quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:59 schreef HiDiHo het volgende:
Druk hier![]()
Voor als je niets te doen hebt, http://go.3fm.nl/festivals-esns/live
11 streams van Eurosonic Noorderslag
Doe Maar Nie Nee...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
en op ned. 3 ook Noordeslag.........spannend wie krijgt er de Popprijs nou hoorde al fluisteren Doe Maar, ik dacht dat die allang dood en begraven waren
Ik piep helemaal nergens over, waar haal je het in godsnaam vandaan? En daarnaast, die manier van modereren met betrekking tot dat ene onderwerp daar begrijp ik niet veel van nee, dus laat dat "zelfs jij" maar weg. Sterker, de meeste users hier bekijken het schouderophalend en met enigszins opgetrokken wenkbrauwen van verbazing, dat durf ik gerust te zeggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik begraaf niks, jij begint te piepen voor er uberhaupt is ingegrepen. Er wordt op 1 onderwerp strak gemodereerd met een duidelijke reden, die zelfs jij moet begrijpen. Nu begin je bijna preventief richting mods te leuren. Beetje overbodig.
nooit wat aan gevonden aan die hele groepquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik piep helemaal nergens over, waar haal je het in godsnaam vandaan? En daarnaast, die manier van modereren met betrekking tot dat ene onderwerp daar begrijp ik niet veel van nee, dus laat dat "zelfs jij" maar weg. Sterker, de meeste users hier bekijken het schouderophalend en met enigszins opgetrokken wenkbrauwen van verbazing, dat durf ik gerust te zeggen.
Neeh geen fans hierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nooit wat aan gevonden aan die hele groepsorry voor de fans
Gelukkig, pak van mijn hart, je hebt muziek en muziek hequote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuke OP Pietje, daar zul je lang op hebben zitten zweten...
Gewoon doorposten dusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]Heb Pietje al ter verantwoording geroepen, geen linken van streams zo is het einde zoek
![]()
Nee alle gekheid op mijn bezemsteel, de OP van Pullup vond ik leuk, Noordeslag duurt maar een avond, dus morgen hebben we een oude OP
post me de Kolere, maar ff Marvin afluisteren, zucht blijft een prachtfantastichweergaloos Nummertjequote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
Gaaf Pietje! Ik kijk Handsome Poets in de kleine zaal op stream #1 nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |