Dan wint barca de primera division, prima. Het gaat Real toch om de CL.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Ha ik zie nu pas dat Madrid weer punten heeft verloren.. Gaat lekker zo voor Barca
Tuurlijk, vorig jaar riep mourinho nog dat hij de nationale competitie het belangrijkste vond omdat dat de beste weergave was van hoe sterk een team was. Barcelona is dit jaar gewoon erg sterk en Real Madrid loopt gewoon niet zo lekker. Echt niet dat ze bij RM er blij mee zijn dat het in de competitie niet goed genoeg gaat.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan wint barca de primera division, prima. Het gaat Real toch om de CL.
Zou ik ook zeggen als ik 16 punten achterstaquote:Op zondag 13 januari 2013 12:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan wint barca de primera division, prima. Het gaat Real toch om de CL.
quote:Op zondag 13 januari 2013 12:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Tuurlijk, vorig jaar riep mourinho nog dat hij de nationale competitie het belangrijkste vond omdat dat de beste weergave was van hoe sterk een team was. Barcelona is dit jaar gewoon erg sterk en Real Madrid loopt gewoon niet zo lekker. Echt niet dat ze bij RM er blij mee zijn dat het in de competitie niet goed genoeg gaat.
Natuurlijk zijn ze niet blij dat het in de competitie niet goed gaat, maar Real wil gewoon weer de beste van Europa zijn in de CL. Dat ze hem niet gaan winnen is idd een tweede. Laat dan een club als Dortmund hem maar winnenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik 16 punten achtersta![]()
Ach, ik ben altijd Barca-fan geweest maar zowel Real Madrid als Barcelona zijn clubs die door hun torenhoge schulden zorgen voor oneerlijke concurrentie, de hele Spaanse competitie is wat dat betreft een lachertje. Ik kan daar geen waardering voor hebben.. dus ze zoeken het maar uit. Madrid zie ik de CL ook niet winnen trouwens.
Ik schat Real wel hoger in, dat ze het nu in de competitie slecht doen heeft toch te maken met het feit dat er niets meer te winnen valtquote:
Op basis waarvan schat je Real in godsnaam hoger in? Als Manu in de afgelopen jaren iets bewezen heeft dan is het wel dat het een team is waar je u tegen zegt. Real is verre van een team en de polarisatie die Mourinho heeft ingezet zal zich voortzetten in de CL.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schat Real wel hoger in, dat ze het nu in de competitie slecht doen heeft toch te maken met het feit dat er niets meer te winnen valt
Waarom schat jij ManU hoger in, die spelen toch ook niet geweldig maar worden keer op keer gered door RvP, maar goed we gaan het snel genoeg meemakenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op basis waarvan schat je Real in godsnaam hoger in? Als Manu in de afgelopen jaren iets bewezen heeft dan is het wel dat het een team is waar je u tegen zegt. Real is verre van een team en de polarisatie die Mourinho heeft ingezet zal zich voortzetten in de CL.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb een hekel aan ManU en Real en ben totaal niet onder de indruk van het spel wat beide ploegen neerleggen maar mijn geld zet ik op ManU puur en alleen op basis van het feit dat ze als team beter zijn dan Real. Al is 'beter' zo subjectief als watquote:Op zondag 13 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom schat jij ManU hoger in, die spelen toch ook niet geweldig maar worden keer op keer gered door RvP, maar goed we gaan het snel genoeg meemaken
Ik heb het idee dat Real zich nog wel op kan laden voor de CL en als ik dan kijk naar de individuele kwaliteiten liggen die bij Real hogerquote:Op zondag 13 januari 2013 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb een hekel aan ManU en Real en ben totaal niet onder de indruk van het spel wat beide ploegen neerleggen maar mijn geld zet ik op ManU puur en alleen op basis van het feit dat ze als team beter zijn dan Real. Al is 'beter' zo subjectief als wat.
Dat staat buiten kijf, spelers als Ronaldo, Ozil maar ook Modric en Benzema zijn van topniveau maar ik heb juist het idee dat een team dat leunt op individuele klasse vaak op Europees topniveau een beperking is. ManU is de afgelopen jaren vaak zo ver gekomen in Europa omdat ze spelers als Valencia hebben die zich opofferen voor het team.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Real zich nog wel op kan laden voor de CL en als ik dan kijk naar de individuele kwaliteiten liggen die bij Real hoger
Gered door RvP? Vorig jaar werd Man Uth ook op een haar na kampioen zonder RvP. Real Madrid is net zo afhankelijk van Ronaldo als United van van Persie.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom schat jij ManU hoger in, die spelen toch ook niet geweldig maar worden keer op keer gered door RvP, maar goed we gaan het snel genoeg meemaken
Nou neequote:Op zondag 13 januari 2013 14:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gered door RvP? Vorig jaar werd Man Uth ook op een haar na kampioen zonder RvP. Real Madrid is net zo afhankelijk van Ronaldo als United van van Persie.
Ik heb niet z'n goed zicht op hoe het er aan toegaat in de engelse competitie maar ManU was vorig jaar in de CL dramatisch.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf, spelers als Ronaldo, Ozil maar ook Modric en Benzema zijn van topniveau maar ik heb juist het idee dat een team dat leunt op individuele klasse vaak op Europees topniveau een beperking is. ManU is de afgelopen jaren vaak zo ver gekomen in Europa omdat ze spelers als Valencia hebben die zich opofferen voor het team.
Goede timing inderdaad. Wie weet mag Valencia het vonnis vellen over Mourinhoquote:Op zondag 13 januari 2013 16:28 schreef Strani het volgende:
Nu we als Valencia Real Madrid drie keer moeten treffen in de komende weken, ben ik allang blij dat Real Madrid in zo'n slechte vorm verkeert.
Tenzij Real ineens gaat vlammen en Valencia wordt gedecimeerd tot Faalencia.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Goede timing inderdaad. Wie weet mag Valencia het vonnis vellen over Mourinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |