Tja, soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:
Of je sodemietert een eind op met je janksmoel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wel passende lapo.
SC, sorry, kusjekroel.
jij ben heel geen mod meer dus tief jij lekker op uit fb.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of je sodemietert een eind op met je janksmoel.
Mooi.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of je sodemietert een eind op met je janksmoel.
Nog mooierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nee jij dan,
[..]
jij ben heel geen mod meer dus tief jij lekker op uit fb.
Het gaat om Remlof, trutquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef Pharkus het volgende:
Hans en Grietje worden niet besproken
Zonde om zo'n mooie combo te laten liggen, toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:51 schreef BlueMage het volgende:
KLB / This account does not have an Outlook Web App mailbox.
Pfft en dat voor 'n KLB mod, dat dit kan op FOK!![]()
Ik had hem gesloten.Helemaal geen goed topic. Adoreer hem maar in FIT of ONZ.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
He mijn topic over zyzz is gesloten door een niet mod van klb mag dit ??
sowieso begon hij met de discussie uitlokken.. en verder was t gewoon goed topic.
Kan iemand hier naar kijken? Klb mod dus![]()
Alvast bedankt
Er was wel goede discussie en verder is t ook goeden klacht..quote:Op zondag 13 januari 2013 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik had hem gesloten.Helemaal geen goed topic. Adoreer hem maar in FIT of ONZ.
Is het niet fantastischquote:Op zondag 13 januari 2013 13:51 schreef BlueMage het volgende:
KLB / This account does not have an Outlook Web App mailbox.
Pfft en dat voor 'n KLB mod, dat dit kan op FOK!![]()
Nee want ik doe niksquote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand Anti-feminist een ban geven.
Teveel penisbaardenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
Kan iemand iets aan die lemmings doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |