SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dat dacht ik al wel jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De liefde is over.
[..]
Mijn vader is van de duimstokken..
Waarom hoor ik het dan nergens?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat uitgerekend jij iets niet hoort, betekent niet dat het een in de volksmond geaccepteerde term is.
![]()
Hihi, penert.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Omdat steen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel ja.
[..]
Waarom hoor ik het dan nergens?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heldinquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mag het eindelijk een Keer zeggen!!!!
Ik ben toe aan weekend!!!!!!
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 14:50:04 ]![]()
Mijne van de liniaals, kon ie goed mee op je vingers tikken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De liefde is over.
[..]
Mijn vader is van de duimstokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Alleen maar omdat jij het niet hebt gehoordquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
@TGND: gaat niet lukken met dit
@DW: PI![]()
Kerel echtKind dat je er rondloopt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik ken de term ook op die manier. Niet echt zeldzaam ofzo.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moet toch aan piemels denken.quote:
Zo, godtering, of ik even het hele weekend wil werken.. Daar had ik niet op gerekend..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne van de liniaals, kon ie goed mee op je vingers tikken.
Mijn vader heeft mij vroeger 1x over de knie gelegd, dat was het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Leuke manier om te testen of je man/vriend wel of niet impotent is, is door hem een lint afscheurbare postzegels om de penis te doen. Als hij de volgende dag een kapotte reeks heeft, dan is hij niet impotent.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee zeggen als ze 't vragen en je niet wil.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, godtering, of ik even het hele weekend wil werken.. Daar had ik niet op gerekend..![]()
Mijn vader heeft zelf nare herinneringen aan zijn vader mbt straffen dmv slaag.. Dat wilde hij ons niet aandoen, hij was bang net als zijn vader te worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij vroeger 1x over de knie gelegd, dat was het.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
De vraag is natuurlijk, hoe vaak moet je hem er omheen wikkelen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:52 schreef Samzz het volgende:
Leuke manier om te testen of je man/vriend wel of niet impotent is, is door hem een lint afscheurbare postzegels om de penis te doen. Als hij de volgende dag een kapotte reeks heeft, dan is hij niet impotent.![]()
Zeg nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, godtering, of ik even het hele weekend wil werken.. Daar had ik niet op gerekend..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En wat nou als hij een vleeslul heeft?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:52 schreef Samzz het volgende:
Leuke manier om te testen of je man/vriend wel of niet impotent is, is door hem een lint afscheurbare postzegels om de penis te doen. Als hij de volgende dag een kapotte reeks heeft, dan is hij niet impotent.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Een keer, de laatste postzegel plak je op de eerstequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk, hoe vaak moet je hem er omheen wikkelen?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: