Joh... Weetje hoeveel moeite hem dat gekost heeft om zo groot te worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:25 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar hij krijgt al best veel geld van youtube.
Dat is voor de advertenties die hij onder zijn filmpjes zet. Heeft weer te maken met het aantal mensen dat hij bereikt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:25 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar hij krijgt al best veel geld van youtube.
Ja hij is er al lang mee bezig maar jullie vergroten het ik zeg alleen maar dat ik het hatelijk vind en niet dat hij het niet verdiend. Ik ben jaloers zeg maar op zijn gratis coinsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Joh... Weetje hoeveel moeite hem dat gekost heeft om zo groot te worden.
http://nl.twitch.tv/ksiolajidebtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef Vraagje100 het volgende:
Doet KSI live stream? waar kan ik de link vinden?
Dat zouden ze ook moeten updaten inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Bmo89 het volgende:
Ik vind het altijd zo schandalig dat ik alle nummers van fifa van voor tot achter ken na een tijdje.
Ik krijg ook alleen maar reclame.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:30 schreef strakkeman het volgende:
Ik kan het niet zien hebben meerdere dat probleem bij stream van ksi
je kunt je eigen muziek er op zettenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zouden ze ook moeten updaten inderdaad
Firefox + Add blockerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik krijg ook alleen maar reclame.
oooh ik zie dat het pas over 30 min het staat bij de commentsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik krijg ook alleen maar reclame.
JAAAAA!!! JAA!!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Firefox + Add blocker
Ik heb nu al een paar weken geen reclame meer op youtube enzo. Alleen op Fok! heb ik hem uit staan.
Chrome + Add blockerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Firefox + Add blocker
Ik heb nu al een paar weken geen reclame meer op youtube enzo. Alleen op Fok! heb ik hem uit staan.
Zijn allebei top browser, maar Firefox wint wat mij betreft. Firebug, monkeygrease, etc..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Chrome + Add blocker
Firefox is echt een stuk slomer vergeleken met Chrome bij mij.
Tamper dataquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zijn allebei top browser, maar Firefox wint wat mij betreft. Firebug, monkeygrease, etc..
Daar ben ik veel te lui voor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
je kunt je eigen muziek er op zetten
Dat hij zo groot is wil nog niet zeggen dat hij goede video's maaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Joh... Weetje hoeveel moeite hem dat gekost heeft om zo groot te worden.
Daar ging de discussie toch ook niet over?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hij zo groot is wil nog niet zeggen dat hij goede video's maakt
Hij maakt zeker wel goede videos.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hij zo groot is wil nog niet zeggen dat hij goede video's maakt
Dat zal best maar zijn houding is overdreven en achterlijk. Er zijn mensen met een kleiner kanaal die veel leukere content maken.quote:
Dat is wel zo. Hij gaat soms iets te ver door in zijn video's, maar over het algemeen kan ik er wel om lachen. Sowieso vond ik zijn videos vroeger wel leuker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zal best maar zijn houding is overdreven en achterlijk. Er zijn mensen met een kleiner kanaal die veel leukere content maken.
Het is niet leuk dat mensen zijn manier van spelen overnemen, gelukkig ben ik die mensen nog niet tegengekomen. Toen ik zijn video's nog bekeek vond ik ze leuker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Hij gaat soms iets te ver door in zijn video's, maar over het algemeen kan ik er wel om lachen. Sowieso vond ik zijn videos vroeger wel leuker.
Mooie paradox.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef pascal08 het volgende:
Ik merk ook dat mensen gewoon dure dingen discarden. Ik kom bijna niets van het goedkopere segment tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |