Ik heb heel erg moeten wennen, de eerste paar potjes. Vooral aan Lucas, die naast Zlatan speelt. De laatste wedstrijden gaan echter heerlijk. De eerste potjes gebruike ik Ibra teveel als eindstation en had ik moeite met hem bereiken. Nu betrek ik hem zoveel mogelijk in de aanval en gebruik ik heb als kapstok om het hele spel aan op te hangen. Hij laat Neymar, Lucas, Jadson en Arfa zo gemakkelijk voetballen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fawaka G, laat eens wat zien van Zlatan. Hoeveel games en goals al?
Dat schreeuw ik constant al over die bullshit. Ik speel bijna alleen met goud maar wat een onzin keer op keer.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb heel erg moeten wennen, de eerste paar potjes. Vooral aan Lucas, die naast Zlatan speelt. De laatste wedstrijden gaan echter heerlijk. De eerste potjes gebruike ik Ibra teveel als eindstation en had ik moeite met hem bereiken. Nu betrek ik hem zoveel mogelijk in de aanval en gebruik ik heb als kapstok om het hele spel aan op te hangen. Hij laat Neymar, Lucas, Jadson en Arfa zo gemakkelijk voetballen.
Hij heeft een halve kans nodig en hij ligt erin. Koppen, Volleys, Finesses, alles. Hij heeft ook heel erg die klutsfactor die Messi ook heeft. Als hij de bal kwijt is, krijgt 'ie 'm door zijn strength en agility toch weer mee.
Stats zijn dus nog niet zo bijzonder, maar ik heb de eerste 5 potjes bijna niet gescoord.
Zlatan: [ afbeelding ]
Lucas: [ afbeelding ]
Jadson: [ afbeelding ]
Erg tevreden.Ramires en David Luiz vullen elkaar perfect aan, Ramires met de p's en Luiz met het fysiek. Neymar en Arfa behoeven geen review (
bazen) en m'n verdedigers Santana, Dede en Kaboul ook niet
.
De stats geven een beetje een vertekend beeld, ik zal over 10 potjes nog eens kijken.
Edit: Buiten het team om trouwens moet ik ook weer heel erg aan het verschil tussen Silvers en Golds wennen.Wat een bullshit kom je soms tegen zeg.
Dat is bij silvers toch wel heel erg minder.
Raar, ik win best veel op silvertoernooi maar op goldtoernooi heb ik zelfs nog nooit de goldcup gewonnen. Ook niet heel veel attemps though.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat schreeuw ik constant al over die bullshit. Ik speel bijna alleen met goud maar wat een onzin keer op keer.
ja, zag er heel normaal uit, dus wij naar binnen, jas gedropt, biertje gehaald...en toen keken we eens goed rond en toen.kwam het wtf moment...was net Roodkapje..wat heeft u een grote oren, wat heeft u een grote ogen, wat heeft u een grote mondquote:
Doe je morgen mee? Dezelfde dudes als de volgende keer zijn er ook wssquote:Op zondag 13 januari 2013 02:16 schreef BDIL het volgende:
Gaat er iemand nog Blopsen of FIFA spelen op de xbox?
Haha, lees mijn quote van jou postquote:Op zondag 13 januari 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja, zag er heel normaal uit, dus wij naar binnen, jas gedropt, biertje gehaald...en toen keken we eens goed rond en toen.kwam het wtf moment...was net Roodkapje..wat heeft u een grote oren, wat heeft u een grote ogen, wat heeft u een grote mond
Maar in ons geval: maar wat heeft u een "pittige barvrouwen, maar wat heeft u een mooie oorbel in uw rechteroor en wat heeft die man in de hoek een mooi matrozenpak
quote:Op zondag 13 januari 2013 02:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe je morgen mee? Dezelfde dudes als de volgende keer zijn er ook wss
Inderdaad, op Neuer na de beste die ik gehad heb.quote:
Neuer is zo bagger bij mij de laatste tijd. Maarja, als hij al niet goed is, wie dan wel?quote:Op zondag 13 januari 2013 02:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, op Neuer na de beste die ik gehad heb.
Win vandaag echt niets trouwens, het wil niet lukken met m'n vaste team Brazilianen, niet met m'n Serie A team, evenmin met m'n Ligue 1 en ook al niet met het Bundesliga team. Stop er maar mee voor vandaag, toch enkel frustratie zo.
5 chem Akinfeev!quote:Op zondag 13 januari 2013 02:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neuer is zo bagger bij mij de laatste tijd. Maarja, als hij al niet goed is, wie dan wel?
quote:
fijne formatie ja, maar ik begrijp de vergelijking met 433 niet..quote:Op zondag 13 januari 2013 02:55 schreef Anonymous61 het volgende:
Is 451 een goeie formatie? heb t geprobeerd 1x maar is dit de nieuwe ''4-3-3'' ?
zeggen de meeste futters...quote:Op zondag 13 januari 2013 03:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
fijne formatie ja, maar ik begrijp de vergelijking met 433 niet..
Voor mij de beste tot nu toe, maar wel eentje waarbij je goed moet nadenken wie je waar neer gooit, vooral de CM is van essentieel belang. Type Ramires doet het voor mij geweldig.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:55 schreef Anonymous61 het volgende:
Is 451 een goeie formatie? heb t geprobeerd 1x maar is dit de nieuwe ''4-3-3'' ?
rm lm moet toch med med workrates hebben?quote:Op zondag 13 januari 2013 03:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor mij de beste tot nu toe, maar wel eentje waarbij je goed moet nadenken wie je waar neer gooit, vooral de CM is van essentieel belang. Type Ramires doet het voor mij geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |