abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121599149
Starter :/ Dan is het helemaal lastig om te beginnen..

Hoewel ik geen echte marketing-opleiding heb gevolgd, maar interactieve media. Marketing is (of beter: was) daar een onderdeel van.

Inmiddels is de opleiding gewijzigd en ligt de nadruk volledig op media-creatie. Programmeren/design en dat soort zaken.
pi_121601175
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:28 schreef Zocalo het volgende:
Ik zou vandaag wat horen over mijn gesprek vorige week. Tenminste hij zei: we contacten dinsdag.
Maar ik neem aan dat ik na een gesprek zelf terug gebeld wordt met de uitslag en er dus niet zelf over na hoef te bellen...?
"We contacten" :')

Nou ja, dan mag je ervan uitgaan dat je het niet geworden bent... Vind het wel weer van enorm gebrek aan skills getuigen (van het bedrijf). En NEE, je hoeft er niet zelf over terug te bellen, mocht je daarnaan twijfelen.

Zie bijna de uitdaging om een systeem op te bouwen met naam en toenaam....
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_121601414
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Nou ja, dan mag je ervan uitgaan dat je het niet geworden bent... Vind het wel weer van enorm gebrek aan skills getuigen (van het bedrijf). En NEE, je hoeft er niet zelf over terug te bellen, mocht je daarnaan twijfelen.

Ik mag volgende week op tweede gesprek ;)
pi_121602543
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef MNR het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:41 schreef Zocalo het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:18:51 #130
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_121608202
Ik heb vandaag gewerkt puur omdat ik die lui van Randstad zo lang heb lastiggevallen dat ze vandaag dus ff tijdelijk werk hebben bij DSV, hopelijk kan ik daar vaker werken want het is best wel ok daar. :)
Hallon!
pi_121608637
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:55 schreef Kremers het volgende:
Starter :/ Dan is het helemaal lastig om te beginnen..

Hoewel ik geen echte marketing-opleiding heb gevolgd, maar interactieve media. Marketing is (of beter: was) daar een onderdeel van.

Inmiddels is de opleiding gewijzigd en ligt de nadruk volledig op media-creatie. Programmeren/design en dat soort zaken.
Het is gewoon lastig, ik hoor dezelfde geluiden uit mijn omgeving van starters wo die nergens ervaring op kunnen doen of ervaren mensen die niet kunnen switchen..

Maar zoek je midden land/ regio utrecht? Dan zou die functie waar ik interesse in had wel wat voor je kunnen zijn.. E commerce / marketing wat nu voor een starter is.
pi_121613885
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef From het volgende:

[..]

Het is gewoon lastig, ik hoor dezelfde geluiden uit mijn omgeving van starters wo die nergens ervaring op kunnen doen of ervaren mensen die niet kunnen switchen..

Maar zoek je midden land/ regio utrecht? Dan zou die functie waar ik interesse in had wel wat voor je kunnen zijn.. E commerce / marketing wat nu voor een starter is.
Tot op zekere hoogte heb je zelf een hand in de (relevante) ervaring die op kunt doen tijdens je studie. Helaas ligt bij WO niet noodzakelijk de nadruk om ervaring op te doen in het bedrijfsleven en de huidige regels omtrent studiefinanciering zijn ook niet echt een duw in de goede richting.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:09:15 #133
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_121614782
what the.... :o :o :o

ik mag naar het assessment, ik vond dat het gesprek mislukt was maar ik mag gewoon door? huh? :D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:19:06 #134
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_121615358
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
what the.... :o :o :o

ik mag naar het assessment, ik vond dat het gesprek mislukt was maar ik mag gewoon door? huh? :D
*O*

Ik heb gemerkt dat je bij zulke dingen je nooit teveel af moet vragen van "hoezo" of "waarom". :P
Hallon!
pi_121618256
Hebben jullie nog tips je voor te bereiden op capaciteiten/iq tests?
pi_121619185
Gefeliciteerd, Andromache! ^O^

Zelf heb ik mijn cv nog maar eens grondig aangepast, want ik kreeg te veel opmerkingen dat men niet goed raad met mij wist. Hopelijk kan ik de recruiters en P&O'ers wel overtuigen met dit nieuwe cv.
pi_121620158
Vandaag weer een aantal sollicitaties de deur uitgedaan, maar hopen dat er uiteindelijk een of liefst meerdere bedrijven iets laten weten.
Gelukkig ga ik weer in september beginnen met studeren en dat houd me als het goed is zo'n 4 jaar bezig.
Hopelijk is het tegen die tijd een stuk beter gesteld op de arbeidsmarkt, want word niet bepaald vrolijk van de verhalen hier.
pi_121620712
quote:

[..]

Hah, goed bezig!

Ik heb mezelf maar eens een uitkering aangevraagd :r Na 2 jaar geef ik het op :P

En daarna 2 sollicitaties eruit gegooid. Tjakka. ~O>
pi_121624135
Donderdag mag ik weer op sollicitatiegesprek. Bij 'n kwekerij voor 't seizoen in het magazijn werken. Mja beter als niks, kijken wat ze te bieden hebben. :)
Hallon!
pi_121624837
quote:

[..]

Ze hebben vast mijn boze reactie gelezen :P Proficiat met je tweede gesprek :)
pi_121624873
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Hah, goed bezig!

Ik heb mezelf maar eens een uitkering aangevraagd :r Na 2 jaar geef ik het op :P

Moet je dat ook zelf aanvragen ja?

Jeej *G*
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:48:10 #142
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121625563
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_121626857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Hah, goed bezig!

Nu pas? Dan heb je aardig wat spaargeld staan denk ik :P Ik heb hem binnen 2mnd. werkloosheid moeten aanvragen, anders kon ik mijn rekeningen niet meer betalen..

Heel vervelend, gaat zo'n persoon allerlei persoonlijke vragen stellen en daar hou ik dus helemaal niet van.. (ben nogal gereserveerd) Maar goed, beter dan op de straat komen te staan ;)
pi_121629431
Ik heb overigens de vraag 'wat heb je nog meer lopen' wel geleerd op waarde te schatten. Ik ben altijd wel eerlijk (en concurrentie voor hun is positief voor jou) maar heb er ook vaak genoeg lastige vragen mee gekregen omdat het in een net iets andere richting was.
Maar gewoon zeggen dat je werk wilt en dus minder selectief bent is ook niet goed natuurlijk ;)
pi_121630612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb overigens de vraag 'wat heb je nog meer lopen' wel geleerd op waarde te schatten. Ik ben altijd wel eerlijk (en concurrentie voor hun is positief voor jou) maar heb er ook vaak genoeg lastige vragen mee gekregen omdat het in een net iets andere richting was.
Maar gewoon zeggen dat je werk wilt en dus minder selectief bent is ook niet goed natuurlijk ;)
Brede interesse :P
Ik ben er overigens ook altijd eerlijk in. Ze mogen best weten dat er meer kapers op de kust zijn.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2013 @ 14:47:12 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121636052
Vandaag bij Yer geweest voor een 'sollicitatie' op een functie van functioneel applicatie beheerder. En zoals verwacht... "Deze functie was heel algemeen omschreven, want dit soort functies hebben we regelmatig in portfolio". Ergo, er is helemaal geen vacature.

Nou ja intake maar gewoon gedaan, ze had nog een andere vacature waar ze me "misschien" gaat voorstellen. Waste of time weer. Ze was wel erg verbaasd dat ik in 5 maanden tijd 11 eerste gesprekken en 6 tweede gesprekken had gehad.

En nog een afwijzing binnen voor een andere sollicitatie.
pi_121636163
Had je wat anders verwacht dan?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2013 @ 14:52:13 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121636242
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:50 schreef Jesse_ het volgende:
Had je wat anders verwacht dan?
Nee, staat toch ook in mijn post... "zoals verwacht" :P
pi_121636258
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, staat toch ook in mijn post... "zoals verwacht" :P
Check
pi_121636677
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:39 schreef Kremers het volgende:

[..]

Nu pas? Dan heb je aardig wat spaargeld staan denk ik :P Ik heb hem binnen 2mnd. werkloosheid moeten aanvragen, anders kon ik mijn rekeningen niet meer betalen..

Heel vervelend, gaat zo'n persoon allerlei persoonlijke vragen stellen en daar hou ik dus helemaal niet van.. (ben nogal gereserveerd) Maar goed, beter dan op de straat komen te staan ;)
Nee absoluut niet, ik heb in de thuiszorg (huishoudelijk) gewerkt, wisselende uren. Nu zo weinig uren dat het me zoveel stress (hoofdpijn) oplevert dat ik toch maar bijstand aanvraag. Helemaal geen zin in die "persoonlijke vragen" eigenlijk.
En ik ben spuugzat van huishoudelijk werk en bejaarden :r En van nooit geld hebben. En van veel thuiszitten. En van denken dat ik dom ben (soms vergeet ik tijdelijk dat ik best wel wat kan :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')