't wordt echt tijd dat deze hysteria aan banden wordt gelegd, dus laat zeggen, 2 jaar is 7 miljoen + tekengeld 5.8 miljoen + laten we zeggen 60 wedstrijden in 2 jaar x 25.000 = 1.5 miljoen = een slordige 14 miljoen euro in 2 jaar tijdquote:
ppfff wat een bedragen zegquote:
Pep kan 22 miljoen gaan verdienen bij Chelseaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Jian het volgende:
't wordt echt tijd dat deze hysteria aan banden wordt gelegd, dus laat zeggen, 2 jaar is 7 miljoen + tekengeld 5.8 miljoen + laten we zeggen 60 wedstrijden in 2 jaar x 25.000 = 1.5 miljoen = een slordige 14 miljoen euro in 2 jaar tijd
En dan voetbal je voor Galatasaray![]()
Als ik de billen en tieten van Yolanthe had zou ik 'm ook doen, smurf of niet ..![]()
Hoi Jacq, ik lurk eik alleen maar hoor. Maar Coos gaat haring happen, spannend.quote:
Ben net terug van winkelen hoorquote:
quote:
Zie je morgen ochtend wel weerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]jij gaat zo lopen spoken vannacht
Yumquote:
Ik ben in ieder geval actiever dan hdngmwquote:
Wie? Nooooiit van gehoordquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval actiever dan hdngmw
Choco pasta?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pasta met ham, champignons, mozarella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |