Hallo,
Vannacht kwam ik een website tegen waar je een extensie voor Google Chrome kan downloaden waarmee je de locatiebepaling van Netflix mee omzeilt (althans, hij laat de site denken dat je in de VS woont). Netflix kost eigenlijk 8 dollar per maand, maar de eerste maand is gratis (en zolang je binnen die maand opzegt, wordt er ook geen geld van je credit card afgehaald)
Nou had ik dat vannacht dus gedaan. Alles naar waarheid ingevuld, behalve zipcode, daar heb ik een vage pizzeria in Texas voor gebruikt. Ik had een tijdje terug via 3VCard een voucher besteld en daar had ik de gegevens van ingevuld. Ondanks dat er nog maar ¤0,50 opstond, werkte dit, tot mijn grote verbazing!
Twee uur later kreeg ik echter een mailtje dat er iets fout is gegaan en dat ik andere cc gegevens in moet vullen, omdat er iets mis gaat bij m'n eerste CC. Andere gegevens geprobeerd, namelijk die van de credit card van mijn broer van Skrill waar nog ¤10 op stond. Deze pakt hij echter helemaal niet.
Nu is mijn vraag aan FOK!: heeft één van jullie dit ooit geprobeerd? Zoja, hoe? Lukt het überhaupt om via 3vcard Netflix te krijgen?
tl;dr: Netflix accepteert credit card van 3V niet, geen idee of dit komt omdat het saldo te laag is, of omdat Netflix vouchers van 3VCard sowieso niet accpeteert.