abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121491957
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:19 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Er is een pannenkoekenhuis naast :)
Weer wat geleerd...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 13 januari 2013 @ 01:36:24 #127
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121492045
Midden in de nacht in een van de laatste treinen iemand de trein uitschoppen omdat ze een kaartje heeft die de andere kant op gaat :'). Als het echt waar is zou ze met dat kaartje toch wel bewezen moeten hebben dat haar intentie niet was om zwart te rijden :').... Ik ben ooit door een conducteur uit de trein gezet omdat ik 20 minuten voor het einde van de spits in een 3/4e lege trein mijn fiets had meegenomen. Ik heb hem even zitten doorvragen over de voorwaarden op dat kaartje en hij kende ze niet eens de troeftoeter.
  zondag 13 januari 2013 @ 01:36:40 #128
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_121492053
Alles wat we nu hebben verzonnen, dat moet zo'n journalist toch ook kunnen!
pi_121492109
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Brum_brum het volgende:
Midden in de nacht in een van de laatste treinen iemand de trein uitschoppen omdat ze een kaartje heeft die de andere kant op gaat :'). Als het echt waar is zou ze met dat kaartje toch wel bewezen moeten hebben dat haar intentie niet was om zwart te rijden :').... Ik ben ooit door een conducteur uit de trein gezet omdat ik 20 minuten voor het einde van de spits in een 3/4e lege trein mijn fiets had meegenomen. Ik heb hem even zitten doorvragen over de voorwaarden op dat kaartje en hij kende ze niet eens de troeftoeter.
23.00 midden in de nacht ? Dus je mag met een enkeltje retour reizen, dan heb je intentie om te betalen ??? Is dat een nieuwe regel ?
pi_121492145
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Brum_brum het volgende:
Midden in de nacht in een van de laatste treinen iemand de trein uitschoppen omdat ze een kaartje heeft die de andere kant op gaat :').
Je hebt het verhaal van de conducteur al gehoord?
pi_121492151
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef n00b13 het volgende:
Alles wat we nu hebben verzonnen, dat moet zo'n journalist toch ook kunnen!
Blijkbaar niet, echt een slecht verhaal. En nog verkeerd opgeschreven ook, het meisje zei het anders dan wat er stond.
pi_121492698
Ze had gewoon de bus moeten pakken, lijn 26 maar Den Haag HS.

Die reed nog wel een tijdje daar bij station Moerwijk.
pi_121493128
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:50 schreef QBay het volgende:
Is de NS een kinderopvang? Nee dus. Volkomen terecht lijkt mij.
De NS heeft de verantwoordelijkheid mensen- mn vrouwen en zeker jonge meisjes - niet om 11 uur s-avonds op een onveilige plek de trein uit te mieteren.
Ze wilde naar een volgend station wat 2 minuten verder was maar dat mocht niet.
Ze wilde een kaartje kopen bij de automaat op het perron, maar de conducteur wilde niet een minuutje wachten.
Dit is a-sociaal gedrag van de NS-dame.
Ze raakte een beetje in paniek, lijkt me, maar gelukkig was er een politie-agent aan de telefoon - die overigens wist van de onveiligheid op dat station - die voor haar aan de telefoon bleef.
  zondag 13 januari 2013 @ 02:21:20 #134
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_121493164
Nederland is veilig. Overal en altijd. Wie anders beweert is een vuile PVV'er die zijn onderbuik onder controle moet houden. Er is dus geen enkele reden om dat meisje niet uit de trein te zetten aangezien dat toch wel goed komt.
pi_121493202
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:59 schreef macca728 het volgende:
Ze had gewoon de bus moeten pakken, lijn 26 maar Den Haag HS.

Die reed nog wel een tijdje daar bij station Moerwijk.
Zou ze misschien blut geweest zijn?
  zondag 13 januari 2013 @ 02:26:06 #136
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_121493232
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:00 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een conducteur zei 'ga er maar uit en koop maar een kaartje'. Altijd heb ik, of anderen in mijn omgeving, boetes moeten betalen.
Zo niet mag je gewoon blijven zitten.
Vaak genoeg meegemaakt dat een conducteur gewoon door gaat en de betreffende persoon laat zitten. Natuurlijk is dat grotendeels omdat dan de betreffende persoon zich gedraagt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_121495021
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dan pak je een taxi naar huis en laat je je ouders betalen bij thuiskomst. Zo moeilijk is het allemaal niet. Ik ging verdomme in mijn eentje door Londen heen toen ik 16 was met taxi, bus en metro. Ook om 23 uur 's avonds. Het is treurig gesteld met de zelfredzaamheid van de jeugd van tegenwoordig. Mijn opa liep in 1944 van bezet Utrecht naar bevrijd Nederland om bij de boeren voedsel te ronselen. Toen was er ook geen politie die aan de lijn bleef. Ik walg van dit soort mensen zonder ruggengraat die de verantwoordelijkheid voor hun eigen domme acties op anderen afschuiven. Toont mooi aan waarom er in Nederland zoveel mensen in de bijstand zitten.
  zondag 13 januari 2013 @ 08:44:50 #138
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_121495034
Als je 16 bent en geen idee heb hoe je een juist kaartje kan kopen verdien je niet beter.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_121495103
Bovendien ga ik er ook nog vanuit dat dit meisje behoorlijk door het lint ging of totaal niet wilde meewerken bij het uitschrijven van de boete. Ja dan verdien je het om de trein te worden uitgezet. Ik heb ook diverse malen bewust en onbewust zwart gereden en altijd netjes als een kerel de boete aanvaard zonder smoesjes, bedreigingen, gevloek en getier. Heeft er zels nog eens toe geleid dat een conducteur zei: je gedraagt je zo netjes, laat maar zitten.
pi_121495141
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ze zei zelf dat "er geen bussen en trams reden". Niet dat ze daar geen geld voor had.
En de claim dat er geen bussen en trams reden is onzin. Van Moerwijk naar Rijswijk heb je zelfs meerdere keuzes, waaronder een directe verbinding. Het is dan ook maar een kippeneindje.
pi_121495172
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:00 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een conducteur zei 'ga er maar uit en koop maar een kaartje'. Altijd heb ik, of anderen in mijn omgeving, boetes moeten betalen.
ik heb nog maar een keer meegemaakt dat iemand wel een boete kreeg, en toen was het een arrogant kutkind en er liep een hele kudde controleurs door de trein.
pi_121495215
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

En hoe had ze de boete betaalt ? Misschien had ze wel geen ID kaart. Ze had er ws op gerekend gewoon alsnog een kaartje te kunnen kopen of geen controle te krijgen.
of dat ze gematst zou worden, want meisje.
Je krijgt de boete thuis gestuurd, moet je je wel kunnen identificeren. Ervaren fraudeurs geven een ander adres op
pi_121495271
Er is daar wel degelijk een tram en bushalte.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 13 januari 2013 @ 09:32:06 #144
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_121495345
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Zie het probleem niet? Ze reed zwart.
Als je alleen met de trein reist is dat helemaal je eigen verantwoordelijkheid en heeft de NS daar totaal niets mee te maken.
Onzin, in dat geval een boete geven.
pi_121495426
Eigen schuld
pi_121495438
Niets aan de hand toch? Ze wordt uit de trein gezet omdat ze geen geldig kaartje heeft. Kan je toch mooi naar de kaartautomaat op een nieuw kaartje te kopen, of gewoon om de bus/tram te pakken. Er zit ongeveer 1800 meter tussen Station Moerwijk en station Rijswijk. Dat zou je ook nog gewoon kunnen lopen.
  zondag 13 januari 2013 @ 09:52:44 #147
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_121495508
Haha, losers lezen "indorocker" en dan maakt het niet meer uit wat de NS gedaan heeft; het kind was hoe dan ook fout. Al hadden ze het kind met trein en al overreden; had ze maar geen Indo moeten zijn.
Maar als er straks een keer sneeuw op de rails ligt.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_121495552
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 09:52 schreef matthijst het volgende:
Haha, losers lezen "indorocker" en dan maakt het niet meer uit wat de NS gedaan heeft; het kind was hoe dan ook fout. Al hadden ze het kind met trein en al overreden; had ze maar geen Indo moeten zijn.
Of mensen zien een meisje waarvan de verklaring gewoon aan alle kanten rammelt.
Maar goed, het was een sprinter. Die hangen vol met cameras, dus we horen vanzelf wat er echt gebeurd is.
pi_121495682
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 09:52 schreef matthijst het volgende:
Sinds wanneer is het nu weer mis met Indo's? Voor treinkapingen is ze paar decennia te laat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_121495694
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De NS heeft de verantwoordelijkheid mensen- mn vrouwen en zeker jonge meisjes - niet om 11 uur s-avonds op een onveilige plek de trein uit te mieteren.
Ze wilde naar een volgend station wat 2 minuten verder was maar dat mocht niet.
Ze wilde een kaartje kopen bij de automaat op het perron, maar de conducteur wilde niet een minuutje wachten.
Dit is a-sociaal gedrag van de NS-dame.
Ze raakte een beetje in paniek, lijkt me, maar gelukkig was er een politie-agent aan de telefoon - die overigens wist van de onveiligheid op dat station - die voor haar aan de telefoon bleef.
Onzin, een reiziger heeft zelf de verantwoordelijkheid om een geldig kaartje te kopen.
En waarom de politie bellen als je moeder een taxi kan regelen, er een bus rijdt en een tram ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')