beetje mn dekbed delen, grapjasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
Ik snap best dat je zou willen dat ik naast je lag
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
beetje mn dekbed delen, grapjas
bij mij gelukkig ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij komt het gewoon uit de kraan
Als je liever alleen blijftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ja denk je nou echt dat ik dat doe?
Ik beweeg nauwelijks als ik slaapquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens wel herkenbaar ik slaap vaak zo onrustig. woel, woel, draai, draai, en soms wil ik dan echt geen deken, want veel te warm en een uur later moet ik als mummie in het hele deken verpakt liggen. Maar meestal wil ik weinig deken.
Ik rol echt het hele bed door, de andere kant is net wat koelerquote:
Ik slaap ook alleenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik rol echt het hele bed door, de andere kant is net wat koeler
Ik slaap dus ook alleen. Dus ik heb de luxe om het koele stuk bed op te zoeken.
jij doet een sheldon?quote:
hier begin ik met pyjama+sokken. word wakker in een hempje...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens wel herkenbaar ik slaap vaak zo onrustig. woel, woel, draai, draai, en soms wil ik dan echt geen deken, want veel te warm en een uur later moet ik als mummie in het hele deken verpakt liggen. Maar meestal wil ik weinig deken.
koop je eiguh,quote:
je hebt de basisset, de taxi, limo en een 2e rode auto nu? Dat zijn ze geloof ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:47 schreef Bos81 het volgende:
Eendje jij weet vast wel hoeveel uitbreidingssets Rush Hour heeft. Ik heb er nu 3, dat zijn ze toch allemaal of is er nog een nr 4 en verder?
Ja die heb ik..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
je hebt de basisset, de taxi, limo en een 2e rode auto nu? Dat zijn ze geloof ik.
Ik ook niet dus ik blijf nog zeker tot 1 uur mijn tijd opquote:
ben het inmiddeld gewend niet te slapen.quote:
Ja, slaap je vaak slecht?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben het inmiddeld gewend niet te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |