Oooh morgen mag je zelf, vetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
@spees nee was vandaag derby toernooimorgen is de Fresh meat idd.
Cif is net ook even komen kijkenal een aantal leden ontmoet ook *nu nog meer zin in*
Ook onze kapsters?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
@spees nee was vandaag derby toernooimorgen is de Fresh meat idd.
Cif is net ook even komen kijkenal een aantal leden ontmoet ook *nu nog meer zin in*
Ja L. Stond ook te spelen, kapster was er ook (zag 1 iig) Hun wedstrijden waren weer het spannendsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook onze kapsters?![]()
En stond L. op de baan?
Mijn gerecht (ik had heet genomen) was echt extreeeeem lekkerquote:
zijn ze goed gelukt?quote:
Why?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vergeet noorderslag elk jaar tot ik het op tv zie godverik wil er een keer naartoe.
It's not me, it's zhe winequote:Op zondag 13 januari 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dafuq have I done, ermahgerd Facebook![]()
![]()
Ik moet een slot op m'n telefoon die ik niet meer snap als ik wijn op heb
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
It's not me, it's zhe wine
Ik had net hier gelezen dat je had genierkt en alles, toen zag ik Facebook met al die vage posts en toen moest ik ff lachenquote:
En terechtquote:Op zondag 13 januari 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had net hier gelezen dat je had genierkt en alles, toen zag ik Facebook met al die vage posts en toen moest ik ff lachen
zatlapquote:Op zondag 13 januari 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het wel echt een prestatie dat ik zonder afstappen enzo naar huis ben gefiets en niet eens ergens tegenaan ben gefietst enzo
IK WORD PARANOIA VAN MIJN LEERSTOFquote:
Over 24 uur en 3 minuten heb ik filosofie herquote:Op zondag 13 januari 2013 12:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
IK WORD PARANOIA VAN MIJN LEERSTOF
klote toetsweek
succesquote:Op zondag 13 januari 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Over 24 uur en 3 minuten heb ik filosofie her
Ik heb al wel geleerd de hele week dus dat scheelt mehequote:Op zondag 13 januari 2013 12:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
succes
ik moet 80 geneesmiddelen uit mn kop leren(dus 80x3 namen
)
ik nietquote:Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al wel geleerd de hele week dus dat scheelt mehe
die jongen heeft ook al geen alcoholtolerantiequote:Op zondag 13 januari 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
En hij hoeft geen eten einzdie gaat zo nierken
Respectquote:Op zondag 13 januari 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Net al visite gehad met drie kinders, einz
Neequote:Op zondag 13 januari 2013 12:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
die jongen heeft ook al geen alcoholtolerantieheeft ie wel halve liter water gedronken voordat ie ging slapen?
Hel op zondagochtendquote:Op zondag 13 januari 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Net al visite gehad met drie kinders, einz
ehrmahgerd ik wil foto's zien straksquote:Op zondag 13 januari 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
Prehehe dronkaards![]()
Holo nagellak die straks macht met m'n holo hotpants
Als ik het straks niet vergeetquote:Op zondag 13 januari 2013 13:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ehrmahgerd ik wil foto's zien straks
Heb je wel lekker gegeten?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:44 schreef megamandy het volgende:
Dinershow
Maar, op het einde kreeg ik een goodiebag vol spullen van Laneche en M. heeft een Apple tv gekregen (die hij eigenlijk gister zelf al had willen kopen).
Gelukkig was Kattekwaad een stuk leuker
Ja, ze hadden aardappelkrokettenquote:
Ff de tenten afbellen waar jullie geweest zijn?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
Sjon is gister z'n bloedglucosemeter verloren tijdens het stappende derp
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, primakarma had ons nog wat tegoed zo blijkt, alles gaat belachelijk makkelijk
Wat fijn om te lezen zeg! En jullie hadden inderdaad nog wat tegoed van karma, jullie verdienen een makkelijke babyquote:Op zondag 13 januari 2013 17:44 schreef Incantrix het volgende:
Zeker wetenengeltje op onze schouders
Die was zijn draai even heel erg kwijt, maar lijkt nu weer een beetje te settelende baby vind hij leuk en lief en hij helpt graag
hij is niet jaloers ofzo, echt heel fijn!
Nice, waarquote:Op zondag 13 januari 2013 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Vakantie geboekt (vrijstaand huisje met privé zwembad EINZ!!!11!!! )
Nu verder zolder opruimen
Klinkt echt heel goed! Ben zo blij voor jullie.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:44 schreef Incantrix het volgende:
Zeker wetenengeltje op onze schouders
Die was zijn draai even heel erg kwijt, maar lijkt nu weer een beetje te settelende baby vind hij leuk en lief en hij helpt graag
hij is niet jaloers ofzo, echt heel fijn!
Ik blijf toch altijd hieraan denken als mensen dat zeggen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twijfelen of ik een pony moet nemen
Wat moet je dan zeggen?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik blijf toch altijd hieraan denken als mensen dat zeggen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat fijn om te lezen zeg! En jullie hadden inderdaad nog wat tegoed van karma, jullie verdienen aan makkelijke baby
je bent toch niet onze buren op huwelijksreis hequote:Op zondag 13 januari 2013 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Vakantie geboekt (vrijstaand huisje met privé zwembad EINZ!!!11!!! )
Nu verder zolder opruimen
EHWMYGEWRD NEEM DEZE SPEES!quote:Op zondag 13 januari 2013 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik blijf toch altijd hieraan denken als mensen dat zeggen.
[ afbeelding ]
Waarom dequote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had vandaag een baby van 4 weken vast
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]Thnx
Dat is wel gelukt zeg maar, haha! Enige is dat ze nu erg krampjes heeft, heel sneu.. Maar met een beetje geluk is dat maar even.
Thnx ook, BambiEn whehe, daar dacht ik eerst ook aan
It's not me it's zah WINE, BUY PONIES DIT DAT ALLES
Ik wil heul niet zo'n ponyquote:Op zondag 13 januari 2013 19:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en spees neem een ponyDan mag je hem hier stallen en heb je er een 4jarige BFF bij
![]()
Aaawhquote:
nope, dat kan niet want we hebben geen buren daar op vakantiequote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch niet onze buren op huwelijksreis he
Klinkt leuk!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd!! Overal spierpijn. Het was rete zwaar en vermoeiend en tof en fantastisch allesmeteen ingeschreven dus nu is het 13 weken lang kei hard werken
*zin in*
Ow en niet 1 keer onbewust gevallenviel me niet tegen
(ja wel veel bewust gevallen want dat was 1 van de oefeningen
)
Ik kan daar zo slecht tegen, het is 14 januari.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Dit weekend trouwens Django Unchained gezien, bij deze nu al de beste film van 2013allemaal gaan kijken anders mis je echt wat, bazenfilm
In heel 2012 is er geen film uitgekomen die beter is dan deze en als je ziet wat er voor 2013 op de planning staat zullen er weinig films deze overtreffenquote:Op maandag 14 januari 2013 08:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen, het is 14 januari.
Je hebt het over 2013 dus daar heeft 2012 niks mee te maken. Tevens heb je niet alle films voor 2013 ook gezien dus je kunt gewoon niet zeggen dat het de beste film is, wacht maar tot 31 decemberquote:Op maandag 14 januari 2013 08:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In heel 2012 is er geen film uitgekomen die beter is dan deze en als je ziet wat er voor 2013 op de planning staat zullen er weinig films deze overtreffen
Jezus ik zal nog eens een tip gevenquote:Op maandag 14 januari 2013 08:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt het over 2013 dus daar heeft 2012 niks mee te maken. Tevens heb je niet alle films voor 2013 ook gezien dus je kunt gewoon niet zeggen dat het de beste film is, wacht maar tot 31 december![]()
/autist
Je kunt het toch niet de beste film van een jaar vinden als dat jaar pas 2 weken oud is, maar goedquote:Op maandag 14 januari 2013 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jezus ik zal nog eens een tip gevenook goedemorgen
Als je hem niet wilt kijken hoef het ook niet, ik dwing niemand, ik geef alleen maar een tipEn als ik het de beste film van 2013 vind dan is dat mijn mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn
Prima, jij vind dat het niet kan, ik vind dat het wel kan, succesquote:Op maandag 14 januari 2013 08:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt het toch niet de beste film van een jaar vinden als dat jaar pas 2 weken oud is, maar goed![]()
Ik heb géén idee waar die film over gaat dus ik kan ook niet zeggen of ie goed of slecht is
Nee hoor, maar ik heb geen zin om een verklaring af te leggen op maandagochtend om 9 uur als ik gewoon vrolijk binnen komquote:
ermahgerd derbygirlquote:Op maandag 14 januari 2013 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
Armen aw.. rug aw... Benen aw...
Conditie van noppes
Goeiemorgen verder
Had je ook nog foto's?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:14 schreef PriemGirl het volgende:
Armen aw.. rug aw... Benen aw...
Conditie van noppes
Goeiemorgen verder
Nog lang nie jongeuhquote:
Eum neequote:
Tis nie glad hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga maar naar de wc en me dan begeven in de vrieskou.
Ik hoop dat ik niet van mn fiets flikker[ afbeelding ]
Succes ! Het is retekou..... Ik dacht dat ik doodging toen ik met samson aan het wandelen wasquote:Op maandag 14 januari 2013 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga maar naar de wc en me dan begeven in de vrieskou.
Ik hoop dat ik niet van mn fiets flikker[ afbeelding ]
Nietquote:Op maandag 14 januari 2013 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ
ik wil koffie halen is het koffie apparaat wegwie de fuck doet dat een ambtenaar op de maandagochtend aan
oh lekker danquote:Op maandag 14 januari 2013 10:04 schreef Loqi het volgende:
stadsverwarming ligt er uit1,5 wijk zonder warm water
![]()
![]()
![]()
Goede timing welquote:Op maandag 14 januari 2013 10:04 schreef Loqi het volgende:
stadsverwarming ligt er uit1,5 wijk zonder warm water
![]()
![]()
![]()
mhehe nog niet, ik heb een bazentrui (zo'n Nepalees geval)quote:Op maandag 14 januari 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh lekker dan
Heb je je muts al op?
ja wel hequote:Op maandag 14 januari 2013 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goede timing wel!!
Ik hoop dat het snel opgelost is
Kun je niet naar je ouders of ergens waar ze wel warm water hebben?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:10 schreef Loqi het volgende:
hoewel ik vanavond weg moet en nu mn vogelnest niet kan wassen (ja met koud water) dus dan maar wel een muts op doe
ik weet t niet, heb geen metertjesquote:Op maandag 14 januari 2013 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe warm (eh koud) is t nu bij je binnen?
mijn ouders en schoonouders wonen ook in die 2 wijkenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je niet naar je ouders of ergens waar ze wel warm water hebben?
Oh Fuuuuquote:Op maandag 14 januari 2013 10:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
mijn ouders en schoonouders wonen ook in die 2 wijken![]()
heb je geen thermostaat???quote:Op maandag 14 januari 2013 10:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik weet t niet, heb geen metertjes
beneden is het iig nog best oke, maar boven is het al koud (de verwarming staat sowieso nooit aan boven)
daar zit toch ook een thermometer in?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee, ik heb zon ouderwetse draaiknop unit
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar zit toch ook een thermometer in?
Ow fuuuu zegquote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zonne, maar dan niet zo vies![]()
die staat normaal op 18, maar het is al sinds gisteren stuk, dus ik heb geen idee tot wanneer die gewerkt heeft en hoe warm t dus is nu
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow fuuuu zeg![]()
Ik zou honderdmiljoenmiljard dekens zoeken en een nest inmaken
![]()
Als je last hebt van je maag als gevolg van kater: kamillethee drinken!! Echt serieus een wondermiddelquote:Op maandag 14 januari 2013 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn lichaam is nog steeds over de zeik van de alcohol, echt zo'n klote gevoel in m'n maag/buik iets en half misselijk
Shit, das nie tofquote:Op maandag 14 januari 2013 10:21 schreef Loqi het volgende:
[..]met poussen
gisteren om 7 uur zijn we gegaan en toen deed t t nog iig, dus tis nog niet retekoud
maar ik wil douchen!!!!!![]()
En vooruit werken?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had geen iPad bij dus nu ga ik me maar 2 uur vermaken aan een schoolPC
Leren voor tentamens dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
semester begint volgende week pas dus ik kan helemaal niks doen.
yeah ik heb 2 herren maar ik kan alleen iets voor die van over 2 uur doen. Morgen is een open boek tentamenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leren voor tentamens dan?
Fijne tentamens zijn dat altijd jaquote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeah ik heb 2 herren maar ik kan alleen iets voor die van over 2 uur doen. Morgen is een open boek tentamen
Maar het is filosofie dus ik kan er niet echt supergoed voor leren, het is gewoon een wazig verhaal opschrijven en hopen dat je een voldoende hebt
Dafuqquote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En oh my, onze lang verloren collega is terug
Die deed, terwijl ze nog hier was, zulke stomme dingenEn toen bleek ze zwanger te zijn, had ze niet aan de safety officer verteld en is dus tot ongeveerd 5 maanden zwangerschap gewoon lekker het lab opgeweest zonder check of al die chemische stoffen misschien toch nie zo handig zijn voor een ongeboren baby
![]()
Per augustus op vakantie/verlof en net dus terug. Maar man en baby zitten nog in de Oekraïne. Ik vraag me serieus af hoe lang die nog hier blijft
Maar goed ik heb me erbij neergelegd dat het geen ramp is als ik filo opnieuw moet doenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijne tentamens zijn dat altijd ja
lolwhut, de baby is in het buitenland?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En oh my, onze lang verloren collega is terug
Die deed, terwijl ze nog hier was, zulke stomme dingenEn toen bleek ze zwanger te zijn, had ze niet aan de safety officer verteld en is dus tot ongeveerd 5 maanden zwangerschap gewoon lekker het lab opgeweest zonder check of al die chemische stoffen misschien toch nie zo handig zijn voor een ongeboren baby
![]()
Per augustus op vakantie/verlof en net dus terug. Maar man en baby zitten nog in de Oekraïne. Ik vraag me serieus af hoe lang die nog hier blijft
Ja, met de vaderquote:Op maandag 14 januari 2013 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lolwhut, de baby is in het buitenland?
Jemigquote:Op maandag 14 januari 2013 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, met de vader
En zij zit hier
Officieel duurt een PhD 4 jaar. Zij is december 2011 begonnen en in diezelfde maand nog zwanger geworden. Vanaf augustus is ze dus terug naar Oekraïne gegaan en vanaf vandaag weer terug. Zonder man en kind.. Officieel dus nog voor 3 jaar. Haar man was eerst ook hier, maar die spreekt geen woord Engels en had hier dus ook geen baan. En ze woonden in een space box, soort bouwkeet, die ze hier op de campus hebben staan. Is goedkoop, maar geen plek voor een baby. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat je happy bent met hier wonen/werken terwijl je kind dus heel ver weg zit![]()
Inmiddels is haar begeleider ook niet meer in dienst, dus vraag me af wat ze met haar willen doen
Dat is ze ook inderdaad. Ik vraag me dan alleen af of er geen andere manieren zijn om geld te verdienen en toch wat dichter bij je gezin te zijn. En het is niet bepaald een sociaal typetje (ze gaat bv expres 10 min eerder naar de kantine dan wij, zodat ze zeker weten weg is als wij komen) dus dat worden 3 eenzame jaren zoquote:Op maandag 14 januari 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beetje vreemd wel, maar waarschijnlijk is zij degene die het geld moet verdienen dusja
Misschien is het iets met kinderbijslag daar? Dat je het niet krijgt als je in het buitenland zit of iets in die richting. Mja dat je je dan zo opstelt dat is haar keuze, jij hebt er toch geen last van als zij eenzaam is?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ze ook inderdaad. Ik vraag me dan alleen af of er geen andere manieren zijn om geld te verdienen en toch wat dichter bij je gezin te zijn. En het is niet bepaald een sociaal typetje (ze gaat bv expres 10 min eerder naar de kantine dan wij, zodat ze zeker weten weg is als wij komen) dus dat worden 3 eenzame jaren zo
Neuh, heb er geen last van, maar snap het gewoon nietquote:Op maandag 14 januari 2013 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien is het iets met kinderbijslag daar? Dat je het niet krijgt als je in het buitenland zit of iets in die richting. Mja dat je je dan zo opstelt dat is haar keuze, jij hebt er toch geen last van als zij eenzaam is?
Had je hem gedownload? Want die kont deze week toch pas hier in NL in de bios?quote:Op maandag 14 januari 2013 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Dit weekend trouwens Django Unchained gezien, bij deze nu al de beste film van 2013allemaal gaan kijken anders mis je echt wat, bazenfilm
Beetje vreemd verhaal, gok idd dat ze dat niet vol gaat houdenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ze ook inderdaad. Ik vraag me dan alleen af of er geen andere manieren zijn om geld te verdienen en toch wat dichter bij je gezin te zijn. En het is niet bepaald een sociaal typetje (ze gaat bv expres 10 min eerder naar de kantine dan wij, zodat ze zeker weten weg is als wij komen) dus dat worden 3 eenzame jaren zo
Staat er in prima kwaliteit opquote:Op maandag 14 januari 2013 11:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had je hem gedownload? Want die kont deze week toch pas hier in NL in de bios?
Wil hem ook zien
Wil hem toch voor het eerst op het grote scherm zienquote:Op maandag 14 januari 2013 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Staat er in prima kwaliteit opHij is nog niet uit idd
Ik had ook een trailer gezien en toen wou ik hem ook gelijk kijken
Je kunt onder het station parkeren maar geen idee of er veel plek is. Als je in de stad moet zijn kun je beter bij een transferium parkeren, kost maar 3 euro ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 11:30 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand hier hoe het parkeren bij het station van Den Bosch is?Ik overweeg om met een zaterdaggenote met de auto te gaan, maar als het parkeren ruk is.
3 euro per dag? En hoe ver is dat van het station vandaan? Want ik moet echt achter het station zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt onder het station parkeren maar geen idee of er veel plek is. Als je in de stad moet zijn kun je beter bij een transferium parkeren, kost maar 3 euro ofzo
Umm ik weet er 1 die zet je met de bus af aan het einde van de stad dus dan is het wel 15-20 min lopen naar t station. Er is er nog een maar ik weet niet waar je dan wordt afgezet. En ja maar 3 euro per dag ongeveer. Op zaterdag staan die wel vol in de middag dus ik zou wel op tijd gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
3 euro per dag? En hoe ver is dat van het station vandaan? Want ik moet echt achter het station zijn
We moeten er om half 10 zijn, dus dat is de max tijd van aankomst.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Umm ik weet er 1 die zet je met de bus af aan het einde van de stad dus dan is het wel 15-20 min lopen naar t station. Er is er nog een maar ik weet niet waar je dan wordt afgezet. En ja maar 3 euro per dag ongeveer. Op zaterdag staan die wel vol in de middag dus ik zou wel op tijd gaan
Ik had met Intro een keer geparkeerd schuin tegenover het station, volgens mij was dat gratisch. Zal even vragen hoe dat ook alweer heet en volgens mij was dat ook in het weekendquote:Op maandag 14 januari 2013 11:30 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand hier hoe het parkeren bij het station van Den Bosch is?Ik overweeg om met een zaterdaggenote met de auto te gaan, maar als het parkeren ruk is.
Was dat op een zondag?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
on, volgens mij was dat gratisch. Zal even vragen hoe dat ook alweer heet en volgens mij was dat ook in het weekend
Oh, balen, want bussen zijn ook steeds duurder..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanaf dat transferium kun je niet lopen he, dat is aan de rand van de stad. Je moet ff kijken waar je afgezet wordt met de bus
Die bus zit bij de prijs in voor zeker 2 personen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, balen, want bussen zijn ook steeds duurder..
Wij gaan nnooit naar een transferium, dus ik zou het niet wetenquote:
Ja, dan besparen we helemaal niets aan kostenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
In de stad parkeren is moeilijk duur in ieder geval
Gebookmarkt, thanks! Dat is lekker dichtbijquote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij was dit hem Ren: http://www.youropi.com/nl(...)ein-parallelweg-2830
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.vernoeming.nl/vreemdste-kindernamen-2012/
Ik heb zo gelachen
Die verdediging van de moeder van Pipp-Djo ook
godverdommequote:Shu-Dhjai’Drion
Ik denk bijna allemaal wel, het zijn OF echt foute ghettonamen OF een combinatie van echte foute ghettonamenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
De meeste van die namen moeten wel achterbuurtnegers zijn toch
108.Queen-ensiellyque
Ook in de ghetto wonen blanke kindjes!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Pipp-Djo is een heel blank kindje!
Dat is waar.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook in de ghetto wonen blanke kindjes!
Mijn naamquote:v
als eerste naam: 9 0.0001%
als volgnaam: < 5 < 0.0001%
Te weinig gegevens voor het tonen van populariteit
Welcomequote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gebookmarkt, thanks! Dat is lekker dichtbij
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar Chanaynay is ook zoeen mooie naam, ik zou er trots op zijn als ik jou was
Ik vind het ook altijd zo sneu als namen ongelukkig gecombineerd zijn met hun achternaam, maar vooral ook herhalingen.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sommigen zou je gewoon moeten combineren. "goedendag, Blaas Bruis de Vries, aangenaam"
Zou die die Bruis heet van achteren Bal heten?
kun je je voorstellen wat er gebeurt als zo iemand de arbeidsmarkt op moetquote:Op maandag 14 januari 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kind Pipp-djo noemen en achteraf geen spijt hebben![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij wilde heel veel van die ouders eigenlijk gewoon een hont.. En toen kwam er een kind en hebben ze die maar de naam gegeven die de hont had moeten hebben
blaas. Zonder twijfel.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik zat al te kijken of er een geschikte kattennaam tussen zat
Die vond ik idd ook mooiquote:Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kind "O" noemen vind ik wel baas. Maar alleen als het volgende kind "Kay" heet
quote:Schaamnamen 2012
Hendy Keppy
Ben en Wil Niks (familie)
Gooi van de Berg
I.C. Notting (oogarts)
Cock Ringeling
Ron de Knikker
Loekie de Leeuw
Josieke Borsten
Ko de Kraker
Wil de Gans
Wilma Krikken
Dik Kruis
Urly Coffee
Ivan Ho
Frank Ehren
Bente Bollmann
Elvis de Koning
Drs. F. Oei
Cas Straatman
Ton van Hout
Andy Winkels-Luijten
Han Stoffer
Pip, ook al is het een rare naam, komt nog wel voor. Maar Pipp-Djoquote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Pipp-Djo is een heel blank kindje!
quote:Debbie van den Broek zegt:
14/01/2013 op 09:50
Onze zoon heeft dus een nummertje 78 weten te behalen met zijn naam Pipp-Djo
Dan maar vreemd
Voor ons gewoon onze zoon, niets meer niets minder <3
Nothing but love mensen!
Beantwoorden
quote:De biologische vader van mijn moeder heet Pip(p) (Een canadees) en wij vonden Pip ook gewoon een hele leuke naam. Never legde wij de link tussen de hondjes Woezel en Pip. Echter toen wij dat wel deden bleven we Pip een leuke naam vinden, maar niet de link naar de hondjes. Dus maakte we er Pipp met dubbel p van.
Ik vond Joe een hele leuke naam, altijd al gevonden voor zowel een meisje als een jongen en opperde ooit Joe Joe, maarja kinderen, Nederlands, die gaan het uitspreken zoals het er staat (zeg maar eens hardop), klinkt voor geen meter natuurlijk
Dus toen kwamen we eveneens op een andere spelling namelijk Djo. Dus Pipp Djo zou het worden, voelde ook goed!
Echter toen Pipp geboren werd en de verpleging en artsen aan ons vroegen hoe ons kindje ging heten zeiden wij dus gelijk Pipp Djo en kregen we natuurlijk response. Je zag ze bijna denken “Wat een rare naam, arm kind” hahaha.
Maar bij het noemen van zijn namen hadden Franke en ik gelijk hetzelfde gevoel echter spraken we dat niet uit naar elkaar op dat moment.
Toen we terug kwamen op zaal en zijn naam op het bord geschreven moest worden begonnen we er eigenlijk beide direkt over dat het leuker klonk het aan elkaar te doen, dus dmv een streepje ertussen
En voila, Pipp-Djo was letterlijk en figuurlijk geboren en nog steeds voelt het super goed.
zo goed maken ze ze niet meer tegenweurdig.quote:
Ik dacht serieus dat de Pointer Sisters die zongenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zo goed maken ze ze niet meer tegenweurdig.
Bij ons in de winkel was laats ook een klant met de naam Neuckermans. Werd opgeschreven voor een nieuwsbrief. Die -ans stond op de volgende regel, dus ik las eerst Neukerm, ik vragen zeg die man, ja die achternaam zul je wel nooit vergeten he, Neuckermans. Toen zag ik dus die -ans pas staanquote:Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die vond ik idd ook mooi
Ik kom nou toch een achternaam tegenPufkus. Wat is dat nou voor achternaam
Maakt de keuze alleen maar meer patheticquote:Op maandag 14 januari 2013 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Nederlanders die gewoon overal een D voor plakken om dat ze anders bang zijn dat andere mensen de engelse uitspraak niet snappen
Was laatst ook op TV, Belgen met gekke namen bij -ik dacht- Man bijt hond.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:50 schreef megamandy het volgende:
ns. Werd opgeschreven voor een nieuwsbrief. Die -ans stond op de volgende regel, dus ik las eerst Neukerm, ik vragen zeg die man, ja die achternaam zul je wel nooit vergeten he, Neuckermans. Toen za
OMG ik had mijn Jimi dus eigenlijk Djimi moeten noemen!!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maakt de keuze alleen maar meer patheticHier gebruik ik even het engelse woord omdat het meer kracht bijzet dan "zielig"
Hoewel bij deze situatie de dubbele betekenis voor zielig ook wel heel mooi is, zielig voor het kind en een zielige beslissing van de ouders
quote:
"sorry, verkeerde nummer gedraaid"?quote:
djimmie.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG ik had mijn Jimi dus eigenlijk Djimi moeten noemen!!
Ja dat is ook een stomme naamquote:
Uienhansquote:Op maandag 14 januari 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Tulpenjozef. Omdat rozemaria ook kan.
Dan is je leven ook gewoon klaar toch? Je gaat naar school, je wordt gepest, je bijnaam wordt Tit of Tiet en zo ga je doodquote:
Marcelderijquote:
quote:De presentator en schrijfster hebben in goed overleg gezamenlijk besloten te scheiden, laten de twee maandag weten via de uitgever van Heleen van Royen.
Ton en Heleen van Royen, die nooit een geheim maakten van hun open relatie, waren twintig jaar getrouwd. Het stel hernieuwde een half jaar geleden nog de huwelijksgeloften.
Volgens mij hebben ze niet altijd ieder masker in de winkel, dus kun je beter daar kijken wat ze hebben en dan een keuze maken? Ze zullen je daar graag helpenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:01 schreef RenRen- het volgende:
Welk maskertje van de Lush is nou echt lekker? Ik mag er eentje gratisMijn huid doet op het moment gemengd, heb ik het idee.
Ik vond catastrophe cosmetic heel erg fijnquote:Op maandag 14 januari 2013 13:01 schreef RenRen- het volgende:
Welk maskertje van de Lush is nou echt lekker? Ik mag er eentje gratisMijn huid doet op het moment gemengd, heb ik het idee.
+1quote:Op maandag 14 januari 2013 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond catastrophe cosmetic heel erg fijn
ik ken een Chanel...echtquote:Op maandag 14 januari 2013 12:57 schreef megamandy het volgende:
[..]Door al die namen dacht ik even dat er iemand had gebeld met de voornaam Chanel
Maar yeayEn best snel
Meesta ligt ie bij de kassa in de buurt.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb die lemony flutter nog nooit zien liggen, kijk ik dan verkeerd of hebben ze die niet altijd?
Volgens mij hebben ze wel altijdquote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb die lemony flutter nog nooit zien liggen, kijk ik dan verkeerd of hebben ze die niet altijd?
Dat is eigenlijk best slimquote:Op maandag 14 januari 2013 13:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet altijd ieder masker in de winkel, dus kun je beter daar kijken wat ze hebben en dan een keuze maken? Ze zullen je daar graag helpen
Hebben ze niet altijd, maar heb je wel bij de goede plek gekeken? Bij 'mijn' lush liggen ze een beetje in de buurt van de mannendingenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ik in Utrecht was, zag ik hem ook niet liggen. Toen ben ik gaan vragen en bleken ze er nog eentje te hebben. Vragen is dus het handigst denk ikquote:Op maandag 14 januari 2013 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee tas is binnenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"sorry, verkeerde nummer gedraaid"?
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh Mandy; kwam gisteren een meidje tegen die ook bij de sacha werkte (maar in Tilburg). Ze herkende m'n schoenen![]()
ja snap ikquote:
love lettuce of cosmic warriorquote:Op maandag 14 januari 2013 13:01 schreef RenRen- het volgende:
ze hadden voicemail ignesproken wnt ik was net te laat, als ik terug bel en bevestig houden ze ehm vast en anders gaat hij vanaf morgen de verkoop inquote:Op maandag 14 januari 2013 13:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja snap ik
Tof, wanneer kun je 'm halen?
Leukquote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze hadden voicemail ignesproken wnt ik was net te laat, als ik terug bel en bevestig houden ze ehm vast en anders gaat hij vanaf morgen de verkoop in
Ik kom zowat nooit bij Lush want ik woon er heel niet bij in de buurtquote:Op maandag 14 januari 2013 13:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kom niet heel vaak bij Lush (stinkt daar zo) maar goed, volgende keer vraag ik het wel
En fuuuuck, het gaat ineens keihard sneeuwen hier![]()
Ben benieuwd of mijn auto het nog doet straks
Tof!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze hadden voicemail ignesproken wnt ik was net te laat, als ik terug bel en bevestig houden ze ehm vast en anders gaat hij vanaf morgen de verkoop in
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:06 schreef megamandy het volgende:
[..]Welke schoenen had je aan? De bikerboots?
Ze lopen zo fijn
Eergister ook weer eens mijn hakkenschoenen aan van een aantal jaren geleden bij de Sacha, kreeg een aantal complimentjesZo leuk
Tijdens het uitgaan ook een compliment over mijn pony tijdens het voorbij lopen van een complete vreemde
Nicequote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja die bikerboots idd
Ze zei hetzelfde als jij dat die echt zoooo populair zijn
![]()
Haha tof altijd; die complimentjes van vreemden! Ik kreeg er zaterdag ook een paar op mijn holo broekEn 1 iemand had hem ook aan haha.
Ja waren er 26 in totaal (zowel mannen - voor ref of nso als dames voor derby). Géén idee of er al zijn afgehaakt. Zijn er een paar die formulier mee naar huis namen en die er nog wat over na wilden denken. Ook een aantal (als ik) die meteen hebben ingeschreven
Jupquote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
NiceIk wil best wel een keer komen kijken als ik de tijd heb en in Eindhoven ben
En je hebt dus gewoon in je holo-broek daar rondgelopen?Held!
Leukquote:Op maandag 14 januari 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupEn tijdens training had ik ook mijn holo hotpants aan
Had er een trainingsbroek overheen omdat ik toch niet heul wist hoe/wat qua kledij. Maar L. wist dat ik die aanhad en toen moest ik mijn training meteen uitdoen
"Holo hotpants moet je showen" Thehehehe
Maar er waren nog een aantal fresh meats (o.a. die vorig jaar ook hadden geprobeerd in het team te komen) met holo hotpants; dus ik was niet de enige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |