2e plek +2 punten voor DragonFodder:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef DaMart het volgende:
Disney wil voor volgende Star Warsfilm. schoon schip maken
1e plek +4 punten en de winnaar is:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:41 schreef DragonFodder het volgende:
Fans bang dat Star Wars iconen enorm gaan zuigen onder de vlag van Disney
Tussenstandquote:
Sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef Narcotical het volgende:
Ondanks dat ik geen PM heb ontvangen...
Wat bedoel je precies mijn jongen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:14 schreef 1marcelfilms het volgende:
Diepgaande por!9 o p het sns6 kanaal o pde telxEviessoie
2.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:12 schreef Waaghals het volgende:
"Ga snel vegen er zit een scheur op het ijs!"
3.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef Mubassie het volgende:
"Godverdomme nog, ik heb me die Chinese schaatster gisteren een veeg gegeven, man man man"
Tussenstandquote:Op zondag 3 februari 2013 01:55 schreef HaJee het volgende:
Aziatische vrouwen staan bekend om de enorme borstels tussen hun benen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook ik kan de afbeelding niet zien.
miniinimninininiinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
MichelWuyts schrijft zichzelf in voor 'Herken de Homo'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het zeker; ik geloof.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:02 schreef Waaghals het volgende:
met een onderschrift dat je de afbeelding niet ziet, win je niet hoor.Hij is toch ook niet dikgedruktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
MichelWuyts schrijft zichzelf in voor 'Herken de Homo'.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |