whehequote:"Op de tweede verdieping vlakbij de ingang zitten ze in hun met boeken afgebakende territorium. Ze zijn zeldzaam in hun soort, erg schuw en maar enkele keren gespot in deze omgeving. Soms kun je een glimp van ze opvangen tussen alle boeken en kasten door. In deze oase van krolse mensenwezens, daar zitten ze. Een klein groepje écht studerende studentes, schitterend om te zien..."
Ik geloof direct dat die koffertjes retehandig zijn, maar ik vind ze echt spuuglelijk. Een beetje als een dakkoffer op een mooie auto verpesten ze het hele ding.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Koffertje is chill. Rijdend de wetboeken erin en op de faculteit het pak
Daar zit wat inquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Koffertje is chill. Rijdend de wetboeken erin en op de faculteit het pak
Ah, ik denk dat het bij mij een zooitje zou worden als ik dat zou mogen doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
Jezus volgens mij ken ik dit arrest nog.
En ja ik bedoelde idd (veel) keuzevrijheid mbt vakken NotGuilty.
Zijn zeker motor waarop het heel mooi is. Maar deze is ook voornamelijk praktisch.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof direct dat die koffertjes retehandig zijn, maar ik vind ze echt spuuglelijk. Een beetje als een dakkoffer op een mooie auto verpesten ze het hele ding.
Dat is geen domme vraag; ik heb uiteraard ook een verplicht programma dat ik gewoon zal moeten doorlopen wil ik mijn LLB halen en in aanmerking komen voor civiel effect. Er is wel een (veel) vrijere variant, de open bachelor. Die biedt dan ook geen civiel effect.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet een beetje rommelig? Je moet toch uiteindelijk bepaalde vakken hebben gedaan?
Sorry als ik nu hele domme vragen stel hoorWij moeten namelijk gewoon verplicht alles volgen en er valt niks te kiezen. Civiel effect zit er ook bij inbegrepen.
Wat is een concreet voordeel dat je er aan hebt?
Jawel eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef Yreal het volgende:
Maar jongens, spotles mag 5 vakken zelf kiezen. Das niet zo bijzonder toch?
Ja welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef Yreal het volgende:
Maar jongens, spotles mag 5 vakken zelf kiezen. Das niet zo bijzonder toch?
quote:
Overal zit toch wel wat keuzenruimte in? Leiden heeft er 30, uva heeft er 30, Eur HAD er 15quote:
'Het knechtje dat eigenlijk gewoon een willoos werktuig was'quote:
Yreal, ik denk dat het kunnen kiezen an sich niet zo bijzonder is, maar ik denk dat het wel bijzonder is dat je elk vak op elk moment kunt volgen zonder daarmee direct een of twee semesters studievertraging op te lopen. Voorbeeld: ik liep een beetje vast op staatsrecht en bestuursrecht; ik had te weinig tijd voor te veel stof. Toen de vakken aan de kant gelegd en strafrecht opgepakt. Zonder kleeurscheuren door de tentamenronde gekomen en inmiddels heb ik beide vakken alsnog gehaald.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Overal zit toch wel wat keuzenruimte in? Leiden heeft er 30, uva heeft er 30, Eur HAD er 15
Quod non. Bij mij niet althans.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Overal zit toch wel wat keuzenruimte in? Leiden heeft er 30, uva heeft er 30, Eur HAD er 15
Dit is wel een mooi voorbeeld inderdaadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal, ik denk dat het kunnen kiezen an sich niet zo bijzonder is, maar ik denk dat het wel bijzonder is dat je elk vak op elk moment kunt volgen zonder daarmee direct een of twee semesters studievertraging op te lopen. Voorbeeld: ik liep een beetje vast op staatsrecht en bestuursrecht; ik had te weinig tijd voor te veel stof. Toen de vakken aan de kant gelegd en strafrecht opgepakt. Zonder kleeurscheuren door de tentamenronde gekomen en inmiddels heb ik beide vakken alsnog gehaald.
En daarnaast heb ik haast ongelimiteerd keuzevrijheid. Ik kan 5 vakken van 5 faculteiten kiezen, aanschuifonderwijs aan een andere universiteit inbrengen, stage lopen, een summer school volgen en nog wat opties.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Waar studeer je dan eigenlijk fysiek? Ik weet dat er vlak bij het station in Zwolle een gebouw zit met in koeienletters Open Universiteit er op, maar meer weet ik er ook niet vanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En daarnaast heb ik haast ongelimiteerd keuzevrijheid. Ik kan 5 vakken van 5 faculteiten kiezen, aanschuifonderwijs aan een andere universiteit inbrengen, stage lopen, een summer school volgen en nog wat opties.
Nee dat snap ik natuurlijk wel, maar dat is meer omdat je geen colleges hebt en geen centrale tentamen momenten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal, ik denk dat het kunnen kiezen an sich niet zo bijzonder is, maar ik denk dat het wel bijzonder is dat je elk vak op elk moment kunt volgen zonder daarmee direct een of twee semesters studievertraging op te lopen. Voorbeeld: ik liep een beetje vast op staatsrecht en bestuursrecht; ik had te weinig tijd voor te veel stof. Toen de vakken aan de kant gelegd en strafrecht opgepakt. Zonder kleeurscheuren door de tentamenronde gekomen en inmiddels heb ik beide vakken alsnog gehaald.
Ja maar dat mogen wij ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En daarnaast heb ik haast ongelimiteerd keuzevrijheid. Ik kan 5 vakken van 5 faculteiten kiezen, aanschuifonderwijs aan een andere universiteit inbrengen, stage lopen, een summer school volgen en nog wat opties.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
'Het knechtje dat eigenlijk gewoon een willoos werktuig was'
De hele werkgroep lag dubbel toen de docent dit op zo zei destijds. Ook met zo'n grijns erbij dat het nog fouter maakte dan het al was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |