Dat verrast me minder.quote:
Ik heb helaas hetzelfde. Ik zit ook in het buitenland en de afgelopen twee dagen had ik beeld, vandaag niet meer.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nope, geen effectWellicht omdat ik in het buitenland zit, maar eerdere dagen nooit problemen mee gehad.
Ik heb hetzelfde probleem, luister nu maar langs de lijn, gisteren werkte het nog wel gewoon.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nope, geen effectWellicht omdat ik in het buitenland zit, maar eerdere dagen nooit problemen mee gehad.
We hadden het over de dames..... Wanneer won de laatste Zuid Koreaanse ergens iets internationaals?quote:
2010, Olympisch goud. 2012, WK afstanden.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
We hadden het over de dames..... Wanneer won de laatste Zuid Koreaanse ergens iets internationaals?
goeie, ik vergeet die sprintster altijd.....quote:Op zondag 13 januari 2013 15:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
2010, Olympisch goud. 2012, WK afstanden.
Jaquote:Op zondag 13 januari 2013 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een halve minuut trager dan zijn pr uit 2011?
....Baby one more time ... toen was ze nog zo lief en onschuldig....quote:Op zondag 13 januari 2013 15:45 schreef Evertjan het volgende:
1999 dat is toch maar een jaar of 4 geleden?
voelt aan alsof het nog maar een paar jaar geleden was. We worden ouder ik las pas ergens dat kinderen uit 1995 dit jaar al mogen auto rijdenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
....Baby one more time ... toen was ze nog zo lief en onschuldig....
is echt al HEEEEEL lang geleden hoor
ja da's wel eng ja.... ik troost me altijd met de gedachte dat er nog steeds topsporters ouder zijn dan ik , zoals Claudia Pechstein...quote:Op zondag 13 januari 2013 15:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voelt aan alsof het nog maar een paar jaar geleden was. We worden ouder ik las pas ergens dat kinderen uit 1995 dit jaar al mogen auto rijden
Bart Swingsquote:Op zondag 13 januari 2013 16:02 schreef Remzz het volgende:
Mooi niveau zo op de 10 kilometer trouwnes. Zoveel man onder de 13:10, lang geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |