uit een pakkenwinkel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef BadderAapje het volgende:
Waar haalt je man zijn pak vandaan ?
Ik wou het op maat laten maken maar dit duurt gemiddeld 2 maanden

Wij zaten hier ook aan te denken.. maar wel willen het diner met een beperkt groepje houden en knus..quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Is een buffet dan niet iets voor je? Heb je ook geen gezeik met 'dit lust ik niet' enz.

, als die een gemiddelde bouw heeft kunnen ze het gewoon bijwerken en is het binnen 3 dagen klaar.
, als die een gemiddelde bouw heeft kunnen ze het gewoon bijwerken en is het binnen 3 dagen klaar. 

huh? Je hoeft toch niet naar een buffetrestaurant? Je kan een buffet bestellen en dan bij je feestzaal nuttigen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:06 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Wij zaten hier ook aan te denken.. maar wel willen het diner met een beperkt groepje houden en knus..
Dus een buffet werd eigenlijk meteen uitgesloten.

binnen 2 uur zelfs ( hij haalt daar al zijn pakken, dus ik vermoed dat ie voor iets chiquers gaat nu)quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef BadderAapje het volgende:
Suitsupply heeft mooie pakken, als die een gemiddelde bouw heeft kunnen ze het gewoon bijwerken en is het binnen 3 dagen klaar.
Op maat begint daar vanaf 500..

Komt meer omdat ik pannekoeken verslaafd ben, vegetariër ben en m'n vriend een moeilijke eter is :p op deze manier is iedereen blijquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je echt een klein budget hebt is dat inderdaad een prima oplossing

Hoor ik goede dingen overquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef BadderAapje het volgende:
Suitsupply heeft mooie pakken, als die een gemiddelde bouw heeft kunnen ze het gewoon bijwerken en is het binnen 3 dagen klaar.
Op maat begint daar vanaf 500..

Las Salinas, tapas restaurant, heb ik heel lekker gegeten een keerquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef BadderAapje het volgende:
dan sta je nog op.. en moet je zelf bedienen.
Een luxe variant van de WOK, dat wil ik gewoon niet.
 .
.

Tof, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:14 schreef Trebo het volgende:
Dit topic nog niet eens ontdekt
Wij gaan 5 juli trouwen

quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Las Salinas, tapas restaurant, heb ik heel lekker gegeten een keer.
 ..
  .. 

Dankje wel!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tof, gefeliciteerd!
Wordt onderhand weer tijd voor een OP-update

Jij hebt zo te horen nog nooit tapas gegetenquote:

Welkom!! Ik heb het ook vandaag pas ontdekt :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:14 schreef Trebo het volgende:
Dit topic nog niet eens ontdekt
Wij gaan 5 juli trouwen

Ja, ik vind dat nog steeds erg meevallen met dat geregel, ik hoor het van iedereen maar heb er nog steeds geen last vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dankje wel!
Spannend allemaal hoor.. en wat een geregel

Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Welkom!! Ik heb het ook vandaag pas ontdekt :p
Nouja wij hebben alles wat geregeld moest worden er binnen een paar weken door heen gejast. Nu de puntjes op de i en das het moeilijkst. Maar komt wel goed hoor, het kutte in Nederland is het weer natuurlijk. Daar kun je nooit op vertrouwen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat nog steeds erg meevallen met dat geregel, ik hoor het van iedereen maar heb er nog steeds geen last van
En het is al over drie maanden

Dat is helaas nog ver weg, hoop 1/4/2014 maar nog afhankelijk van van alles en nog wat maar ben lekker aan het inlezen en ideeën aan het opdoenquote:

Ik heb toevallig bij las salinas gegetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt zo te horen nog nooit tapas gegeten
Maar goed, het is nu wat duidelijker wat je wil, een dikke steak met veel vulling er omheen. Hebben ze geen leuk steakhouse in Veldhoven?
 .. daarom het icoontje
 .. daarom het icoontje

Ah okequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Dat is helaas nog ver weg, hoop 1/4/2014 maar nog afhankelijk van van alles en nog wat maar ben lekker aan het inlezen en ideeën aan het opdoen
 kun je ook nog mooi even sparen.
 kun je ook nog mooi even sparen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ah okekun je ook nog mooi even sparen.
MjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hoeven ook alleen nog maar puntjes trouwens disclaimer
disclaimer

quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ah okekun je ook nog mooi even sparen.
Haha i know ook daarom inderdaad nog ver weg. Willen eigenlijk voor die tijd nog een ander huis ook. Volgens vriendlief allemaal haalbaar maar volgens mij niet... niet als ik zie wat we nu op de rekening hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wtf, zo typisch ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Haha i know ook daarom inderdaad nog ver weg. Willen eigenlijk voor die tijd nog een ander huis ook. Volgens vriendlief allemaal haalbaar maar volgens mij niet... niet als ik zie wat we nu op de rekening hebben

Whaha echt hč :p zo typisch!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wtf, zo typisch dit
"Maar lieverd, waar gaan we dit allemaal in godsnaam van doen?"
"Ach, komt wel goed schatje, we krijgen ook nog vakantiegeld enzo.."

Ja ik wil ook heel graag een huis kopen, gelukkig begrijp ik nog nét dat dat even niet kan. Maar ja, vaak als mannen iets in hun hoofd hebben..quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Whaha echt hč :p zo typisch!
Hij zegt ook, je bent nu afgestudeerd dan heb je straks een betere baan en kunnen we goed sparen. Terwijl hij zodra ik een nieuwe baan heb (die ik eerst nog moet vinden) een hypotheek gaat aanvragen. Nou die is dan gebasseerd op 2 inkomens dus blijft er weinig over om te sparen :s

als je niet aan je absolute max gaat zitten kun je prima sparen hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Whaha echt hč :p zo typisch!
Hij zegt ook, je bent nu afgestudeerd dan heb je straks een betere baan en kunnen we goed sparen. Terwijl hij zodra ik een nieuwe baan heb (die ik eerst nog moet vinden) een hypotheek gaat aanvragen. Nou die is dan gebasseerd op 2 inkomens dus blijft er weinig over om te sparen :s

Ja ok dat wel maar beginnen wel weer bij 0 omdat het beetje spaargeld dat we hebben dan in het nieuwe huis gaat zitten. En 1/4/2014 is over ietsjes meer dan een jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je niet aan je absolute max gaat zitten kun je prima sparen hoor

als je allebei 100 euro spaart per maand kun je nog steeds een leuk intiem feestje geven toch? En anders nog een jaartje doorsparen ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Ja ok dat wel maar beginnen wel weer bij 0 omdat het beetje spaargeld dat we hebben dan in het nieuwe huis gaat zitten. En 1/4/2014 is over ietsjes meer dan een jaar

Ja ik ben bang dat het doorsparen word. Mijn familie doet niet aan kleine feestjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je allebei 100 euro spaart per maand kun je nog steeds een leuk intiem feestje geven toch? En anders nog een jaartje doorsparen ?
 het is niet super luxe ofzo maar de familie van mijn kant telt al z'n 100 man...
 het is niet super luxe ofzo maar de familie van mijn kant telt al z'n 100 man...

Mijn vriendin doet haar jurk om de maand een keer aan. Dit omdat haar gewicht nog wel eens een beetje wil schommelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Volgende week eindelijk mn jurk weer aan, Ik ben zo benieuwd!

Spannend zeg!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw wat een mooie zalen stormqueen en laziness
Wij hebben zo goed als alles geregeld, inderdaad alleen nog de puntjes op de i!
Oh en als het lijstje aangepast gaat worden wil ik er wel graag in:
13-05-2013
Volgende week eindelijk mn jurk weer aan, Ik ben zo benieuwd! Ik heb m voor het laatst in september aangehad.. En over 10 weken ben ik een getrouwde vrouw....

die moet je allemaal uitnodigen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat het doorsparen word. Mijn familie doet niet aan kleine feestjeshet is niet super luxe ofzo maar de familie van mijn kant telt al z'n 100 man...

Het is maar net hoe je het zelf vorm geeft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat het doorsparen word. Mijn familie doet niet aan kleine feestjeshet is niet super luxe ofzo maar de familie van mijn kant telt al z'n 100 man...

Bij de ceremonie is iedereen altijd welkom maar eigen vervoer enz, eten altijd met groepje naar keuze de rest eet thuis en feest ja altijd de hele mikmakquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die moet je allemaal uitnodigen?

Als het goed is, is de jurk daarop berekent, 3-5 kilo aan schommelen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Trebo het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet haar jurk om de maand een keer aan. Dit omdat haar gewicht nog wel eens een beetje wil schommelen

Ja dan begrijp ik het maar helaas is de familie close en dus geen optiequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf vorm geeft.
Mijn schoonmoeder heeft 6 broers en zussen en mijn schoonvader 7.
Wij nodigen dus alleen hun kinderen uit als we er iets mee hebben. Dat is maar bij twee van alle 13 het geval dus dat scheelt al een hele hoop mensen.
Ik ga niet een mega feest financieren vanwege lange tenen als ik pietje, henk en klaasje niet uitnodig. Op andere momenten hebben ze ook geen interesse dus nu bepaal ik of het toegevoegde waarde heeft als ik ze uitnodig.

En zo hoort het ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als het goed is, is de jurk daarop berekent, 3-5 kilo aan schommelen...
Ik heb mijn jurk nog niet eens in huis, Die komt pas in de week voor de bruiloft naar huis en gaat dan bij mijn ouders op mijn oude slaapkamer hangen

Ik kan me niet voorstellen dat je met alle 100 man close bent maar goedquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Ja dan begrijp ik het maar helaas is de familie close en dus geen optie

Precies!! Wij nodigen helemaal geen neefjes/nichtjes/ooms/tantes uit, Oke die willen toch niet komen omdat ik ruzie heb met de ouders van mn vader maar anders waren ze ook niet welkom geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf vorm geeft.
Mijn schoonmoeder heeft 6 broers en zussen en mijn schoonvader 7.
Wij nodigen dus alleen hun kinderen uit als we er iets mee hebben. Dat is maar bij twee van alle 13 het geval dus dat scheelt al een hele hoop mensen.
Ik ga niet een mega feest financieren vanwege lange tenen als ik pietje, henk en klaasje niet uitnodig. Op andere momenten hebben ze ook geen interesse dus nu bepaal ik of het toegevoegde waarde heeft als ik ze uitnodig.

Haha met de 1 meer dan met de ander maar ze zijn er wel allemaal met verjaardagen en laatst ook met de (verwachte) surpriseparty toe ik vorige maand geslaagd wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je met alle 100 man close bent maar goed

Daar hangt die van haar ook hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die komt pas in de week voor de bruiloft naar huis en gaat dan bij mijn ouders op mijn oude slaapkamer hangen

Hier gaan er ook nog wel een paar dat verwachten en dat zijn ze niet maar hé omdat zij niet mee eten is het feest veel toffer want meer budget daarheen dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ons feest, Wij bepalen.
Ik vind het al bloedirritant als mensen verwachten dat ze de hele dag welkom zijn...

quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Hier gaan er ook nog wel een paar dat verwachten en dat zijn ze niet maar hé omdat zij niet mee eten is het feest veel toffer want meer budget daarheen dus

hell to the noquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook bruidskindjes?

Ons zoontje van twee is uiteraard aanwezig maar hoe we dat precies vorm geven weten we nog niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Wij hadden er 4quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Awwww <3quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Ons zoontje van twee is uiteraard aanwezig maar hoe we dat precies vorm geven weten we nog niet.
Idem voor de kinderen van mijn schoonzus.

quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hadden alle ooms en tantes uitgenodigd en ook de meeste neven en nichten. Die kwamen bijna allemaal niet want veel te ver en we gaan er echt geen vrij voor nemen.
Wij hebben het meeste geregel aan schoonvader overgelaten.
Die vond dat leuk.
Jammer dat zo ongeveer bijna alles fout ging op de ochtend van de bruiloft. Kapster wist niet meer hoe mijn kapsel moest, fotograaf had zich vergist in de datum en een van mijn bruidmeisjes donderde zo de trap af.
Gelukkig kwam het uiteindelijk nog goed.

Ieder zijn ding uiteraard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef PureEvil het volgende:
Ik vind ze alle 3 wel leuk eigenlijk

Wij hadden zoals de onderste foto voor de dames (vind die jurkjes echt wel leuk!) (foto staat op pag. 4 geloof ik)

De fotograaf heeft het uiteindelijk heel prima opgelost en ze vond het erger dan wij. Het was in ieder geval niet uit laksheid. Ze vond ook dat we alle recht hadden om boos te zijn, maar daar los ik niet zoveel mee op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het goed kwam.
Vooral die kapster en fotograaf vind ik niet zo professioneel

Zij maakt mooie foto's dus fijn dat ze in kon springenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
De fotograaf heeft het uiteindelijk heel prima opgelost en ze vond het erger dan wij. Het was in ieder geval niet uit laksheid. Ze vond ook dat we alle recht hadden om boos te zijn, maar daar los ik niet zoveel mee op.
Uiteindelijk is _multiply86_ voor de ochtend foto's komen maken, heeft ze echt super gedaan.

Nou, met het proefkapsel had ze zo'n donut gebruikt, maar mijn haar was ineens een stuk langer. Groeit heel snel bij mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Zij maakt mooie foto's dus fijn dat ze in kon springen
Maar hoe kan je kapster je kapsel nou niet meer weten?

Gelukkig heeft ze dat op kunnen lossen door mijn haar een dag eerder alvast te stijlen om tijd te besparen de volgende dag en op de dag zelf een uur eerder te komen en het zat uiteindelijk allemaal gewoon prima want ze heeft het niet afgeraffeld of zo.
 Gelukkig heeft ze dat op kunnen lossen door mijn haar een dag eerder alvast te stijlen om tijd te besparen de volgende dag en op de dag zelf een uur eerder te komen en het zat uiteindelijk allemaal gewoon prima want ze heeft het niet afgeraffeld of zo. 

quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde ook een verhaal waar de kapper helemaal niet was gekomen.
 Ik mag er niet aan denken
 Ik mag er niet aan denken  Instant paniek
 Instant paniek  

)
 )

Zou dan helemaal erg zijn :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gelukkig doet mijn zus mijn haar.. Ik verwacht niet dat zij het vergeet

Joh, zo'n kapper heeft daar wel verstand van hoor. En ook met jouw haar is vast iets leuks te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga nog eens oefenen op mijn haar. Beetje loos om een kapper te laten komen hier

Zonnebanken voor het trouwen schijnt anders kei hip te zijn.quote:

Ik heb wat op het oog ja, maar ik heb uiteraard met mijn 40-urige werkweek nog geen tijd gehad om de stad in te duikenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zonnebanken voor het trouwen schijnt anders kei hip te zijn.
is het al gelukt met je schoens??

ERMAHGERD DOEN SKJOEquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Joh, zo'n kapper heeft daar wel verstand van hoor. En ook met jouw haar is vast iets leuks te doen.
Vast zetten met een leuke speld ofzo.
Of invlechten.
[ afbeelding ]
Komt goed !

Wij hebben de lokatie voor het feest ook vast gelegd.
 Wij hebben de lokatie voor het feest ook vast gelegd.  We waren op zoek naar een landelijke lokatie en konden eigenlijk niets vinden wat aan onze wensen voldeed tot mijn vader zei: we hebben toch een grote paardenstal waarom niet daar, nooit aan gedacht en het is perfect
  We waren op zoek naar een landelijke lokatie en konden eigenlijk niets vinden wat aan onze wensen voldeed tot mijn vader zei: we hebben toch een grote paardenstal waarom niet daar, nooit aan gedacht en het is perfect   

Kijk, zulke deals moet je hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:32 schreef ClintOosthout het volgende:
Wij hebben de lokatie voor het feest ook vast gelegd.
We waren op zoek naar een landelijke lokatie en konden eigenlijk niets vinden wat aan onze wensen voldeed tot mijn vader zei: we hebben toch een grote paardenstal waarom niet daar, nooit aan gedacht en het is perfect

Kennis van mij is slager en die regelt een bbq, kennis van mijn vriendin is kelner en die regelt de drank.. Top deal lijkt me zo
 Dat scheelt echt enorm!
 Dat scheelt echt enorm! 

Wat vind je betaalbaar?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:36 schreef ClintOosthout het volgende:
Mijn neven wil ik er liever niet bijhebben
Die kelner heeft alles voor elkaar tafels, stoelen, tap, enz...
Alleen een goede betaalbare fotograaf wil nog niet echt lukken..

Moeilijk te zeggen, een 'vriendin' van ons is fotograaf en wilde voor een vriendendienst wel 2 uurtjes foto's maken voor Ī 500,- Persoonlijk vind ik dat best prijzig voor twee uurtjes.quote:

Het zijn niet die twee uurtjes hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:40 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, een 'vriendin' van ons is fotograaf en wilde voor een vriendendienst wel 2 uurtjes foto's maken voor Ī 500,- Persoonlijk vind ik dat best prijzig voor twee uurtjes.
Maar we willen ook niet het risico lopen dat we waardeloze foto's krijgen.
 . Ze is ook nog twee weken aan het nabewerken. Daar zitten de kosten in.
. Ze is ook nog twee weken aan het nabewerken. Daar zitten de kosten in.  

Als het haar droom is is het natuurlijk kei leuk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef ClintOosthout het volgende:
Trouw auto is ook geregeld
[ afbeelding ]
Alleen weet mijn vriendin dit nog niet, haar droom is om met een trekker naar het stadhuis te gaan

Ze leest af en toe mee op fok, maar deze pagina laat ik ff aan haar voorbij gaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Je vriendin leest niet op Fok neem ik aan?
Maar hoe komt die droom zo? Heeft ze een boerenachtergrond?

Zoiets willen wij eigenlijk als vakantie autoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie moeten allemaal even duimen dat mijn jurk in het preferred vervoersmiddel past trouwens
[ afbeelding ]

Ja, geen wonder dat je dan geen geld meer overhoudt voor je bruiloftquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:33 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Zoiets willen wij eigenlijk als vakantie auto

-
 -

Die zitten ook op 3325 pond voor een weekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:37 schreef ClintOosthout het volgende:
In Schotland kun je een Aston Martin huren voor een toer vakantie, maar ofdat de huwelijksreis wordt weten we nog niet.
 Jezus
 Jezus  (alhoewel dat best te herleiden valt aan de aanschafwaarde van zo'n blik
 (alhoewel dat best te herleiden valt aan de aanschafwaarde van zo'n blik  )
 ) 

Rob heeft een tijdje zijn lotus verhuurd voor bruiloften. En dan kwam er zo'n kerel met kwijl rondom zn mond. En da vrouwke dan. Ja hij wil het graag. Maar weet niet of dat gaat passenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zitten ook op 3325 pond voor een weekJezus
(alhoewel dat best te herleiden valt aan de aanschafwaarde van zo'n blik
)
Zo'n Lambo huren lijkt me wel wat, maar dan wel een gele natuurlijk

Zolang je geen drie hoepels hebt past uiteindelijk alles. Beetje aanstampen wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Rob heeft een tijdje zijn lotus verhuurd voor bruiloften. En dan kwam er zo'n kerel met kwijl rondom zn mond. En da vrouwke dan. Ja hij wil het graag. Maar weet niet of dat gaat passen

Broekpak ftw!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang je geen drie hoepels hebt past uiteindelijk alles. Beetje aanstampen wel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |