quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe je de capuchon op, de deur open, en zeg je yipyipyipyipyipyip
[ afbeelding ]
Ik kan thuis het typenummer en zo wel ff voor je opsnorrenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alrighty, ik ga op zoek, dan moet ie op stroom!
Yes please!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan thuis het typenummer en zo wel ff voor je opsnorren![]()
Als mijn visite weg is, maar dat zal niet laat zijn, het kind moet naar bed he, schoolavond
Ask away als je me vanavond ergens voorbij ziet komen! Ik kan ook dan wel ff aan Chris vragen waar ze ze verkopen eventueel. Je kan bij deze de snelheid regelen, dat is echt wel heel fijn vind ik!quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ask away als je me vanavond ergens voorbij ziet komen! Ik kan ook dan wel ff aan Chris vragen waar ze ze verkopen eventueel. Je kan bij deze de snelheid regelen, dat is echt wel heel fijn vind ik!
Ja hier hetzelfde, Kees die knipte ik wel maar met de dremel durf ik verder te gaan, je ziet gewoon het leven verschijnen aan de bovenkant van de nagel nu, superfijnquote:Op maandag 14 januari 2013 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik vind knippen te moeilijk, je ziet het te slecht bij donkere nagels, en ik wilde eigenlijk langs de DA om te laten knippen, maar elk bezoek dat niet noodzakelijk is stel ik liever uit. Die staart hangt standaard op half 6 zodra we daar komen.
Ik heb ook in al die jaren nooit geknipt, alles was korter dan kort, nu niet meer met korte wandelingen. Nu zit ik dus een uur te vijlen
Ja hier moet er nu ook veel vanaf, en daarna is het idd gewoon handig om de boel bij te houden, dus het aanschaffen waard.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde, Kees die knipte ik wel maar met de dremel durf ik verder te gaan, je ziet gewoon het leven verschijnen aan de bovenkant van de nagel nu, superfijnen Chico sleet ze ook niet meer en die groeien steeds sneller en worden steeds harder ook. Dus ik ben er echt heel blij mee.
Want Chico zn poten gingen er raar van staan van die lange nagels, nu ga ik hem om de week of zo ff snel vijlen, de eerste keer is het het meeste werk als er echt een halve cm zowat af kan![]()
Nu is het een kwestie van bijhouden!
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hier moet er nu ook veel vanaf, en daarna is het idd gewoon handig om de boel bij te houden, dus het aanschaffen waard.
Wat leuk! Nee nog niet eerder gelezen. En die fotoquote:Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Heb je die vriendin van me wel es gezien op FB die schipper is ( nou ja dr man dan ) en die elke week als ze weer op hun vaste stek komen een hele eendenfamilie voeren?
Die koopt dus echt tig broden per week, speciaal voor de eenden.
Andere vriendin ook. Die met die worstetende reiger in de voortuin![]()
Die postte vandaag deze foto![]()
[ afbeelding ]
Have fun, toedels!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Morgen of strakjes zoek ik wel ff meer, ik ga, Thessa staat voor de deur
Thanks!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef oh-oh het volgende:
http://www.alphaanimals.com/grooming-tools-nagels-c-97_100.html
Dremellinkje Pis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |