Eigenlijk boeit het ook niks.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Gezeur over die plaatjes altijd
Omdat ie kut was door dat witte vlak, en dees al heel lang stond te wachten.quote:
nee ik vraag waarom hij dat doetquote:
he junkquote:
huhquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee ik vraag waarom hij dat doet
quote:
ik haat zoveel wijven en die komen ook in de OPquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
omdat ik haat op JLo. onuitstaanbaar kreng.
quote:
weenie moequote:
Niet eens hunkquote:
haten is niet gezondquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik haat zoveel wijven en die komen ook in de OP
ik haat wanneer ik dat wilquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
haten is niet gezond![]()
tenzij je JLo haat.
quote:
jawelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maakt het niet minder fout schatje.
Ik zal maar niet zeggen wat daar het beste mee kan gebeurenquote:
natuurlijk, jng fok-koningin.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik haat wanneer ik dat wil
he haal me foto wegquote:
Anonymous allezquote:
Nee, Nirvana is saai. Ik luister naar Jay-Zquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
Allemaal braaf naar Nirvana luisteren kindjes
Doe ik. Begin het steeds minder te waarderen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
Allemaal braaf naar Nirvana luisteren kindjes
Nirvana saai?????quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, Nirvana is saai. Ik luister naar Jay-Z
Ik wilde iets zeggen, maar dan zou ik een ban krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, jij bent natuurlijk meer van de palingpop, sorryquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doe ik. Begin het steeds minder te waarderen.
ja nou maak maar goedquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij bent natuurlijk meer van de palingpop, sorry
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar dan zou ik een ban krijgen.
Ik mag niet op externe links klikken. Wat als het een virus isquote:
Ik hou maar wijselijk mijn mondquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
Smells Like Teen Spirit is soms wel leuk.
quote:
tering heyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar dan zou ik een ban krijgen.
bakkes jijquote:
Nou niet het slechtst. Wel het meest overrated nummer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Smells like teen spirit is het slechtste nummer van Nirvana.
Ga met je poppen spelen meisjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Smells like teen spirit is het slechtste nummer van Nirvana.
hopelijkquote:
Welke is slechter dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet het slechtst. Wel het meest overrated nummer.
Heb ik al gedaan en ik vond het fijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
prik naalden door je trommelvlies heen
Ik hoor het verschil niet tussen hun nummersquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet het slechtst. Wel het meest overrated nummer.
Dit zegt meer over jou eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hoor het verschil niet tussen hun nummers![]()
Alle rockbands klinken hetzelfde![]()
Al helemaal als je je er niet in verdiept.
Geen ideequote:
Alle rap klinkt toch ook niet hetzelfde? Of alle dance/trance nummersquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hoor het verschil niet tussen hun nummers![]()
Alle rockbands klinken hetzelfde![]()
Al helemaal als je je er niet in verdiept.
Nee, ik hou simpelweg niet van 'rock'. Vind het echt verschrikkelijk, wat voor jou misschien R&B of hiphop verschrikkelijk kan zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jou eigenlijk.
Voor Nirvana wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideeMaar slecht is hij niet
Oh en Heart-shaped box
Genre's verschrikkelijk vindenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, ik hou simpelweg niet van 'rock'. Vind het echt verschrikkelijk, wat voor jou misschien R&B of hiphop verschrikkelijk kan zijn.
Nee maarja, als je Im so happy, cause today I found my friends, there in my head'' meezingt denkt ook iedereen dat je beetje wauzz bentquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Qua tekst en betekenis niet vind ik.![]()
Niet meezingen alleen.
Ben je ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maarja, als je Im so happy, cause today I found my friends, there in my head'' meezingt denkt ook iedereen dat je beetje wauzz bent
helemaal nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Jullie dwingen mij om nog een biertje te pakken
therequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maarja, als je Im so happy, cause today I found my friends, there in my head'' meezingt denkt ook iedereen dat je beetje wauzz bent
Doe dan toch. Ik nog een colaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
Jullie dwingen mij om nog een biertje te pakken
grammarnaziquote:
hey mijn Engels is gewoon beter dan mijn Nederlandsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken man.'heb verandert'
Ik heb geen enkele school afgemaaktquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doe dan toch. Ik nog een colawant ik ben bang dat ik mijn vwo-hersens schaadt als ik teveel alcohol drink.
mijn fles is bijna op, ik maar in bed liggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doe dan toch. Ik nog een colawant ik ben bang dat ik mijn vwo-hersens schaadt als ik teveel alcohol drink.
Je woont in Nederlandquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hey mijn Engels is gewoon beter dan mijn Nederlands
Waarom niet? Moet toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele school afgemaakt
Dit is beterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
JRRY luister dit eens, kan me niet voorstellen dat je dit niet goed vindt.
Luister dan gewoonquote:
Een stelletje muzikale goedspelende autisten die iets spelen wat niet mijn smaak is maar ongetwijfeld erg goed zal zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
JRRY luister dit eens, kan me niet voorstellen dat je dit niet goed vindt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Nirvana met Destiny`s child vergelijken, godverdomme![]()
Kurt draait zich om in zijn graf.
Jij luistert zeker ook alleen maar top 40?quote:
Punt is dat het ronduit slecht is gespeeld en daardoor goed is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een stelletje muzikale goedspelende autisten die iets spelen wat niet mijn smaak is maar ongetwijfeld erg goed zal zijn.
Je weet dat je mijn muziek tof vindquote:
IK vind het beter en met mij vele anderen. Het is dat FOK!kers zich allemaal concentreren op de rock-kant enzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Nirvana met Destiny`s child vergelijken, godverdomme![]()
Kurt draait zich om in zijn graf.
Nee man.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij luistert zeker ook alleen maar top 40?
Beter?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
IK vind het beter en met mij vele anderen. Het is dat FOK!kers zich allemaal concentreren op de rock-kant enzo.
Ohja?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je weet dat je mijn muziek tof vind
Hoezo slecht. Hij heeft gewoon een rauw randje in zijn gitaarspel en stem. dat is juist mooiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Punt is dat het ronduit slecht is gespeeld en daardoor goed is.
ja die is wel leuk. Vanochtend weer. 5.50 was dat ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat is wel goeie muziek? Turn Around?
Ja maar die gitaar. Heb je wel eens naar die tabs gekeken?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo slecht. Hij heeft gewoon een rauw randje in zijn gitaarspel en stem. dat is juist mooi
JA BETER JAquote:
Tabs? ik weet niet zoveel van gitaren sorryquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar die gitaar. Heb je wel eens naar die tabs gekeken?
populairder =/= beterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
IK vind het beter en met mij vele anderen. Het is dat FOK!kers zich allemaal concentreren op de rock-kant enzo.
Doeiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga maar van FOK! af, doei schatjes
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
Never mindquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tabs? ik weet niet zoveel van gitaren sorry
Doeiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
onzin.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op FOK! is die alternative shitzooi mainstream dus stop
Nirvana heeft een enorme invloed gehad op de muziek. Dus zeker geen shitzooi. Of je het nou goed of slecht vindt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op FOK! is die alternative shitzooi mainstream dus stop
Heerlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net ff 2 McWraps naar binnen gekaand
Oke, maar ga dan niet ook zeggen dat Destiny's Child, of Jay-Z weet ik veel shitzooi is want dat is het net zo goed niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nirvana heeft een enorme invloed gehad op de muziek. Dus zeker geen shitzooi. Of je het nou goed of slecht vindt.
Nee, want dat is niet zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het onzin is, dan is het onzin.
Ik heb dat ook nergens gezegd. hun 2 vergelijken is alleen raar. je gaat the beatles en one direction ook niet vergelijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, maar ga dan niet ook zeggen dat Destiny's Child, of Jay-Z weet ik veel shitzooi is want dat is het net zo goed niet.
Haha DC heeft echt wel meer stijl, klasse en meer invloed dan 1D.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nergens gezegd. hun 2 vergelijken is alleen raar. je gaat the beatles en one direction ook niet vergelijken.
beatles - one direction: allebei populaire boybands die de meeste meisjes van hun tijdsperiode doen kwijlen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nergens gezegd. hun 2 vergelijken is alleen raar. je gaat the beatles en one direction ook niet vergelijken.
Oke, als jij het zegt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
90% van de muziek op FOK! is enorm mainstream.
Dat is dan ook de enige associatie jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
beatles - one direction: allebei populaire boybands die de meeste meisjes van hun tijdsperiode doen kwijlen.
Nee, 1D zal veel meer invloed hebben ook al is DC muziikaal beter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha DC heeft echt wel meer stijl, klasse en meer invloed dan 1D.
En wat voegt 1D toe dan, aan de muziek? Het is allemaal hetzelfde van wat we gehoord hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige associatie ja
[..]
Nee, 1D zal veel meer invloed hebben ook al is DC muziikaal beter.
Kloptquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Mainstream-muziek is soms trouwens best leuk![]()
Zolang het geen Gangnam Style, Labadamba of Asse Eu de Pego is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Mainstream-muziek is soms trouwens best leuk![]()
Nee niks qua muziek inderdaadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
En wat voegt 1D toe dan, aan de muziek? Het is allemaal hetzelfde van wat we gehoord hebben.
DC heeft muzikaal wel veel invloed ingebracht. Survivor, Bootylicious etc. waren wel echt uniek/nieuw in hun soort en dat zijn Kiss You, Live While Were Young etc. niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niks qua muziek inderdaadMeer op andere vlakken. Backstreet Boys heeft ook veel invloed gehad. Maar muzikaal? nee niet echt.
of Meat Loafquote:
Paradise by the dashboard light. echt heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paradise by the dashboard light. echt heerlijk
kennikniequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
Is Kelly Rowland een mainstream-artiest, volgens jullie?
Dilemma is wel een goed nummerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
Als publiek voor muziek gaat.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
Vanaf wanneer ben je een mainstream artiest?
als je veel beluisterd wordt.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
Vanaf wanneer ben je een mainstream artiest?
Hou toch op met je destiny's child manquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
Nee Michelle Williams niet want zij is net een shemale.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou toch op met je destiny's child man
Je vind gewoon die wijven lekker
Kelly en Beyoncequote:Op zondag 13 januari 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee Michelle Williams niet want zij is net een shemale.
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou toch op met je destiny's child man
Je vind gewoon die wijven lekker
Niet perse.quote:
Maar, je bent dus mainstream als je muziek maakt die succes moet worden.quote:
Alsof Lady Gaga nog hits scoort, laatste album flopte keihard.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Veel beluisterd staat ook niet gelijk aan mainstream vind ik. Ik vind Lady Gaga bijvoorbeeld niet heel erg mainstream.
Nicki Minaj wel. Rihanna Gaga en Beyonce al een stuk minder. Vooral Beyonce niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar, je bent dus mainstream als je muziek maakt die succes moet worden.
Dus te denken aan, Nicki Minaj; Rihanna; Lady Gaga? Beyonce ook wel met al die pepsi deals, super bowl enzo.
Waar ik woonde was 25 minuten met LIRR naar Manhattanquote:
Fuck heb jij in NYC gewoond?quote:
Weet niet eens meer wat daarna kwamquote:Op zondag 13 januari 2013 00:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lady Gaga vond ik in het begin goede nummers hebben, na Born this way vond ik het minder worden.
Nee, niet in NYC maar wel vlakbijquote:Op zondag 13 januari 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fuck heb jij in NYC gewoond?Ik wil ook..
Zo jaloersquote:
Oke, en waarom Minaj wel en Rihanna niet? Beyonce is qua muziek niet echt mainstream, maar wel commercieel voor komende album met allemaal reclames enzo met Pepsi, en H&M.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nicki Minaj wel. Rihanna Gaga en Beyonce al een stuk minder. Vooral Beyonce niet.
Toen was ik nog jong en woonde bij mijn oudersquote:Op zondag 13 januari 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo jaloersIs het niet onwijs duur daar om te wonen?
Ik vind het niet zo leuk.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar ik woonde was 25 minuten met LIRR naar Manhattan
Ja. Paparazzi, Poker Face en Eh Eh zijn leukquote:Op zondag 13 januari 2013 00:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lady Gaga vond ik in het begin goede nummers hebben, na Born this way vond ik het minder worden.
Ja Rihanna misschien ook wel. Maar Minaj is gewoon een aandachtshoer die totaal geen muzikaal wonder is ofzo en het puur van performen moet hebben en samenwerking met mensen als David Guetta.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, en waarom Minaj wel en Rihanna niet? Beyonce is qua muziek niet echt mainstream, maar wel commercieel voor komende album met allemaal reclames enzo met Pepsi, en H&M.
Oke. Ik vind David Guetta trouwens ook best mainstream eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Rihanna misschien ook wel. Maar Minaj is gewoon een aandachtshoer die totaal geen muzikaal wonder is ofzo en het puur van performen moet hebben en samenwerking met mensen als David Guetta.
Jaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja. Paparazzi, Poker Face en Eh Eh zijn leuk
Mis je New York?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Gek, eigenlijk wil ik helemaal niet terug denken aan dat soort dingen. Dan krijg ik het gevoel dat ik me leven aan het vergooien ben met saaie dingen.
Ik woon nu 7 jaar in London maar het is allemaal gewoon. Totdat je weg gaat zeg maar.
Hij heeft er een jaar gewoond, tien jaar terug. Nee dusquote:Op zondag 13 januari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mis je New York?Ben je daar geboren dan ofzo?
En Telephone maar dan alleen Beyonces part.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
JaAlejandro en Just dance vond ik ook wel goed.
Nee, heb maar een jaar daar gewoond. Maar ik mis de mensen en leuke tijd wel. Het was toen erg leuk. En dat is wel met meer. Ik heb ook in de buut van Birmingham gewoond (UK) en dat mis ik ookquote:Op zondag 13 januari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mis je New York?Ben je daar geboren dan ofzo?
Dan kan je het nog wel missenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft er een jaar gewoond, tien jaar terug. Nee dus
Ja, dat is waar, maar hij is er niet geboren.quote:
Mensen lijken me daar echt zo chill inderdaad. Zo anders dan in de rest van Amerika.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, heb maar een jaar daar gewoond. Maar ik mis de mensen en leuke tijd wel. Het was toen erg leuk. En dat is wel met meer. Ik heb ook in de buut van Birmingham gewoond (UK) en dat mis ik ook
Op straat zijn de mensen vooral gejaagd. Maar Central Park bijvoorbeeld is zoooooo tofquote:Op zondag 13 januari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen lijken me daar echt zo chill inderdaad. Zo anders dan in de rest van Amerika.
Werk van van pappaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
Waarom heb je eigenlijk daar gewoond, dinges/?
Ik ben al zoveel genoemd. In het dagelijkse leven heet ik blijkbaar ook Dennis, Sean, Paul en Stu (obviously)quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben al zoveel genoemd. In het dagelijkse leven heet ik blijkbaar ook Dennis, Sean, Paul en Stu (obviously)
Ben je ook Little?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben al zoveel genoemd. In het dagelijkse leven heet ik blijkbaar ook Dennis, Sean, Paul en Stu (obviously)
Nee manquote:Op zondag 13 januari 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
ok cool. heb je ook nog jayz gezien, hij woont in nyc![]()
Mensen hebben blijkbaar een associatie dat ik lijk op iemand anders die ze kennen. Of ze zijn gewoon te stom om mijn naam te onthoudenquote:
Geen enkele BA'er gezien?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee man
In London wonen ook heel veel bekende mensen maar die zie je echt niet tenzij je daar bewust voor gaat
Bekende Amerikaanquote:
apart wel. Ik word voor zover ik weet echt alleen maar met mijn gewone naam aangesproken.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen hebben blijkbaar een associatie dat ik lijk op iemand anders die ze kennen. Of ze zijn gewoon te stom om mijn naam te onthouden
Ik vind in NL sowieso niemand echt bekend. Nou ja, Cruijff dan wel en Gullit (die heb ik hier wel regelmatig gezien trouwens) maar die acteurs van NL televisie kent niemand manquote:Op zondag 13 januari 2013 00:14 schreef JRRY het volgende:
Ik zie in NL toch ook de hele dag BN'ers (als ik in A'dam ben)
Haha lol.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik zat laatst met die kale vent van Kinderen geen bezwaar in de tram
hij lijkt me echt een toffe gastquote:Op zondag 13 januari 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik zat laatst met die kale vent van Kinderen geen bezwaar in de tram
Hij is in het echt ook echt super grappig inderdaadquote:
Ik meestal wel hoor, maar sommige mensen noemen me consequent een van de genoemde namenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
apart wel. Ik word voor zover ik weet echt alleen maar met mijn gewone naam aangesproken.
Iedereen kent Marco Borsato, Linda de Mol, Yvon Japsers, Loretta Schrijver, Matthijs v N.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind in NL sowieso niemand echt bekend. Nou ja, Cruijff dan wel en Gullit (die heb ik hier wel regelmatig gezien trouwens) maar die acteurs van NL televisie kent niemand man
En dan als je die ziet?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iedereen kent Marco Borsato, Linda de Mol, Yvon Japsers, Loretta Schrijver, Matthijs v N.
Ja, wat moet je ermee bedoel ik?quote:
In Nederland is iedereen wat meer `BN-geil'' denk ikquote:Op zondag 13 januari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wat moet je ermee bedoel ik?
Ik heb hier wel gewerkt voor zgn. 'high profile' families die in NL waarschijnlijk niemand kent.
wat zijn high priofile families?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wat moet je ermee bedoel ik?
Ik heb hier wel gewerkt voor zgn. 'high profile' families die in NL waarschijnlijk niemand kent.
Mensen als Richard Ashcroft, Pia Getty, Annabel Heseltine etc. Mensen met veel geld zeg maar die of bekend zijn van muziek of politiek of grote firma's.quote:
Hm die ken ik ook allemaal niet neequote:
Oke, cool!quote:Op zondag 13 januari 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen als Richard Ashcroft, Pia Getty, Annabel Heseltine etc. Mensen met veel geld zeg maar die of bekend zijn van muziek of politiek of grote firma's.
Ik heb zelfs een keer een sollicitatie gesprek gehad met 'The Body'
Maar niet aangenomen trouwens door Elle Macpherson
quote:
Richard Ashcroft is van The Verve, misschien ken je datquote:
The Verve ken ik welquote:Op zondag 13 januari 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Richard Ashcroft is van The Verve, misschien ken je dat
Ze ze allemaal redelijk 'bekend' maar ik kende Pia en Annabel ook niet hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Verve ken ik welmaar wist niet hoe de leadsinger heette
/jngscquote:
ehm sowieso 4 dacht ikquote:
ja /JNGscquote:Op zondag 13 januari 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja weet je het zeker? Of is tc gek geworden
Turn Around zeker..quote:Op zondag 13 januari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
oke laten we alvast ochtend gymnastiek doenmet een LEUK muziekje
Ik doe niet aan lichaamsbeweging.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
jij snapt het.quote:
oh?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lichaamsbeweging.
DM even voor het uit de hand looptquote:
Oh heb ik ook met die nieuwe van Destinys Child, ik dacht eerst echt wtf?! maar nu luister ik hem achter elkaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jij snapt het.
Nee okee, misschien is ie niet zo heel leuk, maar als ik hem heel vaak hoor is ie wel echt leuk hoor
schatje.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hoi ik ben herrezen uit de dood, ik wil nu dat iedereen voor mij buigt want ik. n wedergekeerd voor jullie zonde. Jong sc
Zonde inderdaad..quote:Op zondag 13 januari 2013 00:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hoi ik ben herrezen uit de dood, ik wil nu dat iedereen voor mij buigt want ik. n wedergekeerd voor jullie zonde. Jong sc
Zet eens iets leuks opquote:Op zondag 13 januari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
nee je bent joods, jij gelooft daar niet inquote:Op zondag 13 januari 2013 00:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
welke is dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh heb ik ook met die nieuwe van Destinys Child, ik dacht eerst echt wtf?! maar nu luister ik hem achter elkaar.
hoiquote:Op zondag 13 januari 2013 00:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wordt hier toch niet geaccepteerd.quote:
juist wel toch danquote:Op zondag 13 januari 2013 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee je bent joods, jij gelooft daar niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |