lekkaahhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:09 schreef Taexon het volgende:
Defqon 1 aan, iemand die naaktfoto's van vrouwen aan de muur plakt.... Jup het magazijn beheer is een dagje vrij
watquote:
nee precies, en heb nu ook alle tijd om al het achterstallige in te halen. goeie beslissing geweest dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is maar beter ook denk ik, met tegenzin gaan is ook niet leuk
awh hoezo Fauxje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Faux. het volgende:
mijn gordon ramsay-act is trouwens een ramp geworden en ik schaam me dood
nou de ramp was dat het eigenlijk hartstikke goed ging en ik helemaal in m'n rol opging, maar daardoor zo buitengewoon schaamtelijk op de film sta dat ik voortaan met een zak over m'n hoofd naar school gaquote:
ach is toch alleen maar lachenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
nou de ramp was dat het eigenlijk hartstikke goed ging en ik helemaal in m'n rol opging, maar daardoor zo buitengewoon schaamtelijk op de film sta dat ik voortaan met een zak over m'n hoofd naar school ga
ja ik had dat masker opgedaan
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Ze vroegen niet eens om mijn ID voor staatsloten, wat is deze
het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:32 schreef Faux. het volgende:
dit topic is ook echt het enige actieve in heel JNG
waaromquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou verboden moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |