23.00 midden in de nacht ? Dus je mag met een enkeltje retour reizen, dan heb je intentie om te betalen ??? Is dat een nieuwe regel ?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Brum_brum het volgende:
Midden in de nacht in een van de laatste treinen iemand de trein uitschoppen omdat ze een kaartje heeft die de andere kant op gaat. Als het echt waar is zou ze met dat kaartje toch wel bewezen moeten hebben dat haar intentie niet was om zwart te rijden
.... Ik ben ooit door een conducteur uit de trein gezet omdat ik 20 minuten voor het einde van de spits in een 3/4e lege trein mijn fiets had meegenomen. Ik heb hem even zitten doorvragen over de voorwaarden op dat kaartje en hij kende ze niet eens de troeftoeter.
Je hebt het verhaal van de conducteur al gehoord?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Brum_brum het volgende:
Midden in de nacht in een van de laatste treinen iemand de trein uitschoppen omdat ze een kaartje heeft die de andere kant op gaat.
Blijkbaar niet, echt een slecht verhaal. En nog verkeerd opgeschreven ook, het meisje zei het anders dan wat er stond.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef n00b13 het volgende:
Alles wat we nu hebben verzonnen, dat moet zo'n journalist toch ook kunnen!
De NS heeft de verantwoordelijkheid mensen- mn vrouwen en zeker jonge meisjes - niet om 11 uur s-avonds op een onveilige plek de trein uit te mieteren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:50 schreef QBay het volgende:
Is de NS een kinderopvang? Nee dus. Volkomen terecht lijkt mij.
Zou ze misschien blut geweest zijn?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:59 schreef macca728 het volgende:
Ze had gewoon de bus moeten pakken, lijn 26 maar Den Haag HS.
Die reed nog wel een tijdje daar bij station Moerwijk.
Zo niet mag je gewoon blijven zitten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:00 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een conducteur zei 'ga er maar uit en koop maar een kaartje'. Altijd heb ik, of anderen in mijn omgeving, boetes moeten betalen.
Dan pak je een taxi naar huis en laat je je ouders betalen bij thuiskomst. Zo moeilijk is het allemaal niet. Ik ging verdomme in mijn eentje door Londen heen toen ik 16 was met taxi, bus en metro. Ook om 23 uur 's avonds. Het is treurig gesteld met de zelfredzaamheid van de jeugd van tegenwoordig. Mijn opa liep in 1944 van bezet Utrecht naar bevrijd Nederland om bij de boeren voedsel te ronselen. Toen was er ook geen politie die aan de lijn bleef. Ik walg van dit soort mensen zonder ruggengraat die de verantwoordelijkheid voor hun eigen domme acties op anderen afschuiven. Toont mooi aan waarom er in Nederland zoveel mensen in de bijstand zitten.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou ze misschien blut geweest zijn?
Ze zei zelf dat "er geen bussen en trams reden". Niet dat ze daar geen geld voor had.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou ze misschien blut geweest zijn?
ik heb nog maar een keer meegemaakt dat iemand wel een boete kreeg, en toen was het een arrogant kutkind en er liep een hele kudde controleurs door de trein.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:00 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een conducteur zei 'ga er maar uit en koop maar een kaartje'. Altijd heb ik, of anderen in mijn omgeving, boetes moeten betalen.
of dat ze gematst zou worden, want meisje.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
En hoe had ze de boete betaalt ? Misschien had ze wel geen ID kaart. Ze had er ws op gerekend gewoon alsnog een kaartje te kunnen kopen of geen controle te krijgen.
Onzin, in dat geval een boete geven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Zie het probleem niet? Ze reed zwart.
Als je alleen met de trein reist is dat helemaal je eigen verantwoordelijkheid en heeft de NS daar totaal niets mee te maken.
Of mensen zien een meisje waarvan de verklaring gewoon aan alle kanten rammelt.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:52 schreef matthijst het volgende:
Haha, losers lezen "indorocker" en dan maakt het niet meer uit wat de NS gedaan heeft; het kind was hoe dan ook fout. Al hadden ze het kind met trein en al overreden; had ze maar geen Indo moeten zijn.
Maar als er straks een keer sneeuw op de rails ligt.
Sinds wanneer is het nu weer mis met Indo's? Voor treinkapingen is ze paar decennia te laat.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:52 schreef matthijst het volgende:
Haha, losers lezen "indorocker" en dan maakt het niet meer uit wat de NS gedaan heeft; het kind was hoe dan ook fout. Al hadden ze het kind met trein en al overreden; had ze maar geen Indo moeten zijn.
Maar als er straks een keer sneeuw op de rails ligt.
Onzin, een reiziger heeft zelf de verantwoordelijkheid om een geldig kaartje te kopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De NS heeft de verantwoordelijkheid mensen- mn vrouwen en zeker jonge meisjes - niet om 11 uur s-avonds op een onveilige plek de trein uit te mieteren.
Ze wilde naar een volgend station wat 2 minuten verder was maar dat mocht niet.
Ze wilde een kaartje kopen bij de automaat op het perron, maar de conducteur wilde niet een minuutje wachten.
Dit is a-sociaal gedrag van de NS-dame.
Ze raakte een beetje in paniek, lijkt me, maar gelukkig was er een politie-agent aan de telefoon - die overigens wist van de onveiligheid op dat station - die voor haar aan de telefoon bleef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |