valt niet mee, valt tegen!! Hoop dat dat nog verbetertquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef aloa het volgende:
Sneeuw valt ook mee in de laatste run van gfs.
[ afbeelding ]
Zo, wat ben ik blij dat ik toch niet in Warschau zit deze maand, 23 cm sneeuw!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef aloa het volgende:
Sneeuw valt ook mee in de laatste run van gfs.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:39 schreef Klonk het volgende:
Ík haat krabben, dus gister de voorruit afgedekt met mijn standaard lap stof, was ff vergeten dat er regen op komst was.
Gevolg, lap stof vastgevroren aan de voorruit, helemaal hard bevroren en ik kan alsnog krabben
Tja buienradarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:39 schreef Klonk het volgende:
Ík haat krabben, dus gister de voorruit afgedekt met mijn standaard lap stof, was ff vergeten dat er regen op komst was.
Gevolg, lap stof vastgevroren aan de voorruit, helemaal hard bevroren en ik kan alsnog krabben
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:39 schreef Klonk het volgende:
gelukkig! kou is prima, sneeuw is klotequote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:48 schreef aloa het volgende:
gfs komt weer met weinig sneeuw.
[ afbeelding ]
Het krabben vind ik niet zo erg, alleen die beslagen ramenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:39 schreef Klonk het volgende:
Mee eens, sneeuw is leuk als je nergens naartoe hoeft, maar het kan beter helder weer en koud zijn. Stuk gezonder ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
gelukkig! kou is prima, sneeuw is klote
Land klimaat, ik zou er een hekel aan hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:41 schreef Dven het volgende:
En zoals voorspeld, in Nederland wordt het kouder en hier komen de temperaturen weer boven nul en daalt de nachtvorst van tussen de -10 a -15 naar rond het vriespunt. En overdag zo tussen de 12 en 15 graden
30cm voor Duinkerken e.o!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:48 schreef aloa het volgende:
gfs komt weer met weinig sneeuw.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |