Zie het FP-artikelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Gaf weer duidelijk aan dat bijna niemand echt op de hoogte is. Maar wel allemaal commentaar hebben
Mooi, de tijd dat men nog wel het belang van een goede Marine (en Defensie) inzag.quote:
Alleen Jitzzze en ik, maakt twee al veel?quote:
Tuurlijk. Da's helemaal #yolo tog?quote:
Minimaal. Ik probeer de jeugdige Fok!ker ook aan te sprekenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk. Da's helemaal #yolo tog?
Het gemiddelde niveau van de instroom van jongeren bij defensie is geloof ik ook om te huilen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Minimaal. Ik probeer de jeugdige Fok!ker ook aan te spreken
Laat ik daar maar niets over zeggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het gemiddelde niveau van de instroom van jongeren bij defensie is geloof ik ook om te huilen.
Hunch confirmed...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat ik daar maar niets over zeggen
Nou ja, er zijn er vele die het gelukkig nog proberen. Maar niet iedereen haalt de eindstreep, en dat is een goede zaak. Zo blijven alleen de goede over.quote:
Ik heb groot respect voor het kader dat nog wat van deze generatie probeert te maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn er vele die het gelukkig nog proberen. Maar niet iedereen haalt de eindstreep, en dat is een goede zaak. Zo blijven alleen de goede over.
Maar het verschilt heel erg per dienstvak, aanstellingsrang/stand, zelf per krijgsmachtonderdeel.
Ik ook, dat is een mooie maar zeker geen gemakkelijke functie. Alhoewel het mij best leuk lijktquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb groot respect voor het kader nog wat van deze generatie probeert te maken.
Je moet wel karakter hebben. En degenen die het alleen maar denken te hebben, vallen snel genoeg af lijkt me.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, dat is een mooie maar zeker geen gemakkelijke functie. Alhoewel het mij best leuk lijkt![]()
Gelukkig melden zich ook velen goede aan, de meerderheid zelfs
Je moet nog wel wat meer hebben, maar het helpt zekerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet wel karakter hebben. En degenen die het alleen maar denken te hebben, vallen snel genoeg af lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |