Omhoog?quote:
Dat is slecht voor je oven, er dingen tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef Stuart het volgende:
Ik moet zo even de oven aangooien voor een pizza
Oh haha ik ben niet zo helderquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is slecht voor je oven, er dingen tegenaan gooien.
Kom je er mij ook 1 brengen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef Stuart het volgende:
Ik moet zo even de oven aangooien voor een pizza
Hoe weet je dat nou?quote:
quote:
Moeilijk he om te quotenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef ChesterPerry het volgende:
mag ik je vriendin versieren ofniet?
?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef ChesterPerry het volgende:
mag ik je vriendin versieren ofniet?
Who cares waar je in NL woont? Het is vanaf London ver genoeg, ongeacht je locatie in NLquote:
Ik las stikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
Even reageren op fok-it, lekker op tijd hehe. Je moet je serieus gaan laten testen op add, dit kan je uiteindelijk zoveel hulp bieden. Ik heb precies hetzelfde als jij, ik ben er ook door blijven zitten omdat het toen nog niet bekend was. Tegenwoordig slik ik dus medicatie er voor en ik kan nu daadwerkelijk langer dan 10 minuten iets doen voor school
Ah zo, dus je bent op vakantiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Who cares waar je in NL woont? Het is vanaf London ver genoeg, ongeacht je locatie in NL
Mooi om te horen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh haha ik ben niet zo helder
Gaat wel lekker op zich, het leven doet even leuk mee
Engelandquote:
Ja, je zal vast uit ervaring spreken (en dan bedoel ik niet een vakantie)quote:
Jij past inderdaad beter in het oostblokquote:
Dat is een feitelijk juiste constateringquote:
Oi Stuartquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een feitelijk juiste constatering
Wat bedoel je dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je zal vast uit ervaring spreken (en dan bedoel ik niet een vakantie)
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij past inderdaad beter in het oostblok
Hij doet z'n avondfapje gok ikquote:
Klopt, ik ben vorig jaar nauwelijks actief geweest hierquote:
Beetje rondkijken op FB en Twittorquote:
Je was vast bezig met je bucketlist voor dingen te doen voordat 21 december was aangebrokenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, ik ben vorig jaar nauwelijks actief geweest hier
Hoi
Best knap dat hij dat zolang al vol weet te houdenquote:
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was vast bezig met je bucketlist voor dingen te doen voordat 21 december was aangebroken
Ken dat spel nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Net ook gedaan, daarna shogun 2 gedaan maar me clan ging weer tenonder
Die-hard internet hooligan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best knap dat hij dat zolang al vol weet te houden
Ja het is een spelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken dat spel niet![]()
Ervan uitgaande dat het een spel is
Soms ben ik een beetje Fok! moe en dan kom ik een tijd niet.quote:
Ik speel nu WarRockquote:
Voor mij blijft FOK! gezellig genoegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms ben ik een beetje Fok! moe en dan kom ik een tijd niet.
Maar jij bent nog niet zo lang op het forum als ik dus mogelijk komt die dip nog wel een keertjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij blijft FOK! gezellig genoeg![]()
Dat is te merken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij blijft FOK! gezellig genoeg![]()
Het spijt mequote:
Ik vind het eerder het tegenovergesteldequote:
Ik ben hem nietquote:
Kan je beter bf3 spelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder het tegenovergestelde
Nope.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik merk dat je er problemen mee hebt,
Heb ik ook & Black Ops 1 & 2quote:
So?quote:
ik kom hier vaker rond snabbelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Totaal niet, ik vind het gewoon knap. Verder geen haat jeweet, je bent welkom
Die dag dat je met rhett naar buiten ging, heb je toen niet stiekem je handjes uit de mauw gestoken ;squote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Heb ik ook & Black Ops 1 & 2
[..]
So?
Wat moet iemand daar nou voor problemen mee hebben. Besides, dat is dan toch hun probleem als dat als het geval zou zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik merk dat je er problemen mee hebt,
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die dag dat je met rhett naar buiten ging, heb je toen niet stiekem je handjes uit de mauw gestoken ;s
Mijne is al updaten, hoever ben jij?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Mijne is al updaten, hoever ben jij?
Oké nice, ik ben ff roken, als ik terugben denk ik dat je wel ongeveer bijna klaar bent met updatenquote:
quote:
kquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Oké nice, ik ben ff roken, als ik terugben denk ik dat je wel ongeveer bijna klaar bent met updaten
quote:
Ik merk anders niks van weekendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
Zo, nu een Strongbow naar binnen gieten. Het is weekend dus het kan
Oh dearquote:
Weet niet hoe lang het gaat duren, jawel als ik werk ben ik altijd bezig dus hoef me niet te vervelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Hele dag? Van tot![]()
Is het wel leuk werk
Maar waarom weet je niet hoeveel uur je moet werken danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang het gaat duren, jawel als ik werk ben ik altijd bezig dus hoef me niet te vervelen
Lostijden, reistijden, wachttijden vertraging dit dat..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar waarom weet je niet hoeveel uur je moet werken dan
Ik ben in-gamequote:
Wat voor werk doe je dan if you don't mind me askingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lostijden, reistijden, wachttijden vertraging dit dat..
Vrachtwagenchauffeurquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan if you don't mind me asking![]()
Ik heb me mob al in de aanslag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik ben in-game
WhatsApp me maar als je online komt
Binnenlands of ook soms internationaalquote:
NL en BEquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Binnenlands of ook soms internationaal
Lijkt me best lastig, met zo'n enorm voertuig door kleine straatjes moeten rijdenquote:
Niet zo'n last van, maar als je door kleine straatjes is al het nutteloos verkeerd bloed vervelendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig, met zo'n enorm voertuig door kleine straatjes moeten rijden
Het lijkt mij geen heel relaxte job als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet zo'n last van, maar als je door kleine straatjes is al het nutteloos verkeerd bloed vervelend
Valt mee, ieder persoon is anders.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen heel relaxte job als ik eerlijk ben![]()
Absoluut. Ik bedoelde ook meer 'stress vrij' eigenlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Valt mee, ieder persoon is anders.
Stress? Als mijn adres wegvaart is het mijn probleem niet xDquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut. Ik bedoelde ook meer 'stress vrij' eigenlijk
Wegvaart? Wat bedoel jequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Stress? Als mijn adres wegvaart is het mijn probleem niet xD
Never been betterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen?
Goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen?
Gewoon, broodjes en beleg van de supermarktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eten met die baan vrachtwagenchauffeur
Vaak zijn die gasten ontzettend dikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eten met die baan vrachtwagenchauffeur
Eerst dacht ik, zal ik dat posten of niet. Ik heb er vast een verkeerd beeld van.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vaak zijn die gasten ontzettend dik![]()
Ach, ik mogelijk ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst dacht ik, zal ik dat posten of niet. Ik heb er vast een verkeerd beeld van.
Vind het ook weinig aantrekkelijkquote:
Goed om te horen al ken ik je nietquote:
Ik pas sinds kortquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo vaak meer de laatste tijd
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik krijg honger van al dat gepraat over eten
Sounds like a planquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Okmaar ik zal proberen om hier weer vaker te komen
Zo, die heb ik al jaren niet meer gehad. Lekkerquote:
Eten ze dat daar veelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
Net ook maar een rol Rolo naar binnen gewerkt![]()
Grootheid: snelheid (v)quote:
Geen idee maar ik koop meestal een pak van 4 of 5 rollen en zo'n rol is dan met een paar minuten opquote:
dude het is vrijdagavond kwart voor 11, doe even gezondquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Grootheid: snelheid (v)
Eenheid: kilometer per uur (km/h) of meter per seconde (m/s)
km/h: afstand in kilometers die een voorwerp in een uur aflegt
m/s: afstand in meters die een voorwerp in een seconde aflegt
Formules
Snelheid berekenen:
snelheid = afstand / tijd v = s / t
Rekenen met snelheid:
afstand = tijd x snelheid s = t x v
tijd = afstand / snelheid t = s / v
Gemiddelde snelheid: gebruik je als de snelheid over een afstand niet de hele tijd dezelfde is, door optrekken, versnellen, remmen, stoppen etc. Je kunt bovenstaande formules gebruiken voor de gemiddelde snelheid.
Eenheden van snelheid
kilometer per uur (km/h) <---> meter per seconde (m/s)
snelheid in m/s = snelheid in km/h / 3,6
snelheid in km/h = snelheid in m/s x 3,6
Oogt als copy & pastequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dude het is vrijdagavond kwart voor 11, doe even gezond
Moet ik ook maar weer eens doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee maar ik koop meestal een pak van 4 of 5 rollen en zo'n rol is dan met een paar minuten op
Het is nogal verslavend als het in huis isquote:
Wel even de copyrights eraf halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Grootheid: snelheid (v)
Eenheid: kilometer per uur (km/h) of meter per seconde (m/s)
km/h: afstand in kilometers die een voorwerp in een uur aflegt
m/s: afstand in meters die een voorwerp in een seconde aflegt
Formules
Snelheid berekenen:
snelheid = afstand / tijd v = s / t
Rekenen met snelheid:
afstand = tijd x snelheid s = t x v
tijd = afstand / snelheid t = s / v
Gemiddelde snelheid: gebruik je als de snelheid over een afstand niet de hele tijd dezelfde is, door optrekken, versnellen, remmen, stoppen etc. Je kunt bovenstaande formules gebruiken voor de gemiddelde snelheid.
Eenheden van snelheid
kilometer per uur (km/h) <---> meter per seconde (m/s)
snelheid in m/s = snelheid in km/h / 3,6
snelheid in km/h = snelheid in m/s x 3,6
Ik ken hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nogal verslavend als het in huis is
Ik heb dat met van alles. Zo ook met madeleinesquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wel even de copyrights eraf halen.
http://www.melein.com/Nasamverkeer/page2.html
Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Halve liter Gulpener Gladiator
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dat met van alles. Zo ook met madeleines
[ afbeelding ]
Cakejesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Zien eruit als koekjes of soort van noten
o.O Ik dacht ook nootjesquote:
Kan dat niet gewoon onder werktijdquote:
Zal wel weer gesnoven hebben johquote:
Dat moet ze dan maar ergens anders doenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet ze dan maar ergens anders doen
Dan moet ze gewoon niet luisteren naar de wekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
De wekker mag niet te hard staan omdat me zusje uit wil slapen..
Hoe word je dan wakker
je zusje kan toch verder slapen als je wekker gegaan isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe word je dan wakker
Niet wetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zusje kan toch verder slapen als je wekker gegaan is
Als iemand een wekker moet zetten dan is het toch zo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon niet luisteren naar de wekker
Dit.. als ik wakker word door iets draai ik gewoon nog omquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zusje kan toch verder slapen als je wekker gegaan is
Met oordopjes in slapenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe word je dan wakker
Ik zou haar lekker het lazerus laten krijgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als iemand een wekker moet zetten dan is het toch zo?
[..]
Dit.. als ik wakker word door iets draai ik gewoon nog om
aanstelsterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als iemand een wekker moet zetten dan is het toch zo?
[..]
Dit.. als ik wakker word door iets draai ik gewoon nog om
Ja, datquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou haar lekker het lazerus laten krijgen
Klinkt goedquote:
Nando's?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Piri piri hier bekend van Nando's
Daar heb ik nog nooit van gehoord, sorryquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is het net zoiets als de bezorgbeer?
Mischien slechte vergelijken
Oh, naja bezorgbeer is een bedrijf wat zich specialliseerd in het bezorgen van eten. En die gasten die op scooters zitten dragen een berenhelmquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, sorry
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, naja bezorgbeer is een bedrijf wat zich specialliseerd in het bezorgen van eten. En die gasten die op scooters zitten dragen een berenhelm
Nee? Weirdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken niet een restaurant hier in NL die overal te vinden is
Ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
Zouden er ook FOK! tijdperken bestaan?
Zoja vond ik de UDOWU tijdperk wel vet
Hmmmz. Nooit leuk als iets het zwijgen wordt opgelegdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bijna alweer een jaar geleden dat de reeks het zwijgen werd opgelegd.
Zo lang bestaat jong nog niet eensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bijna alweer een jaar geleden dat de reeks het zwijgen werd opgelegd.
Ik heb het over UDOWUquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo lang bestaat jong nog niet eens
volgens mij wel hoor, daarvoor was er ook 1quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo lang bestaat jong nog niet eens
In PUBquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, daarvoor was er ook 1
Lijkt me raar een leven zonder fok..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
Ik weet het allemaal niet. Ben een tijd lang niet actief geweest op Fok!
Soms juist heerlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lijkt me raar een leven zonder fok..
Nu ik op fok zit
Vorig jaar heb ik minder gepost dan nu al dit jaarquote:
Haha, denk je er dan wel eens aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik minder gepost dan nu al dit jaar
Aan het weer actief worden op Fok!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, denk je er dan wel eens aan?
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dat als je niet actief bent aan fok denkt
Uhm niet op fokquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Waar is zij eigenlijk? Heb haar al een tijdje niet gezien....
Waar staat het voorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
Het concept, of eigenlijk de naam UDOWU vond ik wel vrij briljant altijd
Ahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
users die overal worden uitgekotst
Daar zou ik wel goed bij passen danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
hoezoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik wel goed bij passen dan
Sinds 2004 kotsen veel mensen mij uit op het forum. En het interesseert me geen reetquote:
Om je naam?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sinds 2004 kotsen veel mensen mij uit op het forum. En het interesseert me geen reet
quote:
Om wie ik ben qua posten. Te aanwezig zeg maar als ik er benquote:
Ja je post wel meestal snel terugquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om wie ik ben qua posten. Te aanwezig zeg maar als ik er ben
Ik hou ervanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja je post wel meestal snel terug
haha dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sinds 2004 kotsen veel mensen mij uit op het forum. En het interesseert me geen reet
De laatste paar jaar is het wel minder jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat valt toch wel mee
Nou het record van vin en prom in dit topic qua posts verbreek je nooit, dus hier zal je niet snel te aanwezig zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om wie ik ben qua posten. Te aanwezig zeg maar als ik er ben
Wat is dat record danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou het record van vin en prom in dit topic qua posts verbreek je nooit, dus hier zal je niet snel te aanwezig zijn
haha mooiquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laatste paar jaar is het wel minder ja
Ik was misschien ook wel wat erg actief toen ik net op Fok! kwamquote:
Zo danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Volgensmij is die van Vin, met 1000+ Posts in de sc reeks in 1 dag
Die van mij met 1 dit jaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn gemiddelde is met 2 posts omhoog gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |