, doe eens lief voor ons arme Toekje.
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:11 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Toek wat minder braaf is
dat zeggen we nietquote:Op zondag 13 januari 2013 13:11 schreef Stuart het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Toek wat minder braaf is
OMG dat soort dingen kan ik me ontzettend kwaad over makenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit eoa gare gore gure kutbuitenlander achter mij. Eerst een kwartier keihard te bellen met de telefoon op de speakerEn een kaartje heeft ze ook niet.
Ik vind hem leuk zoquote:Op zondag 13 januari 2013 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dat zeggen we niet![]()
we vinden hem raar
Treinavonturenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit eoa gare gore gure kutbuitenlander achter mij. Eerst een kwartier keihard te bellen met de telefoon op de speakerEn een kaartje heeft ze ook niet.
daarom woon jij ook in Englandquote:
Ja, hier zijn we allemaal leukquote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom woon jij ook in England
zo kan je het ook noemenquote:
ik vind Toek ook wel leuk hoor maar soms een tikkie vreemdquote:
Vreemd is juist leuk en uniek. Gelukkig is het geen schaapquote:Op zondag 13 januari 2013 13:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik vind Toek ook wel leuk hoor maar soms een tikkie vreemd
Vroeger was hij toffer hoor. Hij was de Osama Bin Laden van de buurt met zijn broertje. We hebben daar wat kattenkwaad uitgehaaldquote:Op zondag 13 januari 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd is juist leuk en uniek. Gelukkig is het geen schaap
Ik vind het veel relaxter dan vroeger. Toen vond ik hem wat saai
Eigenlijk heel slecht dat ik hier zo over hem praat zonder dat hij er is![]()
Niets dan goeds over Toek nuquote:Op zondag 13 januari 2013 13:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Vroeger was hij toffer hoor. Hij was de Osama Bin Laden van de buurt met zijn broertje. We hebben daar wat kattenkwaad uitgehaald
Ik ken jou niet eens geloof ikquote:Op zondag 13 januari 2013 13:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Vroeger was hij toffer hoor. Hij was de Osama Bin Laden van de buurt met zijn broertje. We hebben daar wat kattenkwaad uitgehaald
ik jou ook nietquote:
hij houdt niet van Brabandersquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij houdt niet van Brabanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |