"We contacten"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:28 schreef Zocalo het volgende:
Ik zou vandaag wat horen over mijn gesprek vorige week. Tenminste hij zei: we contacten dinsdag.
Maar ik neem aan dat ik na een gesprek zelf terug gebeld wordt met de uitslag en er dus niet zelf over na hoef te bellen...?
Ik mag volgende week op tweede gesprekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef MNR het volgende:
[..]
"We contacten"
Nou ja, dan mag je ervan uitgaan dat je het niet geworden bent... Vind het wel weer van enorm gebrek aan skills getuigen (van het bedrijf). En NEE, je hoeft er niet zelf over terug te bellen, mocht je daarnaan twijfelen.
Zie bijna de uitdaging om een systeem op te bouwen met naam en toenaam....
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef MNR het volgende:
[..]
"We contacten"
Nou ja, dan mag je ervan uitgaan dat je het niet geworden bent... Vind het wel weer van enorm gebrek aan skills getuigen (van het bedrijf). En NEE, je hoeft er niet zelf over terug te bellen, mocht je daarnaan twijfelen.
Zie bijna de uitdaging om een systeem op te bouwen met naam en toenaam....
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:41 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik mag volgende week op tweede gesprek
Het is gewoon lastig, ik hoor dezelfde geluiden uit mijn omgeving van starters wo die nergens ervaring op kunnen doen of ervaren mensen die niet kunnen switchen..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:55 schreef Kremers het volgende:
Starter :/ Dan is het helemaal lastig om te beginnen..
Hoewel ik geen echte marketing-opleiding heb gevolgd, maar interactieve media. Marketing is (of beter: was) daar een onderdeel van.
Inmiddels is de opleiding gewijzigd en ligt de nadruk volledig op media-creatie. Programmeren/design en dat soort zaken.
Tot op zekere hoogte heb je zelf een hand in de (relevante) ervaring die op kunt doen tijdens je studie. Helaas ligt bij WO niet noodzakelijk de nadruk om ervaring op te doen in het bedrijfsleven en de huidige regels omtrent studiefinanciering zijn ook niet echt een duw in de goede richting.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef From het volgende:
[..]
Het is gewoon lastig, ik hoor dezelfde geluiden uit mijn omgeving van starters wo die nergens ervaring op kunnen doen of ervaren mensen die niet kunnen switchen..
Maar zoek je midden land/ regio utrecht? Dan zou die functie waar ik interesse in had wel wat voor je kunnen zijn.. E commerce / marketing wat nu voor een starter is.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
what the....![]()
![]()
ik mag naar het assessment, ik vond dat het gesprek mislukt was maar ik mag gewoon door? huh?
Hah, goed bezig!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:41 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ze hebben vast mijn boze reactie gelezenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:41 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Moet je dat ook zelf aanvragen ja?quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hah, goed bezig!
Ik heb mezelf maar eens een uitkering aangevraagdNa 2 jaar geef ik het op
En daarna 2 sollicitaties eruit gegooid. Tjakka.
Nu pas? Dan heb je aardig wat spaargeld staan denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hah, goed bezig!
Ik heb mezelf maar eens een uitkering aangevraagdNa 2 jaar geef ik het op
En daarna 2 sollicitaties eruit gegooid. Tjakka.
Brede interessequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:59 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb overigens de vraag 'wat heb je nog meer lopen' wel geleerd op waarde te schatten. Ik ben altijd wel eerlijk (en concurrentie voor hun is positief voor jou) maar heb er ook vaak genoeg lastige vragen mee gekregen omdat het in een net iets andere richting was.
Maar gewoon zeggen dat je werk wilt en dus minder selectief bent is ook niet goed natuurlijk
Checkquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, staat toch ook in mijn post... "zoals verwacht"
Nee absoluut niet, ik heb in de thuiszorg (huishoudelijk) gewerkt, wisselende uren. Nu zo weinig uren dat het me zoveel stress (hoofdpijn) oplevert dat ik toch maar bijstand aanvraag. Helemaal geen zin in die "persoonlijke vragen" eigenlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nu pas? Dan heb je aardig wat spaargeld staan denk ikIk heb hem binnen 2mnd. werkloosheid moeten aanvragen, anders kon ik mijn rekeningen niet meer betalen..
Heel vervelend, gaat zo'n persoon allerlei persoonlijke vragen stellen en daar hou ik dus helemaal niet van.. (ben nogal gereserveerd) Maar goed, beter dan op de straat komen te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |