Romme hoopte je altijd dat hij niet met rondjes 32 eindigde vond ik. Die ging altijd weg met rondjes 30(waar de rest in die tijd rondjes 32 schaatste) en kwam elke ronde een tiende bij op en dan was het maar afvragen of hij het haalde.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Romme? Haalde mimder titels maar reed, vooral de eerste jaren, iedereen op grote afstand.
Bob de Jong natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Romme? Haalde mimder titels maar reed, vooral de eerste jaren, iedereen op grote afstand.
Was toch Fabris?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een 5 km van Hedrick die z'n WR afpakte, een week later had 'ie er weer terug.
Romme kwam van Mars. Ook speciaal, die haalde een grote hap van de tijd van Koss. Al zal bij hem ook hebben meegespeeld dat zijn dominantie was in de tijd waarin net de klapschaats was geintroduceerd.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Koss, maar dat was maar een korte periodequote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef Remzz het volgende:
Hoe bizar goed is Kramer op de 5 en 10 kilometer. Ik kan me niet voorstellen dat in het verleden iemand meer domineerde dan Kramer
Dat idee had ik ook, even nagezocht: Heiden haalde titels van 1977-1980, vier jaar dus. Nederlandse rijders gaan langer meequote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo lang als Kramer.... want in mijn beleving is Heiden helemaal niet zolang actief geweest?
Alleen jammer van die ene Olympische Spelenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vergeet ik zelf gewoon Bob.
Tuurlijk Bob, de man die nooit een slechte afstand schaatst.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef TheGOAT het volgende:
27,9 het mooiste rondje wat ik misschien ooit gezien
Zijn twee slechtste races ooit, 15e en 30e ik weet het gewoon nogquote:Op zondag 13 januari 2013 16:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen jammer van die ene Olympische Spelen
Vooral dat hij in de buitenbocht bij de tijdwaarneming nog achter lag, toen versnelde hij over Bokko heen de ultieme vernedering eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:25 schreef TheGOAT het volgende:
27,9 het mooiste rondje wat ik misschien ooit gezien
Gelukkig heeft hij dat later helemaal goed gemaaktquote:Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zijn twee slechtste races ooit, 15e en 30e ik weet het gewoon nog
Wie was dat ook alweer die met ingang van de laatste bocht achterlangs kruiste en alsnog de rit won op de 1500m?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:28 schreef TheGOAT het volgende:
Haha ik ook, ik dacht eerst van, Bokko komt nog in de buurt, het wordt nog spannend. Opeens dat ritme omhoog, en dan 27,9 op de 10 km
Halve seconde voor, maar goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vooral dat hij in de buitenbocht bij de tijdwaarneming nog achter lag, toen versnelde hij over Bokko heen de ultieme vernedering eigenlijk.
Doet hij volgend jaar niet mee met het EK dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:34 schreef Montov het volgende:
Hmm, #7 laat nog even op zich wachten...
Hopelijk gaat ie na Sochi door.
Hij zegt net van niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet hij volgend jaar niet mee met het EK dan?
Davis?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer die met ingang van de laatste bocht achterlangs kruiste en alsnog de rit won op de 1500m?
Dat zegt hij in het interview. Het EK zit dan 1 maand voor de OS, en een paar weken na het OKT denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet hij volgend jaar niet mee met het EK dan?
Wel logisch als hij de piek tijdens de OS wil leggen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat zegt hij in het interview. Het EK zit dan 1 maand voor de OS, en een paar weken na het OKT denk ik.
Dus hij wil niet meedoen want hij wil niet maximaal presteren dan. En dan is de kans op verliezen te groot.
Waarom sowieso niet? Juniorenkampioenschap?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Als de Vries en Valkenburg top-3 blijven, zijn ze in ieder geval zeker van het WK allround, dan zal Ter Mors wel de plek innemen van de Jong (die sowieso niet gaat)
Jaquote:Op zondag 13 januari 2013 16:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom sowieso niet? Juniorenkampioenschap?
Alleen een andere sponsor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:31 schreef Montov het volgende:
A. De Jong traint nu met TVM mee, maar mag als juniore niet naar een commercieel team (volgend jaar dus ook niet).
Maar na Sochi stopt TVM er al mee, dus deze relatie lijkt mij nutteloos.
Ze heeft gezegd dat het WK junioren belangrijker is, maar ze gaat dus wel als ze bij de 1ste 2 rijdt? Vreemdquote:Op zondag 13 januari 2013 16:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat wel als ze bij de 1e 2 eindigt.
Kramer ook al.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:36 schreef marcodej het volgende:
Ah, net als Wust heeft Blokhuizen zich ook 'kwaad gemaakt'.
Geheel logisch toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat het WK junioren belangrijker is, maar ze gaat dus wel als ze bij de 1ste 2 rijdt? Vreemd
Dat is omdat ze dan direct geplaatst is. Anders moet ze zich kwalificeren via een ander tournooi.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat het WK junioren belangrijker is, maar ze gaat dus wel als ze bij de 1ste 2 rijdt? Vreemd
Als ze 3de wordt, is ze ook direct geplaatst. Maar ze gaf dus aan dat ze sowieso de voorkeur gaf aan het WK junioren "omdat ze maar 1x juniore is", al was dat wel voordat ze hier opeens iedereen naar huis reed..quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze dan direct geplaatst is. Anders moet ze zich kwalificeren via een ander tournooi.
Denk het wel, ze kan nog voor het podium gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef Felagund het volgende:
Ben benieuwd of Sablikova nog voluit gaat of dat ze het wel goed vindt.
De coach zei tegen NU.nl dat als ze direct geplaatst was ze het WK ging rijden.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze 3de wordt, is ze ook direct geplaatst. Maar ze gaf dus aan dat ze sowieso de voorkeur gaf aan het WK junioren "omdat ze maar 1x juniore is", al was dat wel voordat ze hier opeens iedereen naar huis reed..
Ah, okéquote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De coach zei tegen NU.nl dat als ze direct geplaatst was ze het WK ging rijden.
Wordt lastig voor Valkenburg en de Vries ook.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt lastig voor De Jong. Het gat is maar 8 seconden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |