Ja, verdedig dat haatboek anders maar eens. In feite is het een schande dat dit boek toegelaten is in België en Nederlandquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:27 schreef rakotto het volgende:
[..]
Misschien moet de onwetende eens de Koran ook lezen en de context begrijpen. En niet zinnen eruit halen etc die dan duizenden betekenissen kunnen krijgen.
Nogmaals, lees het boek en begrijp het en kom dan discusseren met inhoud over dat boek.
Dat weet ik hoor en dat vind ik mooi. Ik maak geen onderscheid maar ik weet dat de verschillen gewoon te groot zijn over het algemeen, vandaar de eis om moslim te worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tsja dat is inderdaad een verschil. Ik ben een ouder en ik gun het mijn zoon om op te groeien tot wat of wie hem gelukkig zal maken inzake geloof. En wij als niet-moslims zijn ook goed voor onze ouders hoor. Mijn vader is al dood, maar mijn moeder zal haar oude dag in mijn huis slijten en ik de mijne in het huis van mijn zoon...
Van welke site heb je dit nou weer gehaald.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:27 schreef bojan het volgende:
Een moslim die iemand heeft vermoord kan door middel van boetedoeningen vergeven worden door God
Dood iedereen die tegen moslims strijd. Verdedig je geloof tot de dood. Ga daarmee door totdat iedereen moslim is.
Huw geen anders- of ongelovigen. Je kan beter een slaaf nemen dan je te verlagen tot een dergelijk huwelijk.
Het is de plicht van de moslim om andersgelovigen (waaronder joden) en ongelovigen te vertellen dat ze gefolterd gaan worden.
En zo kan ik blijven doorgaan, zeg nog eens dat de Koran geen haatboek is? Dit is het letterlijke woord van degene die zij aanbidden.
Haatboek? Hoe weet je dat dit een haatboek als jij het nooit hebt gelezen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:28 schreef bojan het volgende:
[..]
Ja, verdedig dat haatboek anders maar eens. In feite is het een schande dat dit boek toegelaten is in België en Nederland
http://www.ex-moslim.nl/intolerantie_in_de_koran.htmlquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:29 schreef sofargone het volgende:
[..]
Kan je mij nu vertellen van welke site je dit hebt?
Maar je begrijpt toch, dat als je de vrijheid wil om je godsdienst te beleven, dat je anderen die vrijheid daarin ook moet gunnen? Ik vind dat echt een onredelijke eis.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor en dat vind ik mooi. Ik maak geen onderscheid maar ik weet dat de verschillen gewoon te groot zijn over het algemeen, vandaar de eis om moslim te worden.
Hij leest vertaalde zinnen op sites, erg betrouwbaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:30 schreef rakotto het volgende:
[..]
Haatboek? Hoe weet je dat dit een haatboek als jij het nooit hebt gelezen?
Ex-moslim.nlquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:29 schreef sofargone het volgende:
[..]
Kan je mij nu vertellen van welke site je dit hebt?
http://www.ex-moslim.nl/intolerantie_in_de_koran.htmlquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:30 schreef rakotto het volgende:
[..]
Haatboek? Hoe weet je dat dit een haatboek als jij het nooit hebt gelezen?
Gast, ben je wel lekker? Of zit er een steekje los? Kijk eerst eens naar de URL.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:31 schreef bojan het volgende:
[..]
http://www.ex-moslim.nl/intolerantie_in_de_koran.html
Een normaal boek zou zoiets nooit publiceren, in welke context dan ook
Jij bent geen moslim, want moslims mogen niet met Christenen communiceren.quote:
Jij kan natuurlijk ook fatsoenlijk argumenteren door citaten uit de Koran te halen die volgens jou dit tegenspreken, in plaats van over de TS te spreken tegen anderen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:31 schreef sofargone het volgende:
[..]
Hij leest vertaalde zinnen op sites, erg betrouwbaar natuurlijk.
Wat is ervan? Dat neemt niet weg, dat die quotes kloppen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:32 schreef sofargone het volgende:
[..]
Gast, ben je wel lekker? Of zit er een steekje los? Kijk eerst eens naar de URL.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij kan natuurlijk ook fatsoenlijk argumenteren door citaten uit de Koran te halen die volgens jou dit tegenspreken, in plaats van over de TS te spreken tegen anderen...
Om te beginnen.quote:2:61
And [recall] when you said, "O Moses, we can never endure one [kind of] food. So call upon your Lord to bring forth for us from the earth its green herbs and its cucumbers and its garlic and its lentils and its onions." [Moses] said, "Would you exchange what is better for what is less? Go into [any] settlement and indeed, you will have what you have asked." And they were covered with humiliation and poverty and returned with anger from Allah [upon them]. That was because they [repeatedly] disbelieved in the signs of Allah and killed the prophets without right. That was because they disobeyed and were [habitually] transgressing.
Oh. Lees het boek eens goed door en dan zul je zien welk context het is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:31 schreef bojan het volgende:
[..]
http://www.ex-moslim.nl/intolerantie_in_de_koran.html
Een normaal boek zou zoiets nooit publiceren, in welke context dan ook
Dus omdat er enkele mindere haatstukken bij zijn, praat dat die andere haatzinnen goed?quote:
Ik haal dan ook geen quotes van sites waar de Islam bevooroordeeld is en wil laten zien dat het een slecht geloof is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij kan natuurlijk ook fatsoenlijk argumenteren door citaten uit de Koran te halen die volgens jou dit tegenspreken, in plaats van over de TS te spreken tegen anderen...
Ik geef gewoon een andere vertaling van jouw vertaling hoor, maar die blijkt opeens heel "anders" te zijn. Ofwel je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:34 schreef bojan het volgende:
[..]
Dus omdat er enkele mindere haatstukken bij zijn, praat dat die andere haatzinnen goed?
Nogmaals, lees het boek goed door. Begrijp ieder woord in het boek en je komt erachter dat Islam = Vrede is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:34 schreef bojan het volgende:
[..]
Dus omdat er enkele mindere haatstukken bij zijn, praat dat die andere haatzinnen goed?
Neen, maar je argumenteert ook helemaal niet en gedraagt je eigenlijk gewoon kinderachtig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:35 schreef sofargone het volgende:
[..]
Ik haal dan ook geen quotes van sites waar de Islam bevooroordeeld is en wil laten zien dat het een slecht geloof is.
quote:
Waar gedraag ik me kinderachtig? Probeer te snappen hoe TS denkt, maar die weet er helemaal niks van af.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, maar je argumenteert ook helemaal niet en gedraagt je eigenlijk gewoon kinderachtig.
[..]
Ik ga sowieso eens een vertaling van de Koran lezen. Jij kan hier natuurlijk ook wat meer tekst en uitleg geven bij die context...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:36 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nogmaals, lees het boek goed door. Begrijp ieder woord in het boek en je komt erachter dat Islam = Vrede is.
Respectloos, en je doet me steeds meer van je punt afwijken dan ernaar toe groeien.quote:
http://www.ex-moslim.nl/intolerantie_in_de_koran.htmlquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:36 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nogmaals, lees het boek goed door. Begrijp ieder woord in het boek en je komt erachter dat Islam = Vrede is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |