Wist niet dat dat bestond Zal even gaan googelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:38 schreef error_404 het volgende:
Ik geen platte rioleringsbuis gebruiken, tenzij je een vermaler er voor hebt zitten. Om het netjes te houden: het risico op verstopping is erg hoog....
Omdat het dan zo'n hele operatie wordt en ik geen idee heb hoe lang zoiets duurt. Maar dat zou wel het handigst zijn ja.quote:Maar waarom hak je niet gewoon de vloer open en verleg je de boel?
Ga je het zelf allemaal uitvoeren, of laat je het doen? En wat is de situatie met het toilet? Op de begane grond met een kruipruimte eronder, of op de verdieping?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:40 schreef Extraneus het volgende:
Omdat het dan zo'n hele operatie wordt en ik geen idee heb hoe lang zoiets duurt. Maar dat zou wel het handigst zijn ja.
Sani Broyeur.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:40 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Wist niet dat dat bestond Zal even gaan googelen.
Ik laat het doen. Het is in een flat, op de achtste verdieping.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ga je het zelf allemaal uitvoeren, of laat je het doen? En wat is de situatie met het toilet? Op de begane grond met een kruipruimte eronder, of op de verdieping?
Perfect, doen we het hier ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:50 schreef 4wood het volgende:
Op mijn werk hebben ze deze na een toiletrenovatie ook op 8 plekken ingebouwd, en tot op heden doen ze wat ze moeten doen, Peop afvoeren.Bij de badkamerverbouwing van mijn ouders heb ik dus met die ervaring in het achterhoofd er ook 1 ingebouwd, dat gaat tot op heden ook vlekkeloos.
![]()
Ik heb er wel ervaring mee, heb hem namelijk zelf ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef blomke het volgende:
Is het dit ding:
[ afbeelding ]
Heb er geen ervaring mee, maar "men" zegt dat ie verstoppingsgevoelig is. Het platte deel is gewoon te laag.
Sani broyeur ken ik beroepsmatig dan weer, ik zou hem niet willen hebben, daar heb ik toch wel veel storingen mee voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:50 schreef 4wood het volgende:
Mijn persoonlijke indruk is dat de verstoppingsproblemen van deze apparaten redelijk overdreven zijn, en er bijna niemand écht ervaring mee heeft. Op mijn werk hebben ze deze na een toiletrenovatie ook op 8 plekken ingebouwd, en tot op heden doen ze wat ze moeten doen, Peop afvoeren.Bij de badkamerverbouwing van mijn ouders heb ik dus met die ervaring in het achterhoofd er ook 1 ingebouwd, dat gaat tot op heden ook vlekkeloos.
![]()
Het blijft wel een vernauwing, dus enigzins opstoppingsgevoelig? Ja...
Maar om antwoord te geven op je vraag; Als je de mogelijkheid hebt om het apparaat te vermijden zou ik dat doen. Zo niet, dan is dit een goede tweede oplossing dus.
Van een Sanibroyeur krijg in dan weer de kriebels, maar dat is gewoon puur gevoelsmatig en totaal niet op ervaringen berust.![]()
Atag,maakte de Blauwe engel ook om huizen te verwarmen, werkte ook niet altijd goed....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef Gieliovd het volgende:
Ze maken die renovatiepijpen speciaal voor dit doen. Waarom zou het niet goed zijn dan.
Dat heet gewoon schoenmaker blijf bij je leest, atag is goed in keukenapparatuur, blijkbaar was er daar een idioot die dacht dat cv ketels ook wel in keukens geplaatst konden worden, het resultaat is bekend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Atag,maakte de Blauwe engel ook om huizen te verwarmen, werkte ook niet altijd goed....
Moraal: Niet alles wat ze bedenken werkt perfect.
Niet alleen Atag, ook Ferolli kan er niks van. Italiaanse troep. Itallianen en techniek gaat niet samen. Ze moeten het bij designkleding en spaghetti houden, niet bij auto's en cv ketels.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat heet gewoon schoenmaker blijf bij je leest, atag is goed in keukenapparatuur, blijkbaar was er daar een idioot die dacht dat cv ketels ook wel in keukens geplaatst konden worden, het resultaat is bekend.
Jij hebt zo'n blauwe bengel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef Gieliovd het volgende:
Dat denken ze nu nog steeds getuige al die reclame en die ketels ter grootte van schoendozen.
Enne dat niet alles deugt wat ze bedenken dat weet ik héél goed![]()
Zo blijkt maar weer eens dat onderhoud uitgevoerd door een vakman belangrijk is.........quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef Gieliovd het volgende:
Nee, nee maar wel vaak genoeg te maken metontwerpen en materialen.
Ik heb een antieke badgeiser die mijn huis bijna in de fik had gestoken omdat de WW dichtgeroet zat.
Nou zoals hij zegt antiek, antiek mag je best naar kijken, maar dat moet je op een gegeven moment gewoon niet meer gebruiken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer eens dat onderhoud uitgevoerd door een vakman belangrijk is.........
Aan de andere kant, als je bedenkt dat de meeste toestellen gemiddeld 15 jaar mee moeten gaan, dan zal ferroli in Italië heus wel goed zijn, aangezien ze daar veel minder draaiuren hebben dan hier in Nederland, alleen zijn de Nederlandse toestellen daar weer onverwoestbaar.......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niet alleen Atag, ook Ferolli kan er niks van. Italiaanse troep. Itallianen en techniek gaat niet samen. Ze moeten het bij designkleding en spaghetti houden, niet bij auto's en cv ketels.
Maak dat sommige mensen maar eens wijs. Laatst nog bij een klant, ouwe Radson 2510, co meting van 487 ppm, afkeur dus. Bleek een gescheurde brander te zijn en rookgaszijdig zo lek als een zeef. Ding moest maar gemaakt worden, vervangen paste niet in het budgetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef klipper het volgende:
[..]
Nou zoals hij zegt antiek, antiek mag je best naar kijken, maar dat moet je op een gegeven moment gewoon niet meer gebruiken.
Jij ziet het nog een beetje positief, ik vind ze kut* kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef klipper het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je bedenkt dat de meeste toestellen gemiddeld 15 jaar mee moeten gaan, dan zal ferroli in Italië heus wel goed zijn, aangezien ze daar veel minder draaiuren hebben dan hier in Nederland, alleen zijn de Nederlandse toestellen daar weer onverwoestbaar.......
Je moet gewoon je verkoopstrategie erop aanpassen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij ziet het nog een beetje positief, ik vind ze kut* kwalitatief uitermate teleurstellend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |