Nou, als je bijna iedereen in je omgeving hebt gehad kreeg ik niet direct die indrukquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waar staat dat dat niet zo is?
Iedereen die leuk isquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als je bijna iedereen in je omgeving hebt gehad kreeg ik niet direct die indruk
Iemand die jongen was en toen meisjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens om de vraag te beantwoorden, op m'n 11e was het helemaal duidelijk dat ik op jongens viel, op m'n 12 ook meisjes, op m'n 14e eerste relatie met een transgender.
En we noemen haar Stuquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
Even wat vernieuwends in de OP
Ellen Page
Nee, een crossdresser. in dat geval, maar die wilde zich wel laten ombouwen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand die jongen was en toen meisje
Ik ken niet alle termen, sozquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, een crossdresser. in dat geval, maar die wilde zich wel laten ombouwen.
Maak er maar "travestiet" van, ik gebruik alleen een andere term, omdat ik het niet eens ben met de termen en hoe die worden gebruiktquote:
Ahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maak er maar "travestiet" van, ik gebruik alleen een andere term, omdat ik het niet eens ben met de termen en hoe die worden gebruikt
15, maar oke.quote:
Ik herlaad de pagina dan ook niet.quote:
Nou, zoals ik al zei, je moet het ook maar durven op die leeftijd. Er zijn nog genoeg gekken die er niet normaal op reageren.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik herlaad de pagina dan ook niet.
Sommige zijn er vroeg bij. Is maar goed trouwens ook. zeker bij mensen die voelen dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren, daar kan je maar beter als kind achterkomen dan als volwasennenquote:
Ik snap zulke gevoelens niet als ik heel eerlijk ben. Hoe kun je nou een meisje willen zijn als je een jongen bent? Ik snap het gewoon nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige zijn er vroeg bij. Is maar goed trouwens ook. zeker bij mensen die voelen dat ze in een verkeerd lichaam zijn geboren, daar kan je maar beter als kind achterkomen dan als volwasennen
Je hoeft ook niet alles te begrijpen. Als je er maar begrip voor hebtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap zulke gevoelens niet als ik heel eerlijk ben. Hoe kun je nou een meisje willen zijn als je een jongen bent? Ik snap het gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |