Lijkt me wel wat. Wat is je ping?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:25 schreef ZarB het volgende:
Zoals jullie eerder al hebben kunnen lezen is mijn vriendin Uberkullie (foknaam) in de ban van haar fokliefde (jemapellefrikandelle). Nu heeft ze geen tijd meer voor mij (klacht), vandaar dat ik nu ook op dit forum rond hang (klacht 2)
Klacht (nogmaals): vriendin heeft geen tijd meer dus ik moet een hobby gaan zoeken.
Inb4: verkapt 'ik zoek een chathossel'-topic.
Klopt helemaal.
Nee dat dacht ik op te maken uit het topic, maar gelukkig niet <3quote:
333333quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:26 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Wat is je ping?
Jammer hoor dat zo'n aardige vriendin voor de charmes van een FOK!ker is gevallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik op te maken uit het topic, maar gelukkig niet <3
Nee het moet een beetje spontaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
Genoeg ecto's hier op het forum, ik ga er vanuit dat je er ook een zult vinden. Kunnen jullie dubbeldaten.
Beter geef je een goede introductie van jezelf in de OP.
Goede reactie, ik geef het een 9/10.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer hoor dat zo'n aardige vriendin voor de charmes van een FOK!ker is gevallen.
HIER BEN IK. WAAR GAAN WE HEEN?quote:
Een goed gevuld FoBo met decolleté shots doet wonderen.quote:
In dit is de rl vriendin in kwestie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Goede reactie, ik geef het een 9/10.
Ik vind het lief <3quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer hoor dat zo'n aardige vriendin voor de charmes van een FOK!ker is gevallen.
Nee joh, ik veins een relatie te hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef Uberkullie het volgende:
Pharkus is toch een vrijgezelle boi?
Jahaa. Hoe duidelijk moet een op zijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef zovty het volgende:
Je rl vriendinnetje zit op de foks fokverliefd te wezen op een andere fokkert en nu voel jij je eenzaam? Dat is je klacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |