Mijn klacht had daarnaast een duidelijke negatieve lading, wat het onterecht maakt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Contradictio in terminis wel een beetje, een positieve klacht.
Maar goed, als jij wil jubelen in KLB kan dat hier KLB / [Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #4.
Aan de grote hoeveelheid verlekkerde kwijlsmileys te zien was er weinig negativiteit te bespeuren. Misschien zou je eens aan mijn collega's van ONZ kunnen vragen of je daar een Friends adoratietopic kan openen. Niet geschoten is immers altijd mis.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Mijn klacht had daarnaast een duidelijke negatieve lading, wat het onterecht maakt.
De klacht is dat ik als gezonde hetero man fan ben geworden van een stokoude wijfen/flikker seriequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aan de grote hoeveelheid verlekkerde kwijlsmileys te zien was er weinig negativiteit te bespeuren. Misschien zou je eens aan mijn collega's van ONZ kunnen vragen of je daar een Friends adoratietopic kan openen. Niet geschoten is immers altijd mis.
Nou ja, vooruit dan, omdat het bijna weekend is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:18 schreef icloud het volgende:
[..]
De klacht is dat ik als gezonde hetero man fan ben geworden van een stokoude wijfen/flikker serie
Hey hey hey, beetje opletten hè. Is allang uitgelegd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Bitterlemon het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Waarom geen KLB?
Hey hey hey, ik had een ban dus ik heb vrijwel alles gemist.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey hey hey, beetje opletten hè. Is allang uitgelegd.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef haan33 het volgende:
Waarom het kapsalontopic dicht? Ik krijg het idee dat deze HSG-bomber selectief mijn topics sluit. Het is gewoon een terecht, algemene klacht. Graag uitleg
A) je opent continu dezelfde topics (sowieso, dagelijks meerdere topics openen, heb je aandacht nodig of zo?)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef haan33 het volgende:
Waarom het kapsalontopic dicht? Ik krijg het idee dat deze HSG-bomber selectief mijn topics sluit. Het is gewoon een terecht, algemene klacht. Graag uitleg
Ik heb aandacht genoeg, omdat ik haantje hen sluit je topics. Selectief dus. Tevens kan ik geen quotes kopieren, ik zit op mijn mobiel. Kijk naar dat topic over die cruesli. Meerdere keren: "kapsalonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
A) je opent continu dezelfde topics (sowieso, dagelijks meerdere topics openen, heb je aandacht nodig of zo?)
B) Je verzint dat mensen "kapsalon haten" zonder een voorval o.i.d. te noemen. Ik ken niemand die kapsalons haat. Post anders in CUL hoe lekker je ze wel niet vindt.
C) Terecht slotje.
Dan te bedenken dat je achttien jaren oud bentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb aandacht genoeg, omdat ik haantje hen sluit je topics. Selectief dus. Tevens kan ik geen quotes kopieren, ik zit op mijn mobiel. Kijk naar dat topic over die cruesli. Meerdere keren: "kapsalon"
Nee, ik heb je al de reden voor het slotje gegeven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb aandacht genoeg, omdat ik haantje hen sluit je topics. Selectief dus. Tevens kan ik geen quotes kopieren, ik zit op mijn mobiel. Kijk naar dat topic over die cruesli. Meerdere keren: "kapsalon"
Neem een voorbeeld aan Natalee Holloway en verdwijn gewoon.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef haan33 het volgende:
Neem een voorbeeld aan frank_drebin en pharkus
Het is dat DM's niet getoond mogen worden. Want ik heb van mods een paar DM's dat ze jou een ontiegelijke autist vindenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Natalee Holloway en verdwijn gewoon.
Hier een spiegelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het is dat DM's niet getoond mogen worden. Want ik heb van mods een paar DM's dat ze jou een ontiegelijke autist vinden
En nu wil ik je onzin niet meer lezen in FB.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het is dat DM's niet getoond mogen worden. Want ik heb van mods een paar DM's dat ze jou een ontiegelijke autist vinden
Verzonnen replies.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Antwoord B geeft duidelijk aan waarom het C is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
A) je opent continu dezelfde topics (sowieso, dagelijks meerdere topics openen, heb je aandacht nodig of zo?)
B) Je verzint dat mensen "kapsalon haten" zonder een voorval o.i.d. te noemen. Ik ken niemand die kapsalons haat. Post anders in CUL hoe lekker je ze wel niet vindt.
C) Terecht slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |