Wat ze zeggen over mijn buurt:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Fora:
http://www.urban75.net/forums/
quote:hideously white 'oasis' in SE London
used to have a couple of ok pubs
Ik vind het wel wat hebben die stations in de UK. In Polen is het echt dramaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:17 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat ze zeggen over mijn buurt:
[..]
Ik kende het jaren geleden, maar het was nog iet zo druk als nu.![]()
verder:
+ UK: niet elk gebouw ouder dan 25 jaar wordt weer gesloopt zoals in NL.
- UK: de stations zijn een stuk ouder dan in NL.. en treinreizen is veel duurder voor minder.
+ UK: veel minder gezeur over 'buitenlanders' en de PVV hier (BNP) heeft erg weinig aanhang.
Heb ik het nou goed dat je het hier over Laos hebt en niet Los Angeles?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:56 schreef breaky het volgende:
+ LA: Openingstijden winkels
+ LA: Relatief weining overheids bemoeienis, minder regels (NL heeft echt teveel regels)
+ LA: Goedkoop en lekker eten (Lokaal en internationale keuken in ruime mate aanwezig)
- LA: Veel corruptie, onduidelijke regels en onbetrouwbare overheid
- LA: Laag opgeleide bevolking (daar weinig en goed personeel kunnen vinden)
- LA: gwl/internet niet altijd betrouwbaar (Nederland is echt super wat dat betreft)
- LA: Gezondheidzorg niet goed geregeld (Al komen er wel steeds meer goede prive klinieken)
Ik denk dat Nederland kan leren dat relaxen ook leuk kan zijn. Laos moet echter aan de corruptie gaan werken en proberen de bevolking op te leiden.
Laos inderdaad. Volgens mij is dat ook de officele afkorting voor Laos. Je hebt bijvoorbeeld google.laquote:Op zondag 13 januari 2013 14:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heb ik het nou goed dat je het hier over Laos hebt en niet Los Angeles?
De 4 pluspunten voor de UK zijn voor mij persoonlijk 4 minnetjes. Ik vind ze vaak onbeschoft en gesloten. Openingstijden zijn irritant, veel te lang open. Shoppen valt reuze tegen, je ziet door de bomen het bos niet meer en het is vaak enorm overpriced.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:48 schreef Seven. het volgende:
-BE Telefonische klantenservice
-BE Wachttijden
+BE 70 euro per jaar ziekenfonds
+BE BIERRRRRRRR!
-BE knullig internet, zowel providers als websitebouwers zijn in de nineties blijven hangen
-BE Slecht aanbod en dure supermarkten
-BE Slecht aanbod en dure kledingzaken
+UK Beleefdheid
+UK Britten
+UK Openingstijden
+UK Shoppen voor kleren en schoenen
De rest is wel te begrijpen, maar dit??quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef Lyrebird het volgende:
- Japan: voor pinnen bij de pinautomaat na zessen moet je betalen
Mij staat een post in het Japan-maar-niet-Tokio-topic bij, over werknemersrechten van geldautomaten.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:44 schreef Individual het volgende:
[..]
De rest is wel te begrijpen, maar dit??
Die is idd hier terug te vinden (met een knoeperd van een taalfoutquote:Op maandag 21 januari 2013 17:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Mij staat een post in het Japan-maar-niet-Tokio-topic bij, over werknemersrechten van geldautomaten.
Ja, volgens mij wel. Op papier moet alles er altijd correct uitzien, met een handtekening en een stempel erop. Maar de praktijk hoeft niet altijd helemaal in overeenstemming met het papier te zijn. Minder dan in Nederland, naar mijn ervaring. En dat vond ik soms best handig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 04:28 schreef Lyrebird het volgende:
Duitsers zijn minder regels-zijn-regels neukers dan Nederlanders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |