Oooh morgen mag je zelf, vetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
@spees nee was vandaag derby toernooimorgen is de Fresh meat idd.
Cif is net ook even komen kijkenal een aantal leden ontmoet ook *nu nog meer zin in*
Ook onze kapsters?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
@spees nee was vandaag derby toernooimorgen is de Fresh meat idd.
Cif is net ook even komen kijkenal een aantal leden ontmoet ook *nu nog meer zin in*
Ja L. Stond ook te spelen, kapster was er ook (zag 1 iig) Hun wedstrijden waren weer het spannendsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook onze kapsters?![]()
En stond L. op de baan?
Mijn gerecht (ik had heet genomen) was echt extreeeeem lekkerquote:
zijn ze goed gelukt?quote:
Why?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vergeet noorderslag elk jaar tot ik het op tv zie godverik wil er een keer naartoe.
It's not me, it's zhe winequote:Op zondag 13 januari 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dafuq have I done, ermahgerd Facebook![]()
![]()
Ik moet een slot op m'n telefoon die ik niet meer snap als ik wijn op heb
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
It's not me, it's zhe wine
Ik had net hier gelezen dat je had genierkt en alles, toen zag ik Facebook met al die vage posts en toen moest ik ff lachenquote:
En terechtquote:Op zondag 13 januari 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had net hier gelezen dat je had genierkt en alles, toen zag ik Facebook met al die vage posts en toen moest ik ff lachen
zatlapquote:Op zondag 13 januari 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het wel echt een prestatie dat ik zonder afstappen enzo naar huis ben gefiets en niet eens ergens tegenaan ben gefietst enzo
IK WORD PARANOIA VAN MIJN LEERSTOFquote:
Over 24 uur en 3 minuten heb ik filosofie herquote:Op zondag 13 januari 2013 12:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
IK WORD PARANOIA VAN MIJN LEERSTOF
klote toetsweek
succesquote:Op zondag 13 januari 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Over 24 uur en 3 minuten heb ik filosofie her
Ik heb al wel geleerd de hele week dus dat scheelt mehequote:Op zondag 13 januari 2013 12:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
succes
ik moet 80 geneesmiddelen uit mn kop leren(dus 80x3 namen
)
ik nietquote:Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al wel geleerd de hele week dus dat scheelt mehe
die jongen heeft ook al geen alcoholtolerantiequote:Op zondag 13 januari 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
En hij hoeft geen eten einzdie gaat zo nierken
Respectquote:Op zondag 13 januari 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Net al visite gehad met drie kinders, einz
Neequote:Op zondag 13 januari 2013 12:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
die jongen heeft ook al geen alcoholtolerantieheeft ie wel halve liter water gedronken voordat ie ging slapen?
Hel op zondagochtendquote:Op zondag 13 januari 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Net al visite gehad met drie kinders, einz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |