Bloodhound gangquote:
graag gedaan. Nu verwacht ik wel kwaliteits muziek he!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:12 schreef -Engel- het volgende:
Heb ik eindelijk weer eens een naamtopic
YEAH!!!!!
tnx Peu
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
graag gedaan. Nu verwacht ik wel kwaliteits muziek he!
nah, niet lullen maar postenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij kwaliteit noemt..... ik weet alleen dat ik een heleboel tof vind
quote:
hehehe en toen dacht ik aan dezequote:
the HUMPTY .... nog zo'n dansje uit ONZE tijd....quote:
En een andere guilty pleasure uit onze tijdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
the HUMPTY .... nog zo'n dansje uit ONZE tijd....
Stappenplan FB de toko uit:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:22 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik word echt compleet gestoord en psychisch mesjogge gemaakt door al die (*&^%$#@#$%^&*() spelletjes en kalender uitnodigingen op FB.
De eerst volgende die me zo'n ding stuurt, bezorg ik een ingegooid raam. Wholla ik zweerrr.
Uhuh ....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En een andere guilty pleasure uit onze tijd
En ken je deze nog nog nogquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh ....
ennuh ...
Can you feel it
Ja ik vind het rockquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:27 schreef -Engel- het volgende:
Rock ie rock .... althans daar valt het toch onder?
Ze zijn trouwens weer aan het toeren geloof ik
Uh nee....quote:
Weak as i ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Wat ze je me nu Engel? Je kent de Houseparty films niet?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weak as i ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Staat me niks meer van bijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ze je me nu Engel? Je kent de Houseparty films niet?
Ga eens heel snel downloaden danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Staat me niks meer van bijdus NEE
Nee die komen er niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik wacht op de remake.... if it's good it will come
o..... dan wordt het retro.... doable... komt vast uit op dvdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die komen er niet.
Kid 'n play zijn oud en uit elkaar
Ga je nu zeggen dat we dat niet kennenquote:
Zijn ze al lang.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o..... dan wordt het retro.... doable... komt vast uit op dvd
bedoel ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn ze al lang.
Ik heb de box hier staan
Goed, doe mij eens leeftijden dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat we dat niet kennen
====>>> Mijn steen is zo groot niet hoor
29, but I have an old soul.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:36 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Goed, doe mij eens leeftijden dan.
Goede muziek blijft goed!!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:35 schreef Royco1 het volgende:
Nog een icoon uit de 90's
Die maar niet ouder lijkt te worden
Dat waren nog eens tijden, als een 13 jarige royco in zijn aussie.quote:
30+ 35- daar ergens tussenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:36 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Goed, doe mij eens leeftijden dan.
ik maar 1x ...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, als een 13 jarige royco in zijn aussie.
goede dna....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeker, maar bedoel Will zelf, die lijkt maar niet te agen.
quote:
Ja geweldig, is al weer een tijdje dood de beste man.quote:
a vandaar dat we niet meer gingen stotterenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja geweldig, is al weer een tijdje dood de beste man.
Ik ben zó jong, dat ik dit voornamelijk ken van schoolfeestjes in groep 7 en 8quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:41 schreef -Engel- het volgende:
Royco, WT en Sigarettenmerk ... schud die heupjes maar los....
ja.... toen ik van het VWO ging kenden ze niet eens meer deze ....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:42 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik ben zó jong, dat ik dit voornamelijk ken van schoolfeestjes in groep 7 en 8
En toen was de plaat al gedateerd, kun je nagaan
Extince ja.... dan heb je ook nog brainpower.... was dezelfde tijd toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:52 schreef Royco1 het volgende:
De X, met Skate the Great in de clip, en ook Kees de Koning komt voorbij, voordat hij the godfather van nederhop was.
Brain kwam iets later, Extince was er al in de early 90'squote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Extince ja.... dan heb je ook nog brainpower.... was dezelfde tijd toch?
a okequote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brain kwam iets later, Extince was er al in de early 90's
Heeft de weg vrijgemaakt voor gasten als brainpower, samen met de OP
Die was ook lekker jaquote:
Ik heb echt geen idee waar al die cd's gebleven zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:59 schreef -Engel- het volgende:
oe...
ik heb frieking weinig TUTB cd's ... ik denk dat mijn bro die heeft....
knuffel je kussenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:57 schreef PeuRac het volgende:
Dank u voor deze heerlijke foute afsluiting van de avond. Deze jonge man gaat zijn kussen vereren met een (hopelijk onafgebroken) 8 uur durende knuffel.
Naja dit klinkt een beetje zo als ik het kende.... maar is een mix van.... muk....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar al die cd's gebleven zijn.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:03 schreef Royco1 het volgende:
My big homie Pac, toen rap nog een betekenis had.
Jup, 16 jaar weg en nog steeds de best verkochte rapper aller tijden.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jup, 16 jaar weg en nog steeds de best verkochte rapper aller tijden.
Outlawz nog steeds going strong.
hiphop, house, gabberenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
90's waren toch wel echt de golden age of hiphop.
Shit is wack tegenwoordig
Dit is toch altijd wel de mooiste week van het jaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hiphop, house, gabberen
Ach ja....
leuk zo'n pietenpruikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is toch altijd wel de mooiste week van het jaar
Ja mooie tijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
leuk zo'n pietenpruik
Maar het liedje is tof ja....
Deze YT-ronde sluit ik af met dezelfde formatie als waar ik mee begonnen ben.....
Die tijdenNOSTALGIE .....
Evanescencequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik doe er nog 1.
Een tof nummer met beelden van 1 van mijn favo series uit de 90's
Ja.... maar ik zou niet met ze ruilen....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja echt een geweldige serie.
Sucks to be immortal and keep losing the ones you love
Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... maar ik zou niet met ze ruilen....
hehehe ik wilde dat echt serieus net gaan tikkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Het zwaardvechten is natuurlijk wel tof.
Het is wel aanlokkelijk dat je zoveel dingen kunt zien en meemaken.
Maar elke keer opnieuw moeten beginnen, elke keer alles verliezen.
Nee dank je
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:38 schreef -Engel- het volgende:
Royco1 hebben we nu alle helden gehad?
Klinkt best goed eigenlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:56 schreef Royco1 het volgende:
Deze is zo lekker van brain.
Sample van Sting erin, die ook is gebruikt door Nas, zo lekker
Ja, hij brengt nog steeds muziek uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt best goed eigenlijk
Hij kan best wel rappen, maar doet hij het nog? Brainpower?
Hehehe... jaja .... dat was altijd perfecte loopmuziekquote:
Goed wel eig, en bij jou?quote:
Ik heb een slaapprobleemquote:Op zondag 13 januari 2013 04:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel goed eig. Wat ben jij nog op?
Ow?quote:Op zondag 13 januari 2013 04:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, ik ben kennelijk wel hel lelijk
zulke dingen kan ik heel goed als ik eigenlijk moet leren.quote:
Aah, ik betrap je hier op een potje ouderwets SOGgenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
zulke dingen kan ik heel goed als ik eigenlijk moet leren.
Betraptquote:Op zondag 13 januari 2013 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, ik betrap je hier op een potje ouderwets SOGgen
Hup aan het werk! * PeuRac schoptquote:
hmm.. neehquote:Op zondag 13 januari 2013 12:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga zo door en je eindigt in de goot.
Helpt dit?
Ik schrok ervan, moet even bijkomen hoor. Heeft iemand een glaasje water voor me?quote:
alleen bierquote:Op zondag 13 januari 2013 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schrok ervan, moet even bijkomen hoor. Heeft iemand een glaasje water voor me?
Dat werkt ook. Meer dan prima zelfs.quote:
12:50quote:Op zondag 13 januari 2013 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat werkt ook. Meer dan prima zelfs.
Het is zondag en ik ben aan het werk dus het mag!quote:
kom maarquote:Op zondag 13 januari 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok ik kan wel even met de zweep langs komen![]()
.
ah joh, jammer danquote:Op zondag 13 januari 2013 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een paar slagen en dan ga ik weer, als ik blijf plakken word er helemaal niet gestudeerd.
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:33 schreef Joysa het volgende:
er is hier ook echt geen leven meer in te krijgen he
Het blijft gezegd worden ook, helpt nietquote:Op zondag 13 januari 2013 13:33 schreef Joysa het volgende:
er is hier ook echt geen leven meer in te krijgen he
daar hoef ik niet meer inquote:Op zondag 13 januari 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het blijft gezegd worden ook, helpt niet. Bijna iedereen zit in de SEX SC.
.
Toch wel knap van Fok om zoveel SC's om zeep te helpenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het blijft gezegd worden ook, helpt niet. Bijna iedereen zit in de SEX SC.
.
Mwoah, ik noem het niet echt op zeep helpen. Of doel je de schoonmaakactie van Yvonne?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch wel knap van Fok om zoveel SC's om zeep te helpen
Jep. Singles is weg, deze is stuk en nog een weg toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, ik noem het niet echt op zeep helpen. Of doel je de schoonmaakactie van Yvonne?
Ow ja, uit elkaar gedumpt is wegquote:Op zondag 13 januari 2013 13:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jep. Singles is weg, deze is stuk en nog een weg toch?
JA die moet terugquote:Op zondag 13 januari 2013 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ja, uit elkaar gedumpt is weg.
Vast nog wel een aantal, dat was omdat het overzicht weg was.
Is ook niet zo raar allemaal. Eerst had je alleen versierentopic dat vrij serieus was. Daar kwam steeds meer SC omheen. Toen is er een aparte SC gekomen, maar eigenlijk is zo ook gelijk de kern (de niet-SC) verwijderd.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ja, uit elkaar gedumpt is weg.
Vast nog wel een aantal, dat was omdat het overzicht weg was.
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:46 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja, tig verschillende SC´s in 1 subforum is ook een beetje overbodig niet?
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het moderaten werd een probleempje omdat het er zoveel waren.
Zoals?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hadden ze creatiever mee om kunnen springen.
Had gekunt ja, of gewoon dichtgooien.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hadden ze creatiever mee om kunnen springen.
Oke, maar [Singles] was heeeel tof. Die had best mogen blijven...quote:Op zondag 13 januari 2013 13:46 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja, tig verschillende SC´s in 1 subforum is ook een beetje overbodig niet?
Ja, dan had de rest dus ook mogen blijvenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke, maar [Singles] was heeeel tof. Die had best mogen blijven...
Hoi Allemaal
Volgens mij wel de snelste en langlopenste reeks van R&P... Maar dat weet Barbusse beterquote:Op zondag 13 januari 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan had de rest dus ook mogen blijven. Niet zo een goede redenering
.
Tjah. Er posten toch nog steeds mensen van singles hier of in de andere sc?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij wel de snelste en langlopenste reeks van R&P... Maar dat weet Barbusse beter
True, maar de snelheid zit er niet meer inquote:Op zondag 13 januari 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah. Er posten toch nog steeds mensen van singles hier of in de andere sc?
Dat was er idd eentje die soms binnen 30 minuten vol was jaquote:Op zondag 13 januari 2013 13:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij wel de snelste en langlopenste reeks van R&P... Maar dat weet Barbusse beter
Ja oke.... De dode momenten van elke SCquote:Op zondag 13 januari 2013 14:05 schreef muhahaha het volgende:
Nee, de snelheid zit in de andere SC. Naja, nu niet dan want zondag
.
Nee hoor, ik ben er. Want geen leven en zulks.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja oke.... De dode momenten van elke SC
Zit je mij nu uit te lachen?quote:
Vlegel!quote:
quote:
quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 13 januari 2013 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was er idd eentje die soms binnen 30 minuten vol was jaEn voor zover ik weet de eerste SC, de oer-SC.
![]()
Hey Engeltje![]()
-Engel-quote:
ik ben er nu.... ben eindelijk thuis....quote:Op zondag 13 januari 2013 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er. Want geen leven en zulks.
Waar was je nou? Nu moest ik me vermaken met werk en andere gekken.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben er nu.... ben eindelijk thuis....
Sorryquote:Op zondag 13 januari 2013 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar was je nou? Nu moest ik me vermaken met werk en andere gekken.
Ach soooo..... gezellig geweest?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sorry
Onderweg
Ben naar een feest geweest.
Nostalgie.....quote:
hehehe dat inderdaad ..quote:Ik heb me wel vermaakt hoor. Psychisch labielen die je soms tegenkomt
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:55 schreef Barbusse het volgende:
Bijna klaar.... Zo maar eens Boardwalk Empire kijken
trailerquote:Op zondag 13 januari 2013 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bazenserie.... Ben nu bijna klaar met seizoen 3![]()
Ik alleen MBOquote:
weet ikquote:
Ik vond seizoen 3 niet meer zo leuk eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bazenserie.... Ben nu bijna klaar met seizoen 3![]()
Vind het tot nu toe briljant, wordt alleen maar beterquote:Op zondag 13 januari 2013 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 3 niet meer zo leuk eigenlijk.
quote:
Tja, die series zijn eigenlijk ook wel frikkin' duur om te makenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens ik vind HBO echt belachelijk, 15 euro per maand voor 3 zenders, waarvan er eigenlijk maar 1 leuk is
Dat is toch altijd zo met dat soort zendersquote:Op zondag 13 januari 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens ik vind HBO echt belachelijk, 15 euro per maand voor 3 zenders, waarvan er eigenlijk maar 1 leuk is
Hm je mist een mediaspeler he? Word wel lastig danquote:Op zondag 13 januari 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O zo
ik kijk YT-s, maar dat is het wel
Klopt, ik zou het alleen betalen, als ik het hier dezelfde dag zou zien als in de USA, maar moet vaak toch nog een week wachten.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tja, die series zijn eigenlijk ook wel frikkin' duur om te maken
Valt mee, de meeste andere zenders kan je vaak in een pakket krijgen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo met dat soort zenders
dat idd.... en jaquote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm je mist een mediaspeler he? Word wel lastig dan.
Ze bijt hem er zo afquote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar stop ik mijn pener niet in.
Wel als ik wat wortels gemalen wil hebbenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom. Ik kom niet bij haar mond in de buurt.
Ik alleen als ik denk dat ik een SOA heb. Dan mag ze even kijken.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als ik wat wortels gemalen wil hebben.
Nee en neequote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe set dan. Even doorsparen, zo duur is het niet
.
Alleen als ze slaagt, anders is het maar een prutskipjequote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik alleen als ik denk dat ik een SOA heb. Dan mag ze even kijken.
Jammer weer.quote:
Ik heb wel vertrouwen in Joy.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als ze slaagt, anders is het maar een prutskipje.
[..]
Jammer weer.
Gisteren Jack Reaper gezien, viel me wat tegen eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Why?
De meeste films die ik wil zien, kijk ik gewoon in de bios.....
Nou, ze was aan het soggen vandaag en wildequote:
We hebben het hier over seriesquote:Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Why?
De meeste films die ik wil zien, kijk ik gewoon in de bios.....
Hoi schoonheidquote:
Dat kanquote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren Jack Reaper gezien, viel me wat tegen eigenlijk.
Ik vond het weinig bijzonder en erg voorspelbaar. Helaas was Life of Pi al uitverkocht.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vond het best een lekkere actiefilm
maar af en toe too much drama
bobquote:
ieh schoonheidquote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ze was aan het soggen vandaag en wildevan me krijgen. Alsof ik even 200km ga afleggen voor een paar
![]()
.
[..]
We hebben het hier over series.
[..]
Hoi schoonheid.
Same.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:42 schreef Joysa het volgende:
wat een klote dag
echt geen reet uitgevoerd
geween klinkt niet goedquote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Same.
Wij hebben echt zoveel geween.
True and true...... Life of pi ... ken je 't boek?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond het weinig bijzonder en erg voorspelbaar. Helaas was Life of Pi al uitverkocht.
De actie was wel erg mooi![]()
Ik heb 2 keer gefapt en Highlander gekeken.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:42 schreef Joysa het volgende:
wat een klote dag
echt geen reet uitgevoerd
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer gefapt en Highlander gekeken.
Nope, moet dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True and true...... Life of pi ... ken je 't boek?
Highlanderquote:Op zondag 13 januari 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
je weet dat ik niet van katten houd.. maar die is wel schattigquote:
ik kijk tvquote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel om het te volgen ja, of het boeiend is? neuh.
En, viel de film mee of tegen?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja, ik kende het boek en daarom wilde ik naar de film
Serieus, jou leven is nog nuttelozerquote:Op zondag 13 januari 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
jouw*quote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Serieus, jou leven is nog nuttelozer
ik zou best voor 1 dag een piemel willen om te voelen hoe dat isquote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En? Hoe is hij bij jullie?
[..]
Jaloers?
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb je die gezien ja?
Ik moet daar nog naar toe
Tering. Ik ben gewoon moeilijk allochtoons gewordenquote:
Nooit een scharrel gehad?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik zou best voor 1 dag een piemel willen om te voelen hoe dat is
Het was alweer lang geleden dat ik je verbeterd hadquote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tering. Ik ben gewoon moeilijk allochtoons geworden
Alles goed verder?
Eerste keer dat er weer wat leven is hier
Dat houd je toch, heb nog nooit gehoord dat de film beter was dan het boekquote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn amazing gemaakt, maar ik vond het boek beter
Piemelsquote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
alsof je die geeftquote:Op zondag 13 januari 2013 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ey bro ik heb jouw facebook niet.
Als je de foto op Facebook ziet, spiegel die dan verticaal. En nog eens. Dat is wat hij tot nu toe heeft uitgevoerd hier in huis. Net wat meer dan ik dus.quote:
Goed welquote:Op zondag 13 januari 2013 20:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het was alweer lang geleden dat ik je verbeterd had
Jawel, met jou?
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]En zeker de moeite waard
En heerlijke muziek weer
![]()
Dat kan ik je beschrijven. Je wil elke mooie vrouw volblaffen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Truequote:Op zondag 13 januari 2013 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat houd je toch, heb nog nooit gehoord dat de film beter was dan het boek
Had ik dus toch die moeten kiezen ipv Seven Psychopathsquote:
ja same here.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed welHeb weer allerlei plannen en ik doe zelfs iets meer studeren
Alleen wel een kutweekend omdat er allemaal niks van terecht is gekomen...
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan ik je beschrijven. Je wil elke mooie vrouw volblaffen.
Ah ik woon een dorp verder of dichterbij hoe je bekijkt , Wormerveer . Dus je hebt nu een Zaanse katquote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, een uurtje. En toen weer met de staart tussen de benen terug naar Rotterdam.
Ik voorspel dat er mensen moeilijk boos op mij gaan worden. Dat ben ik wel gewend als het om groepswerk gaat.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja same here.
en ik moest echt tering veel doen
The Godfather.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat houd je toch, heb nog nooit gehoord dat de film beter was dan het boek
ohh groepswerk, dat is wel erg.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er mensen moeilijk boos op mij gaan worden. Dat ben ik wel gewend als het om groepswerk gaat.
Als hij net zo lekker is als Zaanse mayonaise hebben we er een goed avondmaal aan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ah ik woon een dorp verder of dichterbij hoe je bekijkt , Wormerveer . Dus je hebt nu een Zaanse kat
Tomb Raider was ook beterquote:
Doe je voor mij dan wel open lieve twi?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij net zo lekker is als Zaanse mayonaise hebben we er een goed avondmaal aan.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij net zo lekker is als Zaanse mayonaise hebben we er een goed avondmaal aan.
Ik had nog niet gekeken. Ziet er uit als een poepie.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:50 schreef twi het volgende:
[..]
Als je de foto op Facebook ziet, spiegel die dan verticaal. En nog eens. Dat is wat hij tot nu toe heeft uitgevoerd hier in huis. Net wat meer dan ik dus.
Dan kun je Rokje niet volblaffen.quote:
Samzzquote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tomb Raider was ook beter. Maar dat komt omdat het boek gebaseerd is op de film
.
Kan ik nu toch ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had nog niet gekeken. Ziet er uit als een poepie.
[..]
Dan kun je Rokje niet volblaffen.
Ja, de film is gebaseerd op de game en het boek weer op de film. Kan je nagaanquote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SamzzMaar das toch een gameverfilming he
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet of blaft een vrouw wel?
Nee, maar nu kun je wel met haar seksen.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar nu kun je wel met haar seksen.
Scharenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, maar nu kun je wel met haar seksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |