* Big Brother Bewoners Battle ronde 3 (kwartfinale) *
1. Bart BB1 vs. Sandy BB3
2. Diane BB3 vs. Ruud BB1
3. Ed BB2 vs. Mona BB1
4. Gert-jan BB3 vs. Koos BB2
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 31-08-2002 17:21]
3. Ed BB2 vs. Mona BB1
4. Gert-Jan BB3 vs. Koos BB2
Ik vond Bart in geen enkel opzicht opvallend, ik vond hem niet leuk of sympathiek.
De moeilijkste. Ze zijn onvergelijkbaar. Eigenlijk kan ik niet kiezen maar mijn eerste ingeving was Diane te stemmen.
3. Ed BB2 vs. Mona BB1
Ik heb blijkbaar veel gemist aan Mona als ze zo ver gekomen is.
Het karakter van Gert-Jan is gecompliceerder en daarom fascineert hij mij meer.
Mijn voorkeur:
3. Ed BB2 vs. Mona BB1
4. Gert-jan BB3 vs.Koos BB2
3. Ed BB2 vs. Mona BB1
voor mini-crash:
Charmed_Angel
marky
knaller
cynix ®
gboy27
bus watcher
sanshine
raffles
(ik heb van hen geen lijstjes, maar al wel genoteerd op wie ze hebben gestemd)
Na de crash, mensen die het goede lijstje hebben gebruikt
Barb:
1. Bart BB1
2. Diane BB3
3. Ed BB2
4. Gert-Jan BB3
Knaller:
1. Bart BB1
2. Ruud BB1
3. Ed BB2
4. Koos BB2
Tovaho:
1. Bart BB1
2. Ruud BB1
3. Ed BB2
4. Gert-Jan BB3
vermaledijle_snoodaard
1. Sandy BB3
2. Ruud BB1
3. Mona BB1
4. Koos BB2
quote:Let nu wel op dat je ze niet dubbel gaat tellen. De keuze van Knaller bv staat ook al vlak boven jou post, dus 2 keer op deze pagina.
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
OK, hierbij de mensen uit het vorige topic:
knip
3. Ed BB2 vs. Mona BB1
3. Ed BB2 vs. Mona BB1
dan maar een keer zonder motivatie erbij....
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Bart BB1
2. Ruud BB1
3. Ed BB2
4. Gert-jan BB3
Fokkers die op Ruud stemmen, boek een enkeltje psychiatrische inrichting a.u.b.
quote:Niet leuker
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Of was Diane toch leuker dan menigeen wilde toegeven?
quote:Nou, het is een beetje overdreven maar ik ben het hier wel mee eens ja. Diane was gewoon een gek wijf en Ruud is een stomme vent.
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:26 schreef SmashBro het volgende:
Gelijk heb je Scanman! Fokkers die op Diane stemmen, I love youFokkers die op Ruud stemmen, boek een enkeltje psychiatrische inrichting a.u.b.
quote:Ik denk dat Diane nu ook een beetje mazzel heeft bij het gedrag van het clubje wat nu het huis bewoont.
Ik wil toch even opmerken dat ik zeer aangenaam verrrast ben dat Diane nog zo ver komt in deze battle. Volgens mij werd ze vorig jaar door ongeveer IEDEREEN op FOK afgemaakt, maar nu zijn er toch redelijk veel mensen die (tot nu toe) steeds voor Diane hebben gestemd. Misschien heeft ze mazzel gehad met de tegenstanders, maar als je weet hoezeer ze hier is afgemaakt is het toch verbazingwekkend. Of was Diane toch leuker dan menigeen wilde toegeven?
quote:That's me
Op zaterdag 31 augustus 2002 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, het is een beetje overdreven
quote:Ruud is gewoon Mr. Big Brother en heeft BB1 deels tot een succes gemaakt.
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:26 schreef SmashBro het volgende:
Gelijk heb je Scanman! Fokkers die op Diane stemmen, I love youFokkers die op Ruud stemmen, boek een enkeltje psychiatrische inrichting a.u.b.
En die Diane had vaak zelf een enkeltje psychiatrische inrichting nodig hehe.
3. Ed BB2 vs. Mona BB1
quote:Nee, ze stond tegenover Kim en Maurice.
Ik wil toch even opmerken dat ik zeer aangenaam verrrast ben dat Diane nog zo ver komt in deze battle. Volgens mij werd ze vorig jaar door ongeveer IEDEREEN op FOK afgemaakt, maar nu zijn er toch redelijk veel mensen die (tot nu toe) steeds voor Diane hebben gestemd. Misschien heeft ze mazzel gehad met de tegenstanders, maar als je weet hoezeer ze hier is afgemaakt is het toch verbazingwekkend. Of was Diane toch leuker dan menigeen wilde toegeven?
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:* Big Brother Bewoners Battle ronde 3 (kwartfinale) *
3. Ed BB2 vs. Mona BB1
quote:welke van de 2 bedoel je?? ze hadden er allebei al in de voorronde uitgemoeten.. zeker ED
Op zondag 01 september 2002 19:14 schreef Arcee het volgende:3. Ed BB2 vs. Mona BB1 (WTF doet die er nog in?)
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Bart BB1
2.
3. Ed BB2
4. Gert-jan BB3
2. Diane BB3 vs. Ruud BB1 - Moeilijke keuze. Diane was lekker hysterisch, Ruud had onvergetelijke quotes. Toch maar voor Ruud gekozen, die is net iets onvergetelijker.
3. Ed BB2 vs. Mona BB1 - Mona was gewoon een ontzettende doos, dus wordt het Ed.
4. Gert-Jan BB3 vs.Koos BB2 - Koos vind ik niet zo boeiend en Gert-Jan wel. Bovendien was GJ ook nog eens erg , GJ dus hier de winnaar voor mij.
quote:Deze keer zonder rare tel fratsen?
Op woensdag 04 september 2002 07:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
sorry, gisteravond lag Chello er uit. Vanmiddag rond 16.00 uur komt de uitslag.
quote:Ik doe mijn best
Op woensdag 04 september 2002 09:50 schreef Doc het volgende:
Deze keer zonder rare tel fratsen?
Mijn stemmen:
1. Bart BB1 vs. Sandy BB3 Sorry, Sandy, je was ook leuk maar Bart heeft nét iets meer leuke dingen in het huis uitgehaald
2. Diane BB3 vs. Ruud BB1 Ik snap niet wat Ruud er nog in doet. En dus mag Diane van mij door
3. Ed BB2 vs. Mona BB1 Ik was niet zo kapot van Ed dat hij naar de halve finale mag. En Mona was gewoon een leuk maar o zo fout wijf
4. Gert-Jan BB3 vs. Koos BB2 GJ heeft tenminste meer gedaan dan alleen maar slapen
De stemmen worden nu geteld
Ik heb het nog een keer nageteld, in hoeverre dat kon natuurlijk. Van 4 mensen staat de stem niet meer op fok (namelijk: Charmed_angel, Cynix ®, Gboy27 en Sanshine), maar van hen heb ik nog wel genoteerd op wie ze hebben gestemd. Ik heb alle stemmen nageteld en kwam overal op 4 verschil uit met de uitslag met die 4 erbij. Dus volgens mij klopt het deze keer wél!
Ruud was veel vermakelijker.
2. Ed BB2 vs. Gert-Jan BB3
Deze twee waren al eerder gepaard. Later bleek dat er een telfout gemaakt was en kregen ze een andere tegenstander. Destijds schreef ik : Gert-Jan had een karakter met veel kanten, Ed was vrij ééndimensionaal.
quote:
Op woensdag 04 september 2002 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:1. Bart BB1 vs. Ruud BB1
Tja, weinig keus helaas.
Bart vs Ruud... ach ja, ik vind beide niets, maar dan ga ik maar puur op uiterlijk...
Ed vs GJ... Ed vond ik een achterlijke omhoog gevallen kwal die net deed of hij intelligent was. GJ was wel tof. Keuze is dus gemakkelijk gemaakt.
Ook deze is makkelijk, maar Ed heeft wel mazzel gehad met zijn 'tegenstanders' tijdens deze battles!
quote:Tja, dat risico zit er in he. Ik had ook liever een halve finale met Kelly, Karin, Bart en Hieke gehad, maar helaas pindakaas. Maar je hoeft ook niet te stemmen hoor
Op woensdag 04 september 2002 23:05 schreef Stranger het volgende:
ik stem niet meer... alle leuke mensen zijn er nu helemaal uit!
Los van de symphatie/antipathie die je voor iemand kan hebben, is dit m.i. de enige die de titel MR BIG BROTHER met recht mag dragen. Hij heeft Big Brother op de kaart gezet, en geniet (nog steeds) de grootste naamsbekendheid.
2. Ed
Omdat hij met zijn pure lef gezorgd heeft voor een stukje TV dat ik niet snel meer zal vergeten. Over 10 jaar herinner ik me Gee Jee niet meer, maar Ed wel.
quote:Ja heee zo werkt dat niet he! Je stemt óf op Bart óf op Ruud. Maar niet op
Op donderdag 05 september 2002 20:05 schreef chello_rules_heftig het volgende:
* Big Brother Bewoners Battle Ronde 4 HALVE FINALE *
1. Sandy BB3 voor mij is ze gewoon de winnaar en bij de vorige ronde hebben clones gestemd
Ed of Gert in de finale is absurd
waarom niet Sandy , Ed(3)
, Kel
in de "onderste" helft van het schema zaten alleen flapdrollen en in de bovenste helft alle interresante bewoners.
Het lijkt me dat er niet meer veel belangstelling is voor deze ronde. Morgen rond een uur of 21 sluit deze ronde en gaan we naar de finale!
Ruud BB1....Heeft nadien nog het meeste van zich laten horen.
Ed BB2......Het moment dat hij zei:"Ïk ga niet", zal me altijd bijblijven.
quote:En dat vind jij positief? Ruud bij de finale van BB3 zeker niet gezien? Wat een schandalige vertoning was dat zeg.
Op zondag 08 september 2002 21:29 schreef bunnyma het volgende:
Ruud BB1....Heeft nadien nog het meeste van zich laten horen.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 08-09-2002 21:36]
quote:Stem jij nog even snel dan! Straks wint die flapdrol ook nog!
Op zondag 08 september 2002 21:32 schreef SmashBro het volgende:
En dat vind jij positief? Ruud bij de finale van BB3 zeker niet gezien? Wat een schandalige vertoning was dat zeg.
1. Bart BB1
2. Gert-Jan BB3
Kiss me down by the broken tree house.
Swing me upon its hanging tire.
Bring, bring, bring your flowered hat.
We'll take the trail marked on your father's map.
Oh, kiss me beneath the milky twilight.
Lead me out on the moonlit floor.
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies dance, silver moon's sparkling.
So kiss me.
Kom op luitjes.. effe stemmen!
quote:Prachtig! Waar haal je het zo vandaan
Op maandag 09 september 2002 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Kiss me down by the broken tree house.
Swing me upon its hanging tire.
Bring, bring, bring your flowered hat.
We'll take the trail marked on your father's map.
Oh, kiss me beneath the milky twilight.
Lead me out on the moonlit floor.
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies dance, silver moon's sparkling.
So kiss me.
quote:Uit mijn hoofd....
Op maandag 09 september 2002 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Prachtig! Waar haal je het zo vandaan
* Uitslag Big Brother Bewoners Battle Ronde 4 HALVE FINALE *
1. Bart BB1 vs. Ruud BB1 (17-7)
2. Ed BB2 vs. Gert-Jan BB3 (5-20)
BART natuurlijk.... Hoe is GJ in vredesnaam in de finale gekomen??????
Bart.
Toch maar Bart. Maar ik weet eigenlijk niet waarom. Erg sympathiek heb ik 'm nooit gevonden, maar misschien is dat het wel.
quote:Misschien is jouw mening omtrent Ruud dan toch in de minderheid
Op dinsdag 10 september 2002 07:31 schreef Gert het volgende:
Legt Ruud het nou wéér af tegen Bart? Onterecht. Maar GJ heeft in ieder geval geen recht op de titel BB-er aller tijden, dus dan de winnaar van de oerversie maar.
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 09:35 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Misschien is jouw mening omtrent Ruud dan toch in de minderheid
dat zeg ik toch?
Ik zal me van stemmen onthouden. Ik moet eerlijk bekennen dat Bart BB op de kaart heeft gezet en als Bart destijds vervangen was door een minder flagrant persoon Endemol misschien niet de 8 Mljard heeft opgebracht toen het verkocht werd aan Telefonica.
Enne Sanshine, ik kom wel heel vaak sorry tegen als je voor de tegenpartij stemt! (Sorry :-)
Gert=Jan dus!
quote:Serieus? Ik vind dat er maar 1 is die BB gemaakt heeft tot wat 't was en dat is Ruud, dé belichaming van Big Brother. Zijn nadeel is dat-ie ná BB een ware karikatuur van zichzelf is geworden en dat mensen zich juist dat herinneren.
Op donderdag 12 september 2002 11:55 schreef bauer het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat Bart BB op de kaart heeft gezet en als Bart destijds vervangen was door een minder flagrant persoon Endemol misschien niet de 8 Mljard heeft opgebracht toen het verkocht werd aan Telefonica.
Ik vind de redenen dat mensen voor Bart kiezen (elke ronde) vrij slap steeds, nietszeggend eigenlijk.
* Arcee stemt dan ook zeker niet op Bart.
En het mindfucken van GJ was gewoon erg goed. Jammer dat-ie later door Coos en Pascal wat ingekakt is. Hmmm... dit kan ik eik beter in 2e persoon enkelvoud zeggen nu, hè?
* BIG BROTHER BEWONERS BATTLE FINALE *
Bart BB1 vs. Gert-Jan BB3
Effe stemmen mensen!
En, Gert-Jan, qua sympathie win je het gemakkelijk van Bart, maar je hebt gelijk met je vaststelling dat Bart (en Ruud) nu eenmaal op de kaart gezet hebben. Sorry, dus.
quote:Haha... NO WAY!!! Heb je zijn reactie niet gezien toen hij verloor vorig jaar.... Die viel keihard door de mand in nog geen 10 seconden.
Op vrijdag 13 september 2002 13:34 schreef Cynix ® het volgende:
*schopje!*Effe stemmen mensen!
En, Gert-Jan, qua sympathie win je het gemakkelijk van Bart,
quote:Je kunt hem veel kwalijk nemen, maar áls dat al zo zou zijn, heeft-ie daar toch gewoon groot gelijk in gehad? Je denkt toch niet de je BB kunt winnen door jezelf te blijven?
Op vrijdag 13 september 2002 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft 100 dagen lang een spelletje gespeeld en is puur strategisch bezig geweest!
Volgende keer zal ik juichen als ik als derde eindig (wat ik volgens mij ook deed. Ik was er ook scheitziek van om iedereen weer terug te zien.
quote:Volgens mij was het vooral de opmerking dat je liever derde werd dan tweede. Dit in het bijzijn van de nummer twee ook al was die nog niet bekend.
Op vrijdag 13 september 2002 13:55 schreef bauer het volgende:
Ik baal er zelf ook wel van dat ik BB tien seconden te lang heeft geduurt. Ik ben blij dat de redactie dat heeft over genomen en n u BB tien dagen korter houdt. En ik zei nog zelf geen dagen! Dovemans oren.Volgende keer zal ik juichen als ik als derde eindig (wat ik volgens mij ook deed. Ik was er ook scheitziek van om iedereen weer terug te zien.
Verder was je toen je eenmaal buiten was gelukkig weer normaal en erg blij dat je eruit was.
(al lag ik al behoorlijk in de vernieling. (zie het als een marathon, uitlopen die hap, al heb je al drie keer de man met de hamer voorbij zien komen! Ik heb de eerste twee maanden in 2002 ook absoluut niet meegekregen.
Over tweede en derde sta ik nog steeds vierkant achter, Being second sucks! Overigens ben ik wel zo'n klootzak als mensen me aanspreken en zeggen dat ik gewonnen heb zeg ik gewoon ja. Eerste zijn hoe je het wendt of keert is toch altijd leuker. Zit in mijn aard ben fanatiek en dat niet om tiende te worden. (mischien context verkeerd het worden van tiende of vierde doet er ook niet toe!
ik zit hier op FOK voor BB4 en niet voor BB3
quote:Dan vrees ik het ergste voor je, GJ, voor wat betreft de battle in dit topic.
Op vrijdag 13 september 2002 14:19 schreef bauer het volgende:Over tweede en derde sta ik nog steeds vierkant achter, Being second sucks!
Ben trouwens, ook offtopic, wel benieuwd of je nu zelf ook elke dag weer kijkt. O ja, en of je je grote vriend Coos nog weleens gezien hebt. Jezus, dat is toch wel zo'n beetje de meest impopulaire bewoner ooit, op dit forum tenminste.
Nee nooit meer gezien. Is waarschijnlijk weer onder zijn steen gekropen waar hij vandaan kwam. Merk wel dat ik nu weer meer praatjes heb dan in dat huis zat. Er was een voetbal toernooi georganiseerd door Pascal. Er werd bij verteld dat Coos zou komen en of ik nog zin had. Ik ben gegaan. Het was een prima dagje geen Coos te zien. Overigens zit ik echt niet op Coos te wachten en heb absoluut geen zin in de confrontatie of om door middel van de media modder te gaan gooien.
Coos had een andere BB voor ogen dan de meesten en dat is zijn goed recht. Coos wil ook niets meer met BB te maken hebben wat ik in zijn geval me heel goed kan voorstellen. Overigens hoop ik toch echt dat er weer een Coos in zit. Ik gun het de bewoners niet maar voor het programma kan het geen kwaad.
Tuurlijk kijk ik iedere dag. Ben echter wel overgegaan op de twaalf uur uitzendingen. Slaap je goed op!
quote:Helaas, Coos is er in ronde 2 uitgevallen en hij heeft Priscella verslagen. Dus het minst populair was hij niet.
Op vrijdag 13 september 2002 14:33 schreef Gert het volgende:
Jezus, dat is toch wel zo'n beetje de meest impopulaire bewoner ooit, op dit forum tenminste.
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Helaas, Coos is er in ronde 2 uitgevallen en hij heeft Priscella verslagen. Dus het minst populair was hij niet.
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 14:33 schreef Gert het volgende:[..]
Jezus, dat is toch wel zo'n beetje de meest impopulaire bewoner ooit, op dit forum tenminste.
Om een antwoord te geven op je vraag. Nee BB heeft mij niet contractueel vastgelegd dat ik bepaalde uitlatingen niet mag verrichten.
Ik weet wel dat de mensen van BB altijd normaal met mij zijn omgegaan en dit is een understatement, ik absoluut niet de behoefde heb om vanuit een beschermde omgeving lekker gaan zitten hakken.
Wie goed ontmoet.... en ik heb alleen maar postieve reacties op mijn karikatuur. Tevens ben ik er niet de persoon naar om met wrok om te kijken. BB3 is finito, ik vind het heerlijk om als toeschouwer het hele circus te aanschouwen. En probeer me een beetje voor te stellen hoe bepaalde bewoners zich voelen. Geloof me je wil niet ruilen. Vanavond staan wij weer een biertje weg te tikken met een hoop lol. Zij zetten tien flessen Champagne aan hun mik en het kost je de grootste moeite om de snelkookpan even te ontvluchten. (De alcohol is eigenlijk meer het vuur omhoog dan het ventiel eraf.
Gert-Jan
quote:Yep, second place is first loser.
Op vrijdag 13 september 2002 14:19 schreef bauer het volgende:
Being second sucks!
Derde kan je dit topic in ieder geval niet meer worden . 'tZal een close finish worden hier geloof ik...
quote:Ja? Een glaasje of vier, vijf lijkt me wel relaxt eigenlijk, alleen is het moeilijk om het daar vervolgens bij te laten natuurlijk.
Op vrijdag 13 september 2002 15:23 schreef bauer het volgende:
De alcohol is eigenlijk meer het vuur omhoog dan het ventiel eraf.
Toch maakt die alcohol het vanuit voyeuristisch oogpunt een stuk leuker!
Wat me wel klote lijkt in dat huis: niet zo gek veel ophebben, en dan steeds te horen krijgen dat je geen volwaardige gesprekspartner bent omdat je dronken bent.
Wat me echter het aller allerklotigste lijkt, is dat je een keer heel dronken bent geworden, en dan de volgende dag niet meer helemaal weet wat je gezegd en gedaan hebt. Een half miljoen mensen weten precies wat jij gedaan hebt, maar jijzelf niet! Vreselijk!
Stefan bijvoorbeeld, zal vanavond vast wel een mooi stukje zendtijd krijgen.
p.s. nog eens sorry voor de offtopic-praat, maar het is er een beetje van gekomen door de plotselinge verschijning van een insider. Moet maar, voor een keertje, toch?
* BIG BROTHER BEWONERS BATTLE FINALE *
Bart BB1 vs. Gert-Jan BB3
Als je er zo naar kijkt hebben ze wel wat overeenkomsten. Winnaars (ok GJ net niet) against all odds, hebben beide niet het meest gemakkelijk gekregen door hun medebewoners. Alleen dat roept al veel sympathie op, zeker als het onterecht is.
Maar tussen deze twee is Bart toch wel de meest overtuigende winnaar voor mij. Van de beiden vond ik hem toch het meest 'puur' (als dat nog geen besmet woord is).
Morgen heb ik het druk, dus de uitslag: Woensdag om 21.00 uur!
tot nu toe nog de meest terechte winnaar van eender welke BB, dus ook hier
Als "Coos BB3 the Battle" er nog in had gezeten had was dat mijn winnaar geweest, helaas was de interpretatie van Hummies "the battle" een stuk minder ruim als dat ik gehoopt had.
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 13:33 schreef marky het volgende:
Uitslag.... waar blijft de uitslag?
quote:(@ your service
Op maandag 16 september 2002 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dat er nog weinig mensen hebben gestemd.Morgen heb ik het druk, dus de uitslag: Woensdag om 21.00 uur!
De definitieve uitslag wordt bekend voor de live-uitzending van vandaag.
Gefeliciteerd Bart!
quote:Iets zegt me, dat het zo niet klopt (zoals het hier staat....)
Op vrijdag 20 september 2002 08:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar de eindstand:
* BIG BROTHER BEWONERS BATTLE WINNAAR *
BART BB1 vs. Gert-Jan BB3 (8-13)
quote:Dat idee had ik ook al
Op vrijdag 20 september 2002 10:57 schreef Tovaho het volgende:[..]
Iets zegt me, dat het zo niet klopt (zoals het hier staat....)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |