Bedankt, ik heb m al zeker 4 jaar..quote:
Dat zal ze leren jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:03 schreef hybris132 het volgende:
Ze hebben die hele facebook pagina van de AH er ook mee volgezet.
Die onzin is meer om jezelf een schouderklopje te geven van 'goh wat heb ik me toch goed ingezet'. Net zoals 'like dit als je tegen kindermishandeling bent'. Nee wie is er nou vóór kindermishandelingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:08 schreef GZ1000 het volgende:
Zolang plofkippen goedkoper zijn dan reguliere kippen zal 97,6623% van de mensen plofkippen blijven kopen, daar gaan posters op stations en plaatjes op facebook niets aan veranderen. Die hele onzin is dus nutteloos.
Er zitten vooral veel vega's tussen die toch geen kip eten.. Waarom zou de AH naar die mensen luisteren als de AH gewoon een zo hoog mogelijke winst wil behalen zoals het een goed bedrijf betaamt.:')quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die onzin is meer om jezelf een schouderklopje te geven van 'goh wat heb ik me toch goed ingezet'. Net zoals 'like dit als je tegen kindermishandeling bent'. Nee wie is er nou vóór kindermishandeling
Het is juist net weer begonnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat dat plofkip gezever inmiddels wel weer voorbij was.
Het gezever stopt pas als de PvdD de grootste is gok ik, of een of andere gekke vleesziekte / grondstofschaarste/apocalypse.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat dat plofkip gezever inmiddels wel weer voorbij was.
Klopt. Omdat slechte werkomstandigheden toch wel een heel stuk erger zijn dan een paar kippen die korter leven en door de poten zakken waarna we er lekker van kunnen eten, en waardoor heel veel mensen toch nog een baan hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef theunderdog het volgende:
De conclusie van ts is dus eigenlijk, dat iemand die geen plofkip wilt kopen, ook geen Iphone moeten hebben?
Zo ja, waarom dan wel?
En zo is het.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:13 schreef truthortruth het volgende:
Beschaving kan je niet aan de massa overlaten.
Mensen die hun kinderen mishandelen? :$quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die onzin is meer om jezelf een schouderklopje te geven van 'goh wat heb ik me toch goed ingezet'. Net zoals 'like dit als je tegen kindermishandeling bent'. Nee wie is er nou vóór kindermishandeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |