liever niet, die kunnen we missen als kiespijn, er zoveel geweldige Nederlandse sportmeidenquote:
Sablikova is ook baasquote:Op zondag 13 januari 2013 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
liever niet, die kunnen we missen als kiespijn, er zoveel geweldige Nederlandse sportmeiden
Wilde zich tot dan toe helemaal richten op de 1000 en 1500.quote:
Ik kijk altijd zonder geluid, maar ben benieuwd in dat geval.quote:
Waarom kijk je zonder geluid?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wilde zich tot dan toe helemaal richten op de 1000 en 1500.
[..]
Ik kijk altijd zonder geluid, maar ben benieuwd in dat geval.
Ik zou zonder skate-off gewoon onze nationaal kampioene stoeren.
Indrukwekkende sportprestaties, maar verder doet ze me niksquote:
Zal wel iemand opgegeven hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Indrukwekkende sportprestaties, maar verder doet ze me niks
even tussendoor, waarom staat die Olga in de 5km uitslag? Die was toch 9de en mocht niet rijden?
Lobysheva had zich teruggetrokken.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Indrukwekkende sportprestaties, maar verder doet ze me niks
even tussendoor, waarom staat die Olga in de 5km uitslag? Die was toch 9de en mocht niet rijden?
Was aan het werk, met schaatsen op de achtergrond.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom kijk je zonder geluid?
En Ter Mors is denk ik niet beter.
Kan Ter Mors niet gewoon aangewezen worden op basis van haar NK?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:30 schreef Montov het volgende:
TVM weer een topweekend. Beide 1-2.
Heel verrassend van Linda de Vries, die is echt allround. Kan nog wel problemen opleveren voor Wk Afstanden.
Nu 3 startplekken voor het WK Allround al zijn ingevuld voor Nederland, is er geen aanwijsplek meer voor het WK, en moet je dus via de Gruno Bokaal rijden dacht ik. En daaraan gaan De Jong en Ter Mors niet meedoen... Leenstra verwacht ik ook niet; dus wordt het een Voorhuis, van der Weijden of Joling...
Volgens mij kan er altijd iemand aangewezen worden.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:30 schreef Montov het volgende:
TVM weer een topweekend. Beide 1-2.
Heel verrassend van Linda de Vries, die is echt allround. Kan nog wel problemen opleveren voor Wk Afstanden.
Nu 3 startplekken voor het WK Allround al zijn ingevuld voor Nederland, is er geen aanwijsplek meer voor het WK, en moet je dus via de Gruno Bokaal rijden dacht ik. En daaraan gaan De Jong en Ter Mors niet meedoen... Leenstra verwacht ik ook niet; dus wordt het een Voorhuis, van der Weijden of Joling...
quote:1.3. Het selectiebeleid is erop gericht om de kans op het winnen van medailles zo groot mogelijk
te maken;
...
1.8. In zeer uitzonderlijke gevallen kan de SCL per sekse en per afstand over één aanwijsplaats
beschikken en kan daarom één rijder/ster (die in potentie een medaillekandidaat is) zowel
vóór als na een (selectie)wedstrijd aanwijzen voor een internationale wedstrijd of
internationaal kampioenschap;
...
1.13. Indien er zich situaties voordoen die niet binnen de regelgeving van dit document zijn
voorzien, zal de SCL na overleg met de trainer(s) van de betrokken rijder(s)/ster(s) en de
voorzitter van de atletenvereniging een advies formuleren. De directeur sport neemt na
advisering van de SCL een besluit;
nou, inderdaad! best stom. Sinds wanneer is dat eigenlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |