Iedereen kent Loedertje, idd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vond Loedertje vreemd en bijdehand maar ze was best een icoon op Fok! en heeft dit natuurlijk niet verdiend. R.I.P.
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:48 schreef just me het volgende:
haar levenslust bekend en haar postgedrag berucht!
Kende Loedertje niet IRL, wist ook niet dat ze zo ziek was, maar in de draden in LIF kwam een herkenbare maar soms, logisch, ook breekbare Loedertje naar voren. Loedertje: rust zuch, Simon en ook Speedcore veel sterkte met het gemis.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ontbijt!
Yvonne (peuk en koffie voor beeldscherm;screen fok):
"moet je horen wat dat typhusloed nu weer schrijft"
Iteejer (screen {pub}plaats hier een foto van jezelf in bikini[/pub]
*hmmmmmm*
Yvonne:
"Dat loeder opende gewoon een topic in FB en na een paar postings had ze het weer over Lithions vraag en zat ze JOU WEER AF TE ZEIKEN! DAT PIK IK GVD NIET
Ondertussen loopt Brechtje de kamer in ...
"iemand mijn condooms gezien?*
Iteejer: * HIERKOMEN JIJ, ik heb je GVD toch gezegd dat je GEEN toples foto's van jezelf mag plaatsen ?
Brechtje: "ja daahaaag pa, kaart dat maar aan in het crewforum , ik moet nu toch echt naar mijn date, treinreis duurt nog 4 uur"
Yvonne: "Iteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejer..LUISTER DAN GVD wat dat kreng schrijft !!!!
Echt iets voor jou om deze post eruit te pikken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:41 schreef Ali Salami het volgende:
*Crosspost*
Verdomme, Loedertje/Quenda, veel te vroeg! Vroeger veel mee geouwehoerd, meesterlijk aanwezig in feedback, geniale posts als:
[..]
Kende Loedertje niet IRL, wist ook niet dat ze zo ziek was, maar in de draden in LIF kwam een herkenbare maar soms, logisch, ook breekbare Loedertje naar voren. Loedertje: rust zuch, Simon en ook Speedcore veel sterkte met het gemis.
Ik kwam hem toevallig tegen (via de zoekfunctie), maar het geeft een deel van Loedertje weer op FOK! Het andere deel ken ik niet, behalve haar posts onlangs in LIF, maar voel je vrij om ook je herinnering te plaatsenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt iets voor jou om deze post eruit te pikken.
Ik voel me vrij je te negeren, zelfs in een condoleancetopic gedraag je je achterlijk. Doei Ali.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:49 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik kwam hem toevallig tegen (via de zoekfunctie), maar het geeft een deel van Loedertje weer op FOK! Het andere deel ken ik niet, behalve haar posts onlangs in LIF, maar voel je vrij om ook je herinnering te plaatsen
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
Zelfs na haar dood nog irritaties uitlokken.
*win.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
*win.
Het was niet de bedoeling, maarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
*win.
Amen. Beter kan ik het niet zeggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:00 schreef Duderinnetje het volgende:
FOK! zonder Loedertje. Wie had dat ooit gedacht.
Misschien was vroeger niet alles beter, maar dingen lijken toch hun glans te verliezen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:11 schreef Stefan het volgende:
Hoe ze eruit zag wist ik niet maar ze zei dat ze wel leek op die VARA! caberetiere Carrie. Die met dat rode lange haar.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
*win.
zou wat zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het blijft bizar dat zo'n spraakmakende user er zo stilletjes tussenuit knijpt. Ben er nog steeds verdrietig van en hoop dat ze, net als de pechvogel, schijndood is. Dat ze straks gewoon weer opduikt. Net als een goede film met een slecht einde. Dan hoop ik elke keer dat het anders afloopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |