als je niet rookt hoor je er niet bij. roken is stoer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:09 schreef TrippleDistilled het volgende:
rokenKun je beter gewoon half uur je adem inhouden, is een stuk goedkoper voor de samenleving
Je adem inhouden is niet lekker?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:09 schreef TrippleDistilled het volgende:
rokenKun je beter gewoon half uur je adem inhouden, is een stuk goedkoper voor de samenleving
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je adem inhouden is niet lekker?
ik kende wel een jongen op school die altijd gevonden peuken opkauwde. hij overleed door een vallende piano.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Domme_Gans het volgende:
Zo waar is die peuk van aan het smullen dan? En smakt die peuk ook?
Reed hij in een Morris Marina ?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
ik kende wel een jongen op school die altijd gevonden peuken opkauwde. hij overleed door een vallende piano.
ik had net mn billetjes geveegd daarom.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef CasJ het volgende:
En waarom druk jij die peuk dan niet even uit
Onterechte klacht, TS kan niet logisch nadenken
sms taalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:34 schreef GZ1000 het volgende:
Hmm jam jam die puek lekk0r smullon hahaaa
Gr gr anita doe de greotjes aan ej broer he dag hoor
denk het nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit topic nog maar eens een keer lezen als ik dronken ben, wellicht kan ik er dan wel wijs uit worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |