En wil je nu een kaartje in de bus kopen zonder OV-chipkaart, dan is'ie ineens 4 euro.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Kaartje in de bus hier vorig jaar: 1 euro.
Belofte chipkaart: de chipkaart wordt goedkoper dan losse kaartjes!
Resultaat: kaartje in de bus nu 2 euro...
En dan nog kunnen ze niet zonder subsidie, want eigenlijk kost dat kaartje (voor een vrijwel lege bus) eerder 10 euro! Ik zou zeggen: schaf alle OV-subsidies af, laat het zichzelf bedruipen OF verdwijnen. Dan wordt het vanzelf klantvriendelijker.
Sowieso zijn stadsbussen onzin: hier fietsen 10 keer meer mensen dan er met de bus gaan. Het houdt een paar mensen lui.
OV kost de overheid geld. Auto's leveren de overheden op alle lagen geld op (gemeenten via de parkeer-belasting, provincies via de wegen-belasting, het rijk via de belastingen op de aanschaf en de brandstof).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef euphoria19 het volgende:
En dan zeggen dat meer mensen met de ov moeten gaan. Wordt zo ook erg gestimuleerd.
En het heet hier nog steeds een eurokaartje -_-quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Kaartje in de bus hier vorig jaar: 1 euro.
Belofte chipkaart: de chipkaart wordt goedkoper dan losse kaartjes!
Resultaat: kaartje in de bus nu 2 euro...
En dan nog kunnen ze niet zonder subsidie, want eigenlijk kost dat kaartje (voor een vrijwel lege bus) eerder 10 euro! Ik zou zeggen: schaf alle OV-subsidies af, laat het zichzelf bedruipen OF verdwijnen. Dan wordt het vanzelf klantvriendelijker.
Sowieso zijn stadsbussen onzin: hier fietsen 10 keer meer mensen dan er met de bus gaan. Het houdt een paar mensen lui.
Juist nationaliseren en een instaptarief hanteren voor de hele dag. Het is toch niet alsof het nu minder belastinggeld kost.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Kaartje in de bus hier vorig jaar: 1 euro.
Belofte chipkaart: de chipkaart wordt goedkoper dan losse kaartjes!
Resultaat: kaartje in de bus nu 2 euro...
En dan nog kunnen ze niet zonder subsidie, want eigenlijk kost dat kaartje (voor een vrijwel lege bus) eerder 10 euro! Ik zou zeggen: schaf alle OV-subsidies af, laat het zichzelf bedruipen OF verdwijnen. Dan wordt het vanzelf klantvriendelijker.
Sowieso zijn stadsbussen onzin: hier fietsen 10 keer meer mensen dan er met de bus gaan. Het houdt een paar mensen lui.
De auto verbieden zodat iedereen wel met de trein moetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:02 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Het wordt tijd dat GroenLinks weer mee gaat regeren!
Stadsbussen, ideaal voor forenzen van buiten de stadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Kaartje in de bus hier vorig jaar: 1 euro.
Belofte chipkaart: de chipkaart wordt goedkoper dan losse kaartjes!
Resultaat: kaartje in de bus nu 2 euro...
En dan nog kunnen ze niet zonder subsidie, want eigenlijk kost dat kaartje (voor een vrijwel lege bus) eerder 10 euro! Ik zou zeggen: schaf alle OV-subsidies af, laat het zichzelf bedruipen OF verdwijnen. Dan wordt het vanzelf klantvriendelijker.
Sowieso zijn stadsbussen onzin: hier fietsen 10 keer meer mensen dan er met de bus gaan. Het houdt een paar mensen lui.
Zelfs GroenLinks negeert compleet dat stadsbussen buiten de spits 4 keer zo veel vervuilen als een SUV PER PASSAGIER... Gesubsidieerde vervuiling tot in het hart van woonwijken, onder het mom van "milieu"...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:02 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Het wordt tijd dat GroenLinks weer mee gaat regeren!
Fietsen ook. Ongesubsidieerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:33 schreef nikky het volgende:
Stadsbussen, ideaal voor forenzen van buiten de stad
Moeten die lui zichzelf eerst maar eens serieus zien te nemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:02 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Het wordt tijd dat GroenLinks weer mee gaat regeren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |